Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    1.2k Mesaje 40 Posters 450.2k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Deconectat
      ncb
      ultima editare de

      Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 01.11.2025 - Lucrari Boita
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • ncbN Deconectat
        ncb
        ultima editare de

        Sibiu – Pitești, Lot 2, Boița – Cornetu – Case Study
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          Autostrada A1 - Sibiu - Pitești - 05.11.2025 Lot 2 - Boița - Cornetu, Lucrări Boița
          D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • D Deconectat
            Duta C @ncb
            ultima editare de

            @ncb Ăștia or să termine când o învia Napoleon dacă nu măresc nr de muncitori !!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              A1 - Boița 06.11.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                Tur de FORTA pe Autostrada A1 Sectiunea 4 si 3. Curtea de Arges - Tigveni - Poiana 01.11.25 4K VIDEO
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Deconectat
                  mike_us
                  ultima editare de mike_us

                  TUNELE Margina - Holdea | Ultimul metru de săpat T1 | Săpături pe toate fronturile rămase 07.11.25

                  Lotul Margina – Holdea include 2,13 kilometri de tunel cu două galerii unidirecționale .
                  Vor fi doua tuneluri , unul de 415 metri pe firul 1 si 367 metri pe firul 2 și unul de 1985/1825 metri.
                  Tunelurile vor fi executate partial prin metoda NATM si partial cut&cover.

                  TUNELE Margina - Holdea | Ultimul metru de săpat T1 | Săpături pe toate fronturile rămase 07.11.25
                  A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                  • A Deconectat
                    Azzl @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us In primul rand multumiri lui Raducu . Si datorirata lui acum cand privim executia tunelurilor stim ce operatiuni au fost executate si care urmeaza. Timpul de executie variaza de la constructor la constructor presupun. Dar ordinea e aceeasi. spor tuturor celor implicati.

                    F M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                    • F Deconectat
                      fulgernc @Azzl
                      ultima editare de

                      @Azzl
                      Nu aș spune că timpul variază. Ci că variază posibilitățile de "atac". Configurația terenului și proiectul au permis UMB să atace galeriile din mai multe puncte. Ambele capete , de pe la mijloc , etc.
                      În rest , timpul de străpungere tind să cred că variază marginal , tipic modului de perforare/excavare abordat , și că depinde și de morfologia terenului.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Deconectat
                        mike_us @Azzl
                        ultima editare de

                        @Azzl Răducu chiar merită felicitat pentru cât filmează. Și nu stă doar pe A7 — a ajuns și pe A0, A1, DEx12…
                        La tunelurile mici, pe ambele galerii strapungerea e aproape; urmează acum captușeala.

                        Aș fi și eu foarte curios cu câți metri pe zi înaintează la cele mari, unde, din ce înțeleg eu, se sapă din ambele părți.
                        Oricum, suntem pe drumul cel bun, și undeva prin 2027 se va astupa și „gaura” asta.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post