A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
*𝐏𝐫𝐢𝐦𝐞𝐥𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢 𝐢̂𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐩𝐞 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥 𝟐𝐀 𝐃𝐢𝐭𝐫𝐚̆𝐮-𝐆𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐢𝐞𝐬̦ 𝐚𝐥 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟖
Echipa Companiei Naționale de Investiții Rutiere verifică, în aceste zile, primele activități desfășurate în teren în cadrul contractului pentru proiectarea și execuția lotului 2A Ditrău-Grințieș, cel mai lung lot al Autostrăzii ,,Unirii”-A8.
️Constructorul român al acestui lot montan a început execuția forajelor geotehnice incluse în etapa de proiectare și, totodată, lucrările specifice pentru descărcarea arheologică.
Investigațiile geotehnice și arheologice se desfășoară, pentru început, în zona nodului rutier de la Lăzarea-Ditrău, în județul Harghita.
Contractul pentru construirea lotului 2A Ditrău-Grințieș (37,9 km) a fost semnat cu Asocierea SA&PE CONSTRUCT (LIDER) - TEHNOSTRADE S.R.L. - EURO ASFALT D.O.O - SPEDITION UMB, are o valoare de 6,2 miliarde lei și o durată de realizare de 54 de luni, din care primele 14 luni alocate pentru Proiectul Tehnic și 40 de luni pentru execuția lucrărilor.
𝐈𝐥𝐮𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭̦𝐢𝐞 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨 𝐭𝐫𝐚𝐬𝐞𝐮, 𝐢̂𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐮𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐢𝐮 !
Mai multe detalii despre acest contract în implementare, pe site-ul CNIR :
https://www.cnir.ro/proiecte/autostrada-a8-targu-mures-targu-neamt-lot-2a/* -
𝐅𝐎𝐑𝐀𝐉𝐄 𝐆𝐄𝐎𝐓𝐄𝐇𝐍𝐈𝐂𝐄 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐏𝐑𝐈𝐌𝐔𝐋 𝐓𝐔𝐍𝐄𝐋 𝐀𝐋 𝐋𝐎𝐓𝐔𝐋𝐔𝐈 𝐃𝐄 𝐀𝐔𝐓𝐎𝐒𝐓𝐑𝐀𝐃𝐀̆ 𝐃𝐈𝐓𝐑𝐀̆𝐔-𝐆𝐑𝐈𝐍𝐓̦𝐈𝐄𝐒̦
️Investigațiile de teren din etapa de proiectare continuă pe cel mai lung lot al Autostrăzii A8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni.
Colegii noștri, împreună cu Antreprenorul, au verificat locațiile propuse pentru realizarea forajelor geotehnice și a descărcării arheologice, aceste investigații fiind foarte importante în stabilirea soluțiilor tehnice, atât pentru lucrările de artă (63 de poduri și viaducte/ 19 tuneluri), cât și pentru consolidări.
Prin realizarea lotului 2A Ditrău-Grințieș din județul Harghita, distanța și durata deplasării între cele două localități se vor reduce la jumătate (de la 80 de minute, pe rețeaua de drumuri naționale, la doar 40 de minute).
-
@ncb e de bine . Umb are capacitate sa faca treaba. Bani sa fie! Autostrada asta este o mare realizare pt țară.
-
Au capacitate pentru santiere viitoare , ce au in lucru se termina progresiv . Pe A8 nu am mai vazut ceva semnari , momentan au fost desemnati castigatori dar nu au semnat inca tot , poate e mai bine sa semneze si dupa sa dea un OIL mai tarziu in functie de bugetare.
-
-
-
-
-
V vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
-
@vancouver Am vazut ca și doamna deputat PSD Gliga de la Mureș a dat tot pe surse, pare ca totul pleaca de la un sifon numit Urtoi, care a auzit ceva dar nu e sigur, nu e nici un comunicat oficial.
Ministrul Șerban pare din alta lume, ultimele 3 postări au 66% religie, de parca e ministrul cultelor. Andruta ala de la Economie nu era tot din Neamț? Or fi rude, au același grad de înțelegere a rolului pe care îl au… -
@trismegistul Nu vreau să intru în politică, dar noul ministru mi se pare foarte slab.
Și în declarații pare cam nepregătit. Totuși, are consilieri, nu?
Cu toate păcatele lui, Grindeanu a mișcat totuși lucrurile.Ar fi ciudat să fie bani pentru Focșani–Brăila și să nu fie și pentru A8, nu?
A8 ar trebui să fie o prioritate mai mare. -
@mike_us depinde... Focsani - Braila costa mai putin, alta zona. Scopul A8 nu este doar de a fluidiza traficul in Moldova, ci si de a conecta Rep. Moldova de Romania. Politic, ei au nevoie de ajutor acum din partea UE si Romania.
-
@mike_us Poți să ai superspecialisti la comunicare, dacă tu ca om ești complet nepregătit, nu se poate face din rahat bici.
Și nu e nici o discuție cu caracter politic, pentru ca miniștri slabi au fost mereu cam din toate partidele, poate cu excepția UDMR.
Grindeanu a mai mișcat lucrurile, dar este vina lui principala pentru ca l-a lăsat pe neofitul ăsta nepriceput și fals religios la vârful poate celui mai important minister de linie al României. Și dacă ne punem întrebarea “de ce”, singurul răspuns rațional e ca să țină scheleții ăia urati în dulap și să mai acopere rahaturile făcute pe sub preș în ultimii mulți ani. -
-
^ Compania Națională de Investiții Rutiere a semnat, astăzi, în prezența Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Ciprian Șerban, contracte pentru 105 kilometri de drum de mare viteză și o valoare de peste 10 miliarde de lei pentru Autostrada ,,Unirii” A8 și Drumul Expres Focșani-Brăila.
Pentru lotul 2B Grințieș-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii ,,Unirii” A8, contractul pentru lucrări de proiectare și execuție a fost semnat cu Asocierea SA&PE CONSTRUCT S.R.L (Lider Asociere) -Euro-Asfalt d.o.o.-TEHNOSTRADE S.R.L. SPEDITION UMB S.R.L și are o valoare de 5,97 miliarde lei.
-
Mai raman de semnat :
-
list itemLot 1c Sarateni - Joseni, 32,40km - UMB desemnat
-
list itemLot 1d Joseni - Ditrau, 14,40km - Danlin XXL desemnat - parca era o contestatie aici .
-
-
2C e semnat?
-
@vancouver asa citesc ca ar fi semnat, acum nu stiu

-
S-a semnat contractul pentru construcția unui lot al secțiunii montane din Autostrada Unirii