A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Cu regret, desi nu ne sta in fire si nu ne dorim sa facem din asta o regula, am fost nevoiti sa restrictionam pentru 30 de zile accesul lui @DEx-Focșani-Cta. Motivul principal este tonul repetat inadecvat cu conduita de dialog pe care ne-o dorim pe acest forum, in ciuda multiplelor avertismente.
Speram ca cele 30 de zile de suspendare sa fie un sfetnic bun si la finalul lor sa revina printre noi cu o atitudine mai putin contondenta.
-
@mihai : nu e niciun regret. S-a ajuns de prea multe ori ca libertatea de exprimare sa fie atat de prost inteleasa si pervrtita de multi dupa bunul plac.
O societate se construieste si cu corectii aplicate corespunzator... -
De pe harta Cestrin, progresul lucrarilor pe A7 la final de august 2025:
Harta Cestrin este aici: https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=210f9dcdbeaf48349e3ed19e92ee2f19
-
Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 2 | Lucrări în zona Domnești-Târg | 18.09.2025 | UMB
SkyScraper Ro
-
Nu este presiune publica, pentru ca lumea efectiv nu stie ca lotul este chiar 100% finalizat si ne opintim in niste maruntisuri, care si alea NU SUNT OBLIGATORII, ci expertul italian a zis ca eclisele suplimentare care se pun acum sunt OPTIONALE. Recomandate pentru rezistenta in timp si atat.
Pe langa asta macar pentru autoturisme se poate deschide. La o greutate proprie de 5.000 de tone a tablierului si de 1.000 de tone a camioanelor care ar putea sta teoretic pe pod in caz de ambuteiaj, cele 100-150 de tone de la masini mici bara la bara pe ambele cai sunt ca o furnica pe un copac. ZERO.
Podul este proiectat pentru o incarcare utila de 1000 de tone de camioane si noi nu lasam nici macar 100 de tone masini mici pe el. Penibil.
-
@vancouver am scris acu vreo 2 săptămâni la postarea de pe Facebook a dn-ului deputat că nu e vorba de niciuna din pasarelele menționate ci de podul de peste râul Sărata. A răspuns că i s-a mai spus despre el dar că nu a văzut niciun muncitor acolo.
Una peste alta, mai sunt vești noi din teren legate de stadiul finalizării lucrărilor? Au adaptat schițele după cum dorea proiectantul? S-a mai avansat cu ceva?
-
Zona Garoafa, la nord de Focsani:
-
-
@mihai drumul provizoriu de legătură (acela îngust cu o banda pe sens) între A7 și sensul giratoriu de pe DN2 (între Spătaru și Buzău) a fost eliminat (distrus). Astăzi am trecut pe acolo și nu mai exista.
E un semn cumva că deschiderea Lotului 2 (si parte din Lotul 3) va dura până va fi gata întregul Lot 3? Sau se va face descărcarea pe DN2 prin bretele? Din ce am putut vedea de pe șosea bretelele nu erau într-un stadiu avansat de finalizare.
Mai exista noutati despre situtia podului de peste Sarata?
Atașez aici pozele făcute de mine din sensul giratoriu de pe DN2 in direcția Mizil și un print screen din ultima filmare de pe 16 septembrie în care drumul de legătură încă era prezent.
-
-
-
@Romulus Lotul 3 se duce in noiembrie cu inaugurarea. Lotul 2 nu se stie. E un semn ca Nurol vrea sa isi continue lucrarile pe lotul 3 si s-a apucat sa faca terasamentul in zona, desi mai are vreo luna pana urca traficul pe pasaj.
-
Situația de la km 38 pe A7 (lotul 2 Mizil – Pietroasele, Buzău) e delicată, pentru că acolo e un pod metalic cu probleme de suduri și execuție.
Dacă și acele teste de rezistență nu sunt trecute, se pot întâmpla mai multe scenarii:
-
Remedieri suplimentare – se reiau sudurile, se schimbă elemente metalice (cum ar fi eclisele), eventual se montează plăci de ranforsare. Asta poate întârzia cu câteva luni deschiderea circulației.
-
Restricționarea traficului – deschiderea autostrăzii doar parțial, cu limitare de tonaj și viteză pe pod, până la consolidarea completă.
-
Refacere structurală – soluție extremă, dacă defectele sunt majore: demontarea și reconstrucția unor părți ale podului. Ar însemna întârzieri de peste un an.
-
Blocaj juridic – dacă se dovedește că proiectantul/executantul a greșit grav, CNAIR ar putea intra în litigii cu constructorul, ceea ce ar îngheța deschiderea până se rezolvă.
Notă: În termeni extremi, cel mai „rău” ar fi să se descopere că podul e nesigur chiar după remedieri, ceea ce ar putea transforma tronsonul într-un „muzeu de autostradă” nefuncțional, până la o reconstrucție integrală.
-
-
@DoubleOG deci nu mai stă în picioare descărcarea din acest sens giratoriu care ar fi trebuit să fie făcută în condițiile în care Lotul 2 ar fi fost deschis, având de asemenea și bucata din lotul 3 până la Spătaru terminată.
Întrebarea care se pune e care este motivul pentru care s-a renunțat la ea? Lotul 2 nu va fi terminat in niciun caz înainte de Lotul 3? Sau daca va fi terminat descărcarea și urcarea pe autostradă se va face prin bretele?
-
@WSrc1 păi lucrurile astea se știau de dinainte să înceapă reparațiile la reparații la reparații.....
Eram la faza in care soluțiile de re-re-reparatii ajunseseră la un grad de finalizare de 75% și mai rămâneau restul de piese pentru care se aștepta o soluție individuală. Și problema stătea într-o schiță făcută de mână și nu în CAD. De aici, (de acum circa 10 zile) nu știm ce s-a mai întâmplat.
Între timp a dispărut drumul acela de legătură între A7 și DN2 (din zona Spătaru) prin care se asigură descărcarea și urcarea pe autostradă.
-
@Adrianb1 și coroborând toate elementele (nemaiavand drumul de descărcare în DN2) rezultă cumva că deschiderea de la Mizil va avea loc cel mai devreme în momentul în care se finalizează Lotul 3?
-
Mai este disponibilă și amenajarea temporară de la DJ203G.
Era de așteptat ca turcii să închidă descărcarea lor temporară la un moment a dat ca să finalizeze.