DEx4, DEx16, A10 - Autostrazi si DX secundare zona Transilvania
-
-
Drumul Expres DEx16 Centura Oradea catre Vama Bors II DEx16 Autostrada Transilvania A3
-
A fost desemnat Nurol pe lotul 3, dupa cum era de asteptat. Sa vedem daca contesta selina.
Cel mai lung lot 47 km+ 13 km centura TM platforma 22m -
Drum Expres Oradea-Arad lot1, DEx16 Oradea-Salonta | pregătiri pentru începerea lucrărilor
marin marian
-
Cristian Pistol :
Am desemnat astăzi constructorii pentru lotul 2 (39,7 km) al Drumului Expres Arad-Oradea!După semnarea contractului, Asocierea româno -turcă (ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S - STRACO HOLDING S.R.L) va avea la dispoziție 2,76 miliarde lei (fărăTVA) și 24 de luni pentru finalizarea lucrărilor.
Contractul de execuție (FIDIC Roșu), finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede inclusiv construcția pe traseul a 26 de structuri, printre care un pod în lungime de 1.091 m.
În cadrul constractului se va construi și un drum de legatura cu Ungaria, in lungime de 10 km, care cuprimde punctul de trecere a frontierei.
Drumul Expres Arad - Oradea are o lungime totală de 120,47 km și este compus din 3 loturi:
- Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură la DN 79 – Salonta (5,3 km).
- Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km).
- Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă Drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).
Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații
-
Straco is back.
Fidic Rosu + Straco = claimuri cerute pentru intarzieri la utilitati, deminare, arheologie, exproprieri, neconformitati la gropi de imprumut, etc.
-
Dex16 Oradea - Arad lotul 1 | traseul filmat complet
marin marian
-
-
-
A10 - Probleme la pasajul peste autostrada A1 02.09.2025
AlexCDrone
-
As paria ca Precon va da in judecata CNAIR.
-
Foarte bine. Si in Germania se procedeaza la fel. Se stie cu 5-7 ani inainte (uneori si mai mult) ce si cand incepe si cum sunt alocati banii, se fac licitatiile in liniste si uneori firmele castiga cu 2-3 ani inainte de data la care este programata inceperea lucrarilor. Dar din motive de esalonare a banilor demareaza doar la data stabilita.
Si asa este si cel mai bine: proiectele deja mature, semnate, sa stea la coada sa astepte sursa de finantare. Cand apar banii se intra imediat. Nu cum am facut noi in 2007, cand am intrat in UE si am avut brusc 4 miliarde pentru autostrazi, si ne-am apucat abia in 2007-2008 sa facem studii de fezabilitate. Evident ca pana in 2015 nu am reusit sa atragem toti banii si am pierdut 1 miliard, cu toate zbaterile din anii 2011-2015.