Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    172 Mesaje 16 Posters 26.4k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Conectat
      ncb
      ultima editare de

      Siret river bridge

      Siret river bridge

      Charly

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • F Deconectat
        fulgernc
        ultima editare de

        Nu înțeleg fuga asta după titluri pompoase ...și preluat chestii ce nu ne aparțin.
        "Supranumit Golden Gate". Cine l-a "supranumit"????
        E podul de la Brăila. Îi putem spune poarta Dobrogei ..dar sună mai de la țară. Așa că ...hai cu o prostioară că sună mai frumos.

        Fenomen inexplicabil la Golden Gate-ul de peste Dunăre. Iese apă din asfalt, deşi nu a plouat
        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Conectat
          mihai @fulgernc
          ultima editare de mihai

          @fulgernc l-au "supranumit" niste oameni cu intelegere tehnica si geografica limitata.

          Si Golden Gate, si Podul de la Braila sunt ambele poduri suspendate. "Deci probabil ca sunt acelasi lucru" dupa unii. Desigur insa ca intre cele doua poduri sunt diferente fundamentale, cum ar fi de exemplu faptul ca Golden Gate are pilonii din otel si puntea dubla. Asta e partea cu neintelegerea tehnica.

          A doua parte este cea cu geografia. Golden Gate ("Poarta Aurie") este amplasat intre doua formatiuni stancoase, una la sud, in San Francisco, cealalta la nord, pe partea Marin County. Luciul de apa printre cele doua formatiuni stancoase este legatura dintre Golful San Francisco si Oceanul Pacific. Asa ca ,privit dinspre golf, podul apare ca o "poarta" spre ocean. Iar in lumina soarelui, culoarea lui portocaliu rosiatic ( orange vemilion ) il face sa para auriu.

          Deci in cazul podului din San Francisco, denumirea de Golden Gate are sens, pentru ca e si poarta, si aurie.

          In cazul Podului de la Braila:

          • podul e la campie. Nu e nicio "poarta" nicaieri
          • podul e gri deschis. Nimic care sa aduca a auriu, indiferent de lumina

          Denumirea de "Golden Gate de Romania" pentru Podul de la Braila este un nonsens, pentru ca nu-i nici poarta, nici auriu. Nu e nici macar licenta artistica. E pur si simplu incultura!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • F Deconectat
            fulgernc
            ultima editare de

            Exact. Mă zgârie pe creier de fiecare dată când aud chestia asta cu Golden gate-ul. Golden Gate e Golden Gate ..și e cum spui tu o eenumire dată ad hoc ptr niște elemente distinctive proprii. Care nu au nimic în comun cu podul de la Brăila.

            Cât despre chestia cu apa din asfalt , eu cred că e din cauză că asfaltul nou așternut e mai poros. Asta face să se acumuleze apă în exces , dar ea nu poate să se scurgă natural spre lateralul drumului ptr că lateralele nu s-au schimbat. De la nivelul parapeților a rămas o fâșie de asfalt vechi. De aceea cred că vor să intervină acolo. Am văzut într-un clip , de aproximativ acum două săptămâni în urmă , cum cineva sesiza prezența unei mașini de intervenție , și a câtorva muncitori care decopertau în zonă.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • P Conectat
              PaulS
              ultima editare de

              Drumul express DEx6 Braila-Galati 06 august 2025-Raport de șantier-parcare, pasaj, pod, giratoriu.
              Radu Aramă

              Drumul express DEx6 Braila-Galati 06 august 2025-Raport de șantier-parcare, pasaj, pod, giratoriu.
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • M Conectat
                mike_us
                ultima editare de

                Devine interesant începând de săptămâna viitoare, să vedem cum vor ridica tablierul rămas și cum vor instala hobanele.
                Și cât timp va dura.

                I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • C Deconectat
                  chapo
                  ultima editare de

                  https://anmap.gov.ro/wp-content/uploads/2025/07/Memoriu-de-Prezentare-Transregio-BR-CL.pdf

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • I Deconectat
                    Iulian @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us
                    Din ce auzisem de la un amic care lucrează la Apele Române Galați , nu primiseră toroanele încă, de aia nu se grăbesc. Tot de aia au demobilizat șenilata de la DEME. Și că nu vor face mare lucru până nu le primesc.

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • F Deconectat
                      fulgernc
                      ultima editare de

                      Noi probleme pentru podul suspendat peste Dunăre de la Brăila. CNAIR solicită evaluarea tehnică

                      Noi probleme pentru podul suspendat peste Dunăre de la Brăila. CNAIR solicită evaluarea tehnică

                      Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a solicitat efectuarea unei expertize tehnice la podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, după ce a fost observată prezenţa apei în interiorul stratului asfaltic prin mai multe găuri...

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • M Conectat
                        mike_us @Iulian
                        ultima editare de

                        @Iulian Ai cumva informații despre cât o să dureze până le primesc?
                        Dacă nu rezolvă ultimele deschideri, chiar nu prea au ce să facă, pentru că restul e cam gata.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • I Deconectat
                          Iulian
                          ultima editare de

                          O sa întrebe când revine personalul din vacanta.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • F Deconectat
                            fulgernc
                            ultima editare de

                            Drumul express DEx6 Braila - Galati 18 august 2025 | Prima dată pe asfalt | Br -» km 9.5 și retur.
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                            • M Conectat
                              mike_us
                              ultima editare de mike_us

                              Drumul express DEx6 Braila - Galati 21 august 2025 | Suprabetonare pasaj c.f. - placa superioară.
                              @Iulian Ai mai aflat ceva legat de toroane?

                              Drumul express DEx6 Braila - Galati 21 august 2025 | Suprabetonare pasaj c.f. - placa superioară.
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                Am venit duminica 10.08 de la Constanta la Focsani. In mod normal drumul cel mai rapid intre aceste doua puncte este via A2 Constanta - Fetesti, apoi o pendulare pe diverse nationale si judetene pana la Rm. Sarat (prin Tandarei si Ianca) si in fine A7 Rm. Sarat - Focsani, cu un timp de ca. 3:20 real, resp. teoretic fara trafic 3:11 pe google. Fiind insa duminica si jale pe A2, iar pe Giurgeni-Vadu Oii alta jale (acolo daca nu gresesc taxa de pod se poate plati doar loco si asta duce la ambuteiaje uriase), Waze m-a dus via noul pod de la Braila, unde timpul teoretic este 3:30 si efectiv am facut cam 3:50.

                                Spre surprinderea mea au reparat o mare parte a drumului prin Dobrogea DN22D Baia-Macin. Am fost si in 2022 si era jale, ca atare nu vroiam sa aud sa o mai iau pe aici. Acum 2/3 din drum era ireprosabil, de albastru pe harta calitatii, adica de la Ciucurova la Macin. Doar Baia - Ciucurova a mai ramas mediocru, de galben.

                                Oricum ramane de preferat ruta "principala" A7-Ianca-Tandarei-A2, cuprinzand ca. 90km de autostrada, iar DJ-urile si DN-urile de pe drum sunt in general excelente (cea mai rea parte este DN22 la est de Rm. Sarat, ar necesita o reabilitare serioasa, cu largirea partii carosabile)

                                ctafcs.png

                                Si 2 poze cu podul de la Braila din departare (dinspre Macin) la apus:

                                (click pe poze sa le vedeti la dimensiune mai mare)
                                IMG_4209.JPG

                                IMG_4219.JPG

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                • D Conectat
                                  daniel22_22
                                  ultima editare de

                                  Da, taxa la Giurgeni se poate plati doar loco.

                                  I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • I Deconectat
                                    Iulian @daniel22_22
                                    ultima editare de

                                    2025 și nu sunt necesare în stare să organizeze puncte de plata cu cardul, fara contact... Auzi plata cu telefonul, la benzinării... Ce banda de idioți se ocupa cu punctele astea de plata? Am stat la sfârșitul lui Iulie 40 de minute la coada că nu mergeau plățile la benzinării și telefon cu nr.străin nu vrea.

                                    JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • JohnDoeJ Deconectat
                                      JohnDoe @Iulian
                                      ultima editare de

                                      Tocmai mi-a venit nota de plata la plimbarea prin Franta, cu Ulys.
                                      Adica la puncteel de taxare trebuie sa incetinesti la 30km/h si se deschide bariera automat, imediat dupa ce jucaria din parbriz e validata de echipamentul barierei.

                                      Nu am asteptat niciunde, cu toate ca pe benzile de plata cu cardul erau cam 10 masini.

                                      Nota de plata 42 de euro, mult mai scump decat curentul incarcat ce m-a costat vreo 12 euro.

                                      Ulys asta functioneaza si in Spania, Portugalia si Italia.

                                      Ar fi foarte fain daca ar inlocui vigneta la austrieci si la unguri.
                                      La noi, ce sa mai zicem.

                                      D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • D Conectat
                                        daniel22_22 @JohnDoe
                                        ultima editare de

                                        @JohnDoe ; Ai grijă ce îți dorești. Taxarea la km va fi întotdeauna mai scumpă decât clasica vinietă.

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                        • M Conectat
                                          mike_us @daniel22_22
                                          ultima editare de

                                          @daniel22_22 Acum câțiva ani am lucrat în Franța și mi s-a părut că taxarea era destul de mare.
                                          Poate e în regulă ca turist, dar să trăiești acolo, să fii nevoit să circuli des și să faci parte din clasa de jos nu era deloc ieftin.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • First post
                                            Last post