DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
-
DEx6 Galați Brăila iunie 2025
-
Pod hobanat peste Siret update iunie 2025
Alin Buhoci
-
DX Braila - Galati la 90%, prevazut sa fie deschis in aceasta toamna.
-
Drum express Brăila-Galaţi ; Siret river bridge 20-06-2025
Charly
-
Drum Express Brăila-Galaţi ; siret river bridge
Charly
-
Ceva informatii despre situatia drumului de legatura spre Jijila:
-
De la momentul la care am dat in trafic acest pod au fost înregistrate nu mai puțin de 𝟰.𝟬𝟬𝟬.𝟬𝟬𝟬 de treceri( 𝟰 milioane de masini au trecut Dunărea pe acest pod).
Penibil domnule Scriosteanu. Penibil. 4 milioane impartit la 365 zile si la 2 ani si la 2 sensuri de mers inseamna 2.739 de vehicule pe zi / sens. NICI MACAR TRAFIC DE JUDETEAN. Trafic de drum comunal!
In aceeasi perioada pe Valea Prahovei au trecut "nu mai putin de" 40.000.000 de vehicule !!!! Cu ambuteiaje zilnice de 1-2 ore si in week-end de 2-6 ore !!! Si A3 CoBra nici macar nu apare ca prioritate in planul noii guvernari.
PENIBIL. Si ne mai si laudam cu asa o bataie de joc la adresa banului public. O jumatate de miliard aruncata pentru a lega niste sate intre ele. Si mai vrem sa mai cheltuim inca 3-4 miliarde ca sa dam sens podului, adica DX Focsani-Braila, DX Braila - Tulcea si MEGA PROIECTUL CU TUNEL DE 8 KM SUB BABADAG + cocoase duble decat cea de la Focsani atat la Tulcea cat si la racordul cu A4: DX Tulcea - Constanta.
In loc sa legam provinciile si sa face drumuri in centrul tarii, noi facem prin colturi...
-
@vancouver a spus în DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași:
In aceeasi perioada pe Valea Prahovei au trecut "nu mai putin de" 40.000.000 de vehicule !!!! Cu ambuteiaje zilnice de 1-2 ore si in week-end de 2-6 ore !!! Si A3 CoBra nici macar nu apare ca prioritate in planul noii guvernari
Totuși , ca să punem în perspectivă.
Valea Prahovei: A3 , DN1.
Aici: drumuri parțial blocate pe ambele maluri. Cu totul în contra a fost traversat de aprox 10 ori mai puține mașini.Cu totul în favoarea sa , vom vedea într-un an. DX-urile respective(nu o să valorez chestia cu tunelul și cocoașele) vor da noi coordonate , odată cu finalizarea A7 , A13.
-
Am vrut doar sa contracarez modul de prezentare al dlui Scriosteanu. Gen: WOW, mama mia, au trecut 4.000.000 ... fabulos. Pentru nu doar ca nu e fabulos, e chiar de 2 lei.
Pe termen lung traficul o sa mai creasca, asta e cert. Mai ales daca braileni sau galateni vor face ceva pe malul opus, fie afacere, fie casa. Pentru ca la modul serios numai asa poate sa creasca traficul semnificativ, adica prin vehicule care folosesc zilnic. Nu cu familii care trec o data pe an in drum spre delta sau spre litoral.
Doar ca acele porti de taxare, inca nefunctionale, dar care stau amenintator acolo, le taie elanul celor din Galati si Braila sa inceapa ceva pe malul opus. Nimeni nu are chef sa dea zilnic bani.
De altfel vedem si podul Giurgeni-Vadu Oii, existent de 60 de ani: nu a adus prosperitate sau vanzoleala. Dimpotriva, e tot mai pustiu si pe ambele maluri saracie. Asa ca un pod singur si mai ales cu taxe, nu prea rezolva mare lucru.
-
Drumul Expres 6 Braila - Galați - Viaduct si pod peste Siret 21.06.2025
-
@vancouver a spus în DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași:
Pe termen lung traficul o sa mai creasca, asta e cert. Mai ales daca braileni sau galateni vor face ceva pe malul opus, fie afacere, fie casa. Pentru ca la modul serios numai asa poate sa creasca traficul semnificativ, adica prin vehicule care folosesc zilnic. Nu cu familii care trec o data pe an in drum spre delta sau spre litoral
Din prisma mea podul e important ptr zonă. Ptr dezvoltarea zonală. Eu sunt de acord , că poate , zona nu traversează cel mai bun moment din istoria sa. Dar totuși , zona urbană Galați-Brăila , chiar dacă nu traversează cel mai bun moment , nu e totuși un sat pus în calea unei autostrăzi. Care așteaptă trei cafenele să îi ridice încasările.
-
Da, Podul Galati - Braila e primul element dintr-o infrastructura a viitorului: un coridor de transport care sa lege nord-estul Transilvaniei si Moldova de Portul Constanta pe o ruta mult mai scurta, care trece prin singura aglomerare urbana din Romania, Braila - Galati, care are potential real de a concentra mai mult de 1 milion de oameni.
Dar aici vorbim de un plan pe 10-25 de ani. Sigur se poate pune intrebarea daca era acum momentul pentru aceasta investitie pe termen lung. Numai ca asta e de obicei intrebarea gresita. Pentru ca atunci cand gandesti numai pe termen scurt, nu rezolvi nimic pe termen lung.
Mie nu mi se pare deloc gresit faptul ca podul a fost construit acum. Ce mi se pare o eroare strategica este ca nu a fost echipat cu cordior de cale ferata, chiar dubla.
O oportunitate ratata, care inseamna ca generatiile viitoare vor trebui sa construiasca un al doilea pod candva in viitor.
Apropo de acest aspect, faptul ca Romania n-are orase de circa 500k - 1 milion de locuitori este unul dintre motivele polarizarii economice Bucuresti vs. restul tarii si o mare frana economica pentru Romania. Ruptura aceasta intre Bucuresti, cu 2.5 mil. locuitori si restul marilor orase precum Cluj, Timisoara, Iasi la doar 300-350 mii de locuitori este una din marile probleme economice ale Romaniei.
Daca Braila-Galati se unesc intr-un singur oras de peste 1 mil. de locuitori - perfect posibil data fiind distanta mica intre ele, lucrurile ar incepe sa se schimbe in bine.
-
Maine 27.06 se da drumul la drumurile de legatura la pod Braila:
-
-
TIMELAPSE CONSTRUCTIE POD BRAILA | 2009 - 2023 Ep #345
-
@ncb Da, filmarea asta e tare! Am aratat-o si unor prieteni mai putin pasionati de infra si li s-a parut wow.
-
@vancouver, Intr-adevar, e un proiect spectaculos si de referinta. Iar efortul depus atat de Raducu cat si de catre constructori a fost unul considerabil.
-
Braila - Jijila pe Podul peste Dunare - 19 km #2025 #podbraila #bridge #viralvideo
-
Pod Suspendat Braila - Tulcea | 27 iunie 2025 - Ultimul episod - drumul Brăila - Jijila.