A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș
-
E bine ca nu s-a mai bagat UMB la viaductele astea, clar nu aveau cum sa le faca cu aceeasi viteza ca Ozaltin sau daca o faceau doar cu afectarea altor santiere.
In primul rand trebuie multi fierari in faza asta, la radiere si elevatii. E foarte greu de gasit fierari in Romania, inclusiv UMB sufera. In schimb in Turcia sunt multi fierari, e unul din punctele lor forte.
-
Autostrada A3 - Devierile Ozaltin lot Nădășelu - Zimbor, 26.08.2025
AlexCDrone
-
Autostrada A3, lot integral Mihăiești-Zimbor, 25 august 2025
Cristian Marius Man
-
AC pentru viaductele Ozaltin:
Si nod nou la Gruiu, pe Buc-Ploiesti, semnat contract, FIDIC ROSU (adica proiectarea este deja gata), exproprieri gata, termen executie 10 luni:
-
-
*Imagini de pe șantierul secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, parte a autostrăzii Transilvania (A3)!
Antreprenorul român (Construcții Erbașu) este bine mobilizat în teren cu 540 de muncitori și 305 de utilaje.
Progresul fizic pe întregul contract este de aproximativ 57%.
În prezent se execută următoarele tipuri de lucrări:
-
de drum: săpături deblee, execuție umpluturi, așternere agregate cu lianți hidraulici.
-
consolidări: stabilizări ale terenului de fundare cu lianți hidraulici și execuție structuri de sprijin pentru piloți forați.
-
structuri: execuție piloți forați, armare și cofrare fundații elevații.
-
utilități: relocări rețele de apă-canal, electrice și gaz natural.
Dacă antreprenorul menține aceeași mobilizare și actualul ritm de lucru, în cursul anului 2026 se vor deschide circulației și cei 26,35 km ai acestei secțiuni a autostrăzii Transilvania.
Antreprenor: Construcții Erbașu SA;
Durată contract: 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție);
Valoare contract: 884,123 milioane de lei, fără TVA;
Dată de începere proiectare: 15.03.2024;
Dată începere lucrări: 20.01.2025;
Sursă de finanțare: Programul Transport (PT);#CNAIR*
-
-
Sa punem si una din poze:
-
@ncb @vancouver haios e ca CNAIR ca amestecat in postare si o poza cu Dealul Zimbor de pe lotul UMB Zimbor - Poarta Salajului. Deh, geografia, bat-o vina!
-
Lucrările de deviere a traseului de pe secțiunea Nădășelu – Mihăiești au ajuns la un stadiu de 15%!
Lucrările din acest contract constau în construcția a două viaducte, astfel:
– un viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare
– un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care să depășească în aval traseul DN1F și cursului pârâului Topa Mică
Termenul contractual de finalizare a lucrărilor este trimestrul IV al anului 2026.
Asocierea de constructori turco – români este mobilizată în teren cu 310 muncitori și 85 de utilaje și execută în prezent următoarele tipuri de lucrări:- Forare armare betonare piloți;
- Cofrare elevație;
- Armare cofrare riglă;
- Cofrare betonare radier;
- Cofrare betonare elevație;
- Demolare cap piloți;
- Săpătură în debleu.
Antreprenor: Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS – Ilgaz Insaat Ticaret AS – Visio Construction Works SRL;
Durată contract: 27 de luni (9 luni proiectare, 12 luni execuție);
Valoare contract: 997 milioane de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Transport (PT) -
@mihai ce mai conteaza pentru ei atat timp cat e tot A3
-
Autostrada A3, lot integral Zimbor-Poarta Sălajului, 25 august 2025