Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    114 Mesaje 11 Posters 22.2k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver a spus în DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași:

      In aceeasi perioada pe Valea Prahovei au trecut "nu mai putin de" 40.000.000 de vehicule !!!! Cu ambuteiaje zilnice de 1-2 ore si in week-end de 2-6 ore !!! Si A3 CoBra nici macar nu apare ca prioritate in planul noii guvernari

      Totuși , ca să punem în perspectivă.

      Valea Prahovei: A3 , DN1.
      Aici: drumuri parțial blocate pe ambele maluri. Cu totul în contra a fost traversat de aprox 10 ori mai puține mașini.

      Cu totul în favoarea sa , vom vedea într-un an. DX-urile respective(nu o să valorez chestia cu tunelul și cocoașele) vor da noi coordonate , odată cu finalizarea A7 , A13.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Am vrut doar sa contracarez modul de prezentare al dlui Scriosteanu. Gen: WOW, mama mia, au trecut 4.000.000 ... fabulos. Pentru nu doar ca nu e fabulos, e chiar de 2 lei.

        Pe termen lung traficul o sa mai creasca, asta e cert. Mai ales daca braileni sau galateni vor face ceva pe malul opus, fie afacere, fie casa. Pentru ca la modul serios numai asa poate sa creasca traficul semnificativ, adica prin vehicule care folosesc zilnic. Nu cu familii care trec o data pe an in drum spre delta sau spre litoral.

        Doar ca acele porti de taxare, inca nefunctionale, dar care stau amenintator acolo, le taie elanul celor din Galati si Braila sa inceapa ceva pe malul opus. Nimeni nu are chef sa dea zilnic bani.

        De altfel vedem si podul Giurgeni-Vadu Oii, existent de 60 de ani: nu a adus prosperitate sau vanzoleala. Dimpotriva, e tot mai pustiu si pe ambele maluri saracie. Asa ca un pod singur si mai ales cu taxe, nu prea rezolva mare lucru.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          Drumul Expres 6 Braila - Galați - Viaduct si pod peste Siret 21.06.2025

          Emilian Grigoras

          Drumul Expres 6 Braila - Galați - Viaduct si pod peste Siret 21.06.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • F Deconectat
            fulgernc @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver a spus în DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași:

            Pe termen lung traficul o sa mai creasca, asta e cert. Mai ales daca braileni sau galateni vor face ceva pe malul opus, fie afacere, fie casa. Pentru ca la modul serios numai asa poate sa creasca traficul semnificativ, adica prin vehicule care folosesc zilnic. Nu cu familii care trec o data pe an in drum spre delta sau spre litoral

            Din prisma mea podul e important ptr zonă. Ptr dezvoltarea zonală. Eu sunt de acord , că poate , zona nu traversează cel mai bun moment din istoria sa. Dar totuși , zona urbană Galați-Brăila , chiar dacă nu traversează cel mai bun moment , nu e totuși un sat pus în calea unei autostrăzi. Care așteaptă trei cafenele să îi ridice încasările.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de mihai

              Da, Podul Galati - Braila e primul element dintr-o infrastructura a viitorului: un coridor de transport care sa lege nord-estul Transilvaniei si Moldova de Portul Constanta pe o ruta mult mai scurta, care trece prin singura aglomerare urbana din Romania, Braila - Galati, care are potential real de a concentra mai mult de 1 milion de oameni.

              Dar aici vorbim de un plan pe 10-25 de ani. Sigur se poate pune intrebarea daca era acum momentul pentru aceasta investitie pe termen lung. Numai ca asta e de obicei intrebarea gresita. Pentru ca atunci cand gandesti numai pe termen scurt, nu rezolvi nimic pe termen lung.

              Mie nu mi se pare deloc gresit faptul ca podul a fost construit acum. Ce mi se pare o eroare strategica este ca nu a fost echipat cu cordior de cale ferata, chiar dubla.

              O oportunitate ratata, care inseamna ca generatiile viitoare vor trebui sa construiasca un al doilea pod candva in viitor.

              Apropo de acest aspect, faptul ca Romania n-are orase de circa 500k - 1 milion de locuitori este unul dintre motivele polarizarii economice Bucuresti vs. restul tarii si o mare frana economica pentru Romania. Ruptura aceasta intre Bucuresti, cu 2.5 mil. locuitori si restul marilor orase precum Cluj, Timisoara, Iasi la doar 300-350 mii de locuitori este una din marile probleme economice ale Romaniei.

              Daca Braila-Galati se unesc intr-un singur oras de peste 1 mil. de locuitori - perfect posibil data fiind distanta mica intre ele, lucrurile ar incepe sa se schimbe in bine.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Maine 27.06 se da drumul la drumurile de legatura la pod Braila:

                Cristian Pistol

                Cristian Pistol

                Mâine (vineri, 27 iunie 2025), la ora 10.00, se deschide circulația și pe drumurile de legătură ale Podului suspendat de la Brăila! Se va putea circula inclusiv pe toți cei 19 km ai drumului de...

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Cristian Pistol-de astăzi 27.06.2024 se circula de la Brăila la Jijila

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    TIMELAPSE CONSTRUCTIE POD BRAILA | 2009 - 2023 Ep #345

                    Raducu P Drum

                    TIMELAPSE CONSTRUCTIE POD BRAILA | 2009 - 2023 Ep #345
                    vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver @ncb
                      ultima editare de

                      @ncb Da, filmarea asta e tare! Am aratat-o si unor prieteni mai putin pasionati de infra si li s-a parut wow.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      ncbN 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • ncbN Deconectat
                        ncb @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver, Intr-adevar, e un proiect spectaculos si de referinta. Iar efortul depus atat de Raducu cat si de catre constructori a fost unul considerabil.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • ncbN Deconectat
                          ncb
                          ultima editare de vancouver

                          Braila - Jijila pe Podul peste Dunare - 19 km #2025 #podbraila #bridge #viralvideo

                          Marius PAPADOPOL

                          Braila - Jijila pe Podul peste Dunare - 19 km #2025 #podbraila #bridge #viralvideo
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • ncbN Deconectat
                            ncb
                            ultima editare de vancouver

                            Pod Suspendat Braila - Tulcea | 27 iunie 2025 - Ultimul episod - drumul Brăila - Jijila.

                            Radu Aramă

                            - YouTube
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • First post
                              Last post