A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
-
-
*Imagini de pe șantierul secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, parte a autostrăzii Transilvania (A3)!
Antreprenorul român (Construcții Erbașu) este bine mobilizat în teren cu 540 de muncitori și 305 de utilaje.
Progresul fizic pe întregul contract este de aproximativ 57%.
În prezent se execută următoarele tipuri de lucrări:
-
de drum: săpături deblee, execuție umpluturi, așternere agregate cu lianți hidraulici.
-
consolidări: stabilizări ale terenului de fundare cu lianți hidraulici și execuție structuri de sprijin pentru piloți forați.
-
structuri: execuție piloți forați, armare și cofrare fundații elevații.
-
utilități: relocări rețele de apă-canal, electrice și gaz natural.
Dacă antreprenorul menține aceeași mobilizare și actualul ritm de lucru, în cursul anului 2026 se vor deschide circulației și cei 26,35 km ai acestei secțiuni a autostrăzii Transilvania.
Antreprenor: Construcții Erbașu SA;
Durată contract: 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție);
Valoare contract: 884,123 milioane de lei, fără TVA;
Dată de începere proiectare: 15.03.2024;
Dată începere lucrări: 20.01.2025;
Sursă de finanțare: Programul Transport (PT);#CNAIR*
-
-
Sa punem si una din poze:

-
@ncb @vancouver haios e ca CNAIR ca amestecat in postare si o poza cu Dealul Zimbor de pe lotul UMB Zimbor - Poarta Salajului. Deh, geografia, bat-o vina!

-
Lucrările de deviere a traseului de pe secțiunea Nădășelu – Mihăiești au ajuns la un stadiu de 15%!
Lucrările din acest contract constau în construcția a două viaducte, astfel:
– un viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare
– un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care să depășească în aval traseul DN1F și cursului pârâului Topa Mică
Termenul contractual de finalizare a lucrărilor este trimestrul IV al anului 2026.
Asocierea de constructori turco – români este mobilizată în teren cu 310 muncitori și 85 de utilaje și execută în prezent următoarele tipuri de lucrări:- Forare armare betonare piloți;
- Cofrare elevație;
- Armare cofrare riglă;
- Cofrare betonare radier;
- Cofrare betonare elevație;
- Demolare cap piloți;
- Săpătură în debleu.
Antreprenor: Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS – Ilgaz Insaat Ticaret AS – Visio Construction Works SRL;
Durată contract: 27 de luni (9 luni proiectare, 12 luni execuție);
Valoare contract: 997 milioane de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Transport (PT)

-
@mihai ce mai conteaza pentru ei atat timp cat e tot A3

-
Autostrada A3, lot integral Zimbor-Poarta Sălajului, 25 august 2025
-
-
Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești | Ep. 5 | Modificare traseu Mihãiești - Topa Micã - 29.08.2025
Raul Pristopan
-
-
Mineralport subcontractor, au lucrat împreună la DEx12 Tronson unu, din Olt, colegi de patronat cu Strade din Dolj, care asfaltează pentru Nurol pe A7. Frumos export oltenesc ! Bravo lor !
-
-
-
A10 - Probleme la pasajul peste autostrada A1 02.09.2025
AlexCDrone
-
Autostrada A3, lot Chiribiș-Biharia, secțiunea autorizată, 3 septembrie 2025
Cristian Marius Man
-
Care e motivul pt care se mai foreaza piloti langa pilele deja turnate de Bechtel? Probabil raspunul va fi ca nu erau suficenti piloți executati se Bechtel? Daca e asa cum s-ar fi putut circula pe acolo?
-
Normative vechi probabil. Poate stie @vancouver
-
Nu stiu raspunsul, pot doar sa speculez ca lucrarea a fost lasata de izbeliste, fara protectia armaturii atatia ani si probabil la proiectare a rezultat ca mai trebuie piloti. Normativele nu s-au schimbat asa de dramatic in perioada asta.
-
-
O premiera in filmare, cel putin eu pana acum nu am mai vazut: asfalt pe un viaduct UMB intre Nadaselu si Poarta Salajului.
VIDEO | Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul este închis până în luna noiembrie 2025