Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    304 Mesaje 13 Posters 72.0k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc
      ultima editare de

      Ripare Viaduct Carcea
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Credeti ca exista o legatura intre aceste doua stiri? Eu sunt convins ca da. Si mai este o legatura care inca lipseste: cea cu penitenciarul Jilava.

        Sorin Semeniuc, Dan Tăpălagă  /  sept. 22

        EXCLUSIV VIDEO/ FOTO Șeful Companiei Naționale de Căi Ferate, un apropiat al lui Sorin Grindeanu, surprins cu un ceas Patek Philippe de peste 100.000 de dolari / Discuta cu un coleg de la regionala...

        EXCLUSIV VIDEO/ FOTO Șeful Companiei Naționale de Căi Ferate, un apropiat al lui Sorin Grindeanu, surprins cu un ceas Patek Philippe de peste 100.000 de dolari / Discuta cu un coleg de la regionala...

        Mai multe fotografii și imagini video intrate în posesia G4Media.ro îl arată pe directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Ion

        Mădălina Podaru  /  sept. 22  /  Feroviar

        Va fi Clujul legat feroviar de Oradea în acest deceniu? Asociația Pro Infrastructură: Un tronson care trebuie să fie gata la anul nu are nici măcar autorizație de construire. CFR Infrastructură va...

        Va fi Clujul legat feroviar de Oradea în acest deceniu? Asociația Pro Infrastructură: Un tronson care trebuie să fie gata la anul nu are nici măcar autorizație de construire. CFR Infrastructură va...

        Un tronson din calea ferată Cluj-Napoca - Oradea care teoretic trebuie să fie gata anul viitor nu are nici măcar autorizație de construire, reclamă

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Conectat
          mihai
          ultima editare de

          ⛏ Lucrări Calea Ferată Gara Brașov Ep 26 🚆 27.09.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            Trenuri pe noua linie de cale ferată Episcopia Bihor-Biharkeresztes-27.09.2025
            Kreative Wheels RO

            Trenuri pe noua linie de cale ferată Episcopia Bihor-Biharkeresztes-27.09.2025 🚩🚧🚂⚡
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Gara Oradea Est-Podurile feroviare din Dragoș Vodă-Lucrările continuă-28.09.2025
              Kreative Wheels RO

              Gara Oradea Est-Podurile feroviare din Dragoș Vodă-Lucrările continuă-28.09.2025 🚧🚧🚩🚦⚒⛏🛠⚙🚧🚂
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Stadiul lucrarilor pe Sighișoara- Brașov

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Călătorie feroviară Sibiu-Sighisoara partea 2/Railway journey Sibiu-Sighisoara part 2.
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Magistrala CFR 100 | Timișoara Nord - Timișoara Est | Stadiu lucrări 30.09.2025
                    frameD Future PRODUCTIONS

                    Magistrala CFR 100 | Timișoara Nord - Timișoara Est | Stadiu lucrări 30.09.2025
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • A Deconectat
                      Azzl
                      ultima editare de Azzl

                      MODERNIZAREA LINIEI DE CALE FERATA APAHIDASUCEAVA, SUBSECTIUNEA 2: ILVA MICA POJORATA

                      260f749a-2820-4c89-897e-97a2ea41afa6-image.png

                      https://djmsv.anmap.gov.ro/modernizarea-liniei-de-cale-ferata-apahida-suceava-subsectiunea-2-ilva-mica-pojorata/

                      99a33269-4168-4b58-acc2-c2db4822b623-image.png

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • A Deconectat
                        Azzl
                        ultima editare de

                        Modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea
                        3: Pojorâta-Suceava”

                        https://anmap.gov.ro/documents/27459/125497450/Memoriu de prezentare-CNCF-CFR SA-Modernizare linie CF Apahida-Suceava%2C subsectiunea 3 Pojorata-Suceava.pdf

                        b7548edb-7f79-4dba-9c2f-c97e9e83d396-image.png

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • R Deconectat
                          rockband
                          ultima editare de rockband

                          Adrian Bărbulescu  /  oct. 9

                          Prima linie ferată de mare viteză din România, pe agenda Guvernului

                          Prima linie ferată de mare viteză din România, pe agenda Guvernului

                          Guvernul va lua în discuție în ședința de joi indicatorii pentru modernizarea căii ferate București-Roșiori Nord, pentru 200 km/oră

                          200 dar nu acum, mai tarziu ... Adica nu se fac pasaje la toate trecerile cu calea ferata, ca atare nu merge mai mult de 160. Dar macar fac garile pentru 200, adica fara peroane la linia directa. Sinele, terasamentul si semnalizarea la fel, vor fi pentru 200. Ramane in etapa 2 sa elimine TN si sa intinda firul de contact.

                          Eu personal insa nu inteleg de ce nu scot TN de acum. Si la 160 sunt o incurcatura majora pentru siguranta si un eventual accident la viteza aia o sa fie o nenorocire.

                          Adica tot sistemul ERTMS / ETCS ofera un avantaj de siguranta numai in situatia in care ai un mecanic de tren tembel, baut sau nebun care de-al naibii vrea sa treaca pe rosu si sistemul o sa-l opreasca mai bine decat actualul sistem INDUSI, care si el duce la franarea automata a trenului, dar abia DUPA trecerea efectiva peste rosu sau un inductor de control, pe cand ETCS va frana mai devreme...

                          DAR MAMA MASII, la un sofer tembel, baut, drogat sau nebun nu se gandesc? Care cu cateva secunde inainte sa vina trenul rupa bariera si intra acolo cu tractorul sau camionul?

                          Mecanicii de tren sunt super instruiti, verificati, controlati... sofer poate fi oricine!

                          Deci dai miliarde pentru o franare mai rapida in caz de mecanic rau-voitor sau drogat, dar lasi treceri la nivel unde se pot produce tragedii imense cu o probabilitate destul de mare! De altfel nu trece luna sa nu moara unul la TN, ce-i drept de regula la TN fara bariere.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • First post
                            Last post