Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.4k Mesaje 49 Posters 523.4k Vizualizări 9 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Conectat
      PaulS @daniel22_22
      ultima editare de

      @daniel22_22 Cred ca mai sunt cateva, citeste daca ai timp tot articolul.
      Eu as mai astepta cateva zile pana se clarifica situatia, sa speram ca nu e chiar asa grav cum pare in acest moment.

      D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • D Deconectat
        daniel22_22 @PaulS
        ultima editare de

        @PaulS : Am citit tot. Am mentionat doar cele de pe A7 ca pe topicul asta suntem. Eu cred ca nu iesea ministrul sa arunce bomba si nici Pistol sa se dezvinovateasca daca nu era 100% clar.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • C Deconectat
          chapo
          ultima editare de chapo

          Ce a fost facut ramane bine facut, nu dam niciun ban inapoi. Insa ne-am dus drc mai pe scurt, foarte multe licitatii for fi anulate, pentru a lasa loc celor care ies din PNRR

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • P Conectat
            PaulS
            ultima editare de

            AUTOSTRADA A7 | 170 KM in 7 Minute Focșani - Pașcani | Filmare completa Maraton 9 #350
            Raducu P Drum

            AUTOSTRADA A7 | 170 KM in 7 Minute Focșani - Pașcani | Filmare completa Maraton 9 #350
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • W Deconectat
              WSrc1
              ultima editare de WSrc1

              Informații din șantier:

              Redactia  /  iul. 15

              Informații de pe șantier: „Noi în două zile suntem gata!” – Buzoienii.ro

              Informații de pe șantier: „Noi în două zile suntem gata!” – Buzoienii.ro

              Reporterul buzoienii.ro a fost azi (marți) pe șantierul Nurol al A7 dintre Buzău și Stâlpu. Primii angajați Nurol întâlniți (români,

              Primii angajați Nurol întâlniți (români, nu turci) au confirmat deschiderea de vineri: „Noi știam că azi trebuia să se facă deschiderea, dar s-a amânat pentru vineri”. În preajma nodului dintre A7 și E85, un camion descărca în vecinătatea celor două drumuri fotografiate mai sus asfalt răzuit, iar un autogreder îl nivela.

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
              • M Deconectat
                mike_us
                ultima editare de

                170 KM in 7 Minute Focșani - Pașcani | Filmare completa Maraton 9

                AUTOSTRADA A7 | 170 KM in 7 Minute Focșani - Pașcani | Filmare completa Maraton 9 #350
                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Conectat
                  mihai @WSrc1
                  ultima editare de

                  @WSrc1 conform informatiilor noastre, deschiderea pe 18 este in continuare incerta. In fapt, pe masura ce trece timpul, deschiderea pe 18 devine din ce in ce mai incerta. In opinia mea deschidere pe 18 e deja iesita din discutie, dar se na pastram "optimismul"

                  Capatul de lot al Nurol este intr-adevar gata, dar, cum spuneam, inca nu exista un acord intre cei implicati referitor la soarta podului de la Km 38.

                  W 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • M Conectat
                    mihai @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us double post. @PaulS a postat acceiasi filmare putin mai devreme.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • W Deconectat
                      WSrc1 @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai dacă la km38 eșuează din nou, ce mai trebuie de făcut?

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Conectat
                        mihai @WSrc1
                        ultima editare de mihai

                        @WSrc1 as spune ca esecul nu e o optiune.

                        Situatia practica este ca avem un pod supradimensionat, construit defectuos si remediat defectuos.

                        Trebuie doar cazut de acord asupra unei solutii cu care toate partile sa fie de acord:

                        • Proiectantul trebuie sa fie de acord pentru ca el raspunde
                        • Constructorul trebuie sa fie de acord pentru ca el suporta costurile
                        • Supervizorul trebuie sa fie de acord pentru ca el reprezinta CNAIR
                        • Expertul trebuie sa fie de acord pentru ca si el reprezinta CNAIR
                        • CNAIR trebuie sa fie de acord pentru ca scopul e ca podul sa tina 100 de ani

                        Paleta de solutii e foarte larga:

                        1. Deschiderea traficului cu receptia podului, ca si cand lucrarea e finalizata corect. Desi posibila, solutia e improbabila.
                        2. Deschiderea traficului fara receptia podului, cu monitorizare pe cheltuiala constructorului. Riscul e minim, pentru ca testele podului au fost trecute cu succes. Problema e doar cum se va comporta podul sub trafic
                        3. Aplicarea de solutii suplimentare de consolidare, care insa ar intarzia deschiderea traficului pentru alte cateva saptamani.
                        4. Deschiderea traficului fara receptie, cu circulatie alternativa pe cate un fir al podului, in timp ce celalalt fir este consolidat.

                        Sunt posibile si solutii extreme, care deocamdata nu intra deocamdata in discutie. De exemplu ar fi demolarea totala si reconstructia podurilor, pe o solutie eventual mai corect dimensionata pentru debitul Paraului Sarata: pasaj de beton mai scurt decat actualul pod. Ar corespunde cu pasajele DN1B si CF500 peste Sarata din amonte de A7. Dar astea sunt deja solutii ipotetice.

                        Solutia reala va fi, cel mai probabil, una dintre 2, 3 sau 4 de mai sus.

                        W 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                        • W Deconectat
                          WSrc1 @mihai
                          ultima editare de WSrc1

                          @mihai a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                          Paleta de solutii e foarte larga:

                          1. Deschiderea traficului cu receptie a podului, ca si cand lucrarea e finalizata corect. Desi posibila, solutia e improbabila.
                          2. Deschiderea traficului fara receptia podului, cu monitorizare pe cheltuiala constructorului. Riscul e minim, pentru ca testele podului au fost trecute cu succes. Problema e doar cum se va comporta podul sub trafic
                          3. Aplicarea de solutii suplimentare de consolidare, care insa ar intarzia deschiderea traficului pentru alte cateva saptamani.
                          4. Deschiderea traficului fara receptie, cu circulatie alternativa pe cate un fir al podului, in timp ce celalalt fir este consolidat.

                          Deși soluția 2 (deschiderea traficului fara receptia podului, cu monitorizare pe cheltuiala constructorului) este fiabilă și echilibrată, recomandarea realistă ar fi totuși soluția 3:

                          Aplicarea de solutii suplimentare de consolidare înainte de deschidere traficului.


                          • Testele au fost trecute, iar riscul structural pare redus.
                          • Monitorizarea constantă ar permite reacții rapide dacă apar probleme, fără a bloca circulația.

                          Este o soluție deja aplicată în alte cazuri europene și ar preveni blocajele inutile pe A7. Condiția e clară: asumarea contractuală de către constructor a monitorizării și intervenției imediate în caz de nereguli.

                          Important este să nu se repete (să repetăm) situații precum cea de la Podul Luțca (Neamț), unde consolidările repetate au eșuat, iar lipsa unei soluții clare a dus în final la prăbușire în iunie 2022.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • P Conectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [15.07.2025 / Ep. 15 - 30%]
                            Ștef

                            Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [15.07.2025 / Ep. 15 - 30%]
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • W Deconectat
                              WSrc1
                              ultima editare de WSrc1

                              Ceva vesti pe Lotul 2 Coni-Trace

                              Drum Expres Focsani-Braila-Constanta

                              Drum Expres Focsani-Braila-Constanta

                              Avem ceva noutăți de pe podul de la KM38, al lotului 2 Coni-Trace. Dacă este să ne luam după prima fotografie trimisă de Lucian Papą , unde astăzi vedem că au dispărut schelele prezente sub pod pe...

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • First post
                                Last post