Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    977 Mesaje 28 Posters 332.0k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      • A1 lot 5 nu reuseste sa duca la o scadere a timpului. Dar creeaza o ruta alternativa cu timp identic. Astfel riscul de aparitie a unor intarzieri majore scade, pentru ca soferii se vor imparti intre cele doua variante, ambele fiind astfel mai libere; ba mai mult, intra in calcul si rute noi care evita complet zona Rm. Valcea, adica via DJ703G (dar 4 km neasfaltati si in stare proasta) sau via DJ703M care urmeaza practic cursul autostrazii (aici vreo 20 km neasfaltati, dar in stare destul de buna, partial reparati chiar de WeBuild). Camioanele sunt obligata sa ramana pe Dealu Negru, ca atare varianta prin Curtea de Arges devine recomandata autoturismelor.
      • A0 sud lot3 nu se deschide in cateva luni, ci in cateva saptamâni, cel mai probabil in ultimele zile din iunie. Aici economia este imensa, in jur de 25-50 de minute ziua si 11-12 minute noaptea.
      • A1 lot 4 nu ajuta nici el prea mult. Cam 4 minute mai putin petru cei care ramân pe relatia Rm. Valcea (adica practicabil in orice conditii meteo) si 10 minute economie pentru cei care merg via DJ703G sau M. Camioanele raman in continuare pe Dealu' Negru. Reducandu-se timpii pe variantele 703G sau M, si mai multi le vor prefera si traficul se va separa astfel pe 4 rute. Abia de la Cornetu (locul in care A1 ajunge pe Valea Oltului) toate variantele se unesc si merg pe DN7, paralel cu lotul 2. Aici va fi cel mai greu si o sa ramana asa si dupa finalizarea lotului 3.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • M Deconectat
        mike_us @vancouver
        ultima editare de mike_us

        @vancouver Și eu mă așteptam ca cel mai mult să contribuie la finalizare:

        • A0 mai întâi sudul, apoi nordul, în 2026–2027, când vor exista două variante de traversare a Bucureștiului;
        • Lotul 3, când va fi gata, probabil în 2028/2029 ?

        Despre A0, am estimat 1–2 luni în cel mai nefavorabil caz, dacă Aktor mai face vreo „nefăcută”.
        Oricum, că sunt două săptămâni sau două luni, în curând tot va deveni istorie. Să sperăm că se întâmplă chiar luna asta.
        Având în vedere experiența lor, cred că sunt șanse bune ca WeBuild să facă o figură frumoasă pe lotul 3.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu 14 06 2025 #autostrada
          IOAN ADRIAN GICA
          Bună seara tuturor pasionaților de infrastructură!
          Astăzi am dat o fugă la Boița pe șantierul Autostrăzii Sibiu Pitești acolo unde au fost demarate activitățile de montare a grinzilor pe pilele finalizate. Lucrările la acest obiectiv pare că au crescut în intensitate, în continuare se așteaptă după mult promisa Autorizație de construire ce se lasă foarte așteptată, umblă vorba prin șantier ca marți 17.06.2025 va fi eliberată.

          Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu 14 06 2025 #autostrada
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • R Deconectat
            rockband
            ultima editare de

            In sfarsit primele grinzi montate la Mapa. Greu se mai misca.

            Nu inteleg ce o tot freaca cu AC. Autostrada nu e ca stai sa vedem, daca ia AC o facem, si daca nu, atunci ei... nu mai facem. Si la fel cu acordul de mediu.

            E o tâmpenie ca se asteapta dupa ele. La A1 si A8 trebuie dat AC prin LEGE!. Si cu asta se fini la comedi. Se poate lucra imediat ce exista un proiect aprobat de CNAIR si de supervizer. Ulterior se pot face studii la mediu, sa vada ce trebuie facut, ca sa protejeze mediul pe parcurs, dar intre timp se poate lucra deja.

            OK, la o scoala, o casa, hai sa zic, n-ai voie sa te apuci pana nu ai toate avizele. Si in cel mai rau caz avizele nu vin niciodata, ca ceva nu se poate face cum vrea beneficiarul. OK. Dar la o autostrada de interes continental, gen A1, cu traseu deja stabilit si proiect deja predat, ce puii mei mai stam de vorba?

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Deconectat
              mihai
              ultima editare de

              Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 14.06.2025 - Primele Grinzi Montate
              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Deconectat
                mihai @mihai
                ultima editare de

                Interesant de vazut care va fi structura sectiunii de trei deschideri metalice ale viaductului de la Boita. Asta din perspectiva faptului ca se pare ca deschiderea metalica centrala, peste iesirea spre Boita, va avea pile duble. E cumva vreun pod in arcada?

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Eugen Vladutu:

                  A1 INAUGURARE 2025 CURTEA DE ARGES - PITESTI

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • M Deconectat
                    mihai
                    ultima editare de

                    Nod rutier Boita - A1 Lot 2 Boita Cornetu -zona Boita
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Deconectat
                      mihai
                      ultima editare de

                      TUNELURI A1 Margina - Holdea Ep #003 Forare si injectare ancore, Masuratori, Ventilatie
                      Raducu P Drum

                      TUNELURI A1 Margina - Holdea Ep #003 Forare si injectare ancore, Masuratori, Ventilatie | 14.06.2025
                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • M Deconectat
                        mike_us @mihai
                        ultima editare de mike_us

                        @mihai Răducu zice în comentarii:
                        Tunelul scurt, pe sensul Margina – Holdea: 95 m.
                        Pe celălalt sens, o galerie are 170 m, cealaltă 60 m.
                        În maxim o lună îl străpung, dacă nu apar probleme.

                        I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • M Deconectat
                          mihai
                          ultima editare de

                          AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiu lucrari 14.06.2025
                          Raducu P Drum

                          AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiu lucrari 14.06.2025
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                          • R Deconectat
                            rockband
                            ultima editare de

                            Legatura A1 - Timisoara:

                            autor: Fly Drone

                            Drum de legatura DN69-A1 Timisoara
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • I Deconectat
                              Iulian @mike_us
                              ultima editare de

                              @mike_us
                                                Deva -TM TM-DEVA
                              Realizat 230 m 95 m
                              Total                   367 m                   415m
                              Ramas                   137 m                   320m

                              Firul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.

                              I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                              • F Deconectat
                                fulgernc
                                ultima editare de

                                Tocmai ce a anunțat d-l Scrioșteanu pe pagina sa de facebook că s-a eliberat AC ptr alte patru viaducte de pe lotul Mapa. Să îi vedem la treabă.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                • C Deconectat
                                  chapo
                                  ultima editare de

                                  Autostrada A1 Boița-Cornetu, pregătire portal tunel Robesti
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                  • C Deconectat
                                    chapo
                                    ultima editare de

                                    rob.webp

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      In cateva zile ar trebui sa iasa AC si pentru tunel Robesti.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                      • P Conectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        DRDP Timişoara :
                                        𝐍𝐨𝐮𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐞 𝐬̦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚̆ #𝐀𝟏 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐌𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐚 𝐬̦𝐢 𝐇𝐨𝐥𝐝𝐞𝐚!
                                        La galeria din stânga a primului tunel, urmează în curând momentul străpungerii din ambele capete – moment simbolic, în care se va vedea „luminița de la capătul tunelului” din ambele direcții.
                                        🏗️ Lucrările avansează la aceste tuneluri. Echipele sunt pe șantier în continuare în trei schimburi atingând parcurgerea tuturor etapelor de execuție. La tunelul al doilea, au fost finalizate lucrările premergătoare portalului de intrare și au început lucrările de săpătură.
                                        În paralel, continuă lucrările și la structuri, la cele două pasaje de pe traseu, la cele două viaducte și lucrările de drum (terasament).
                                        Antreprenorul a transmis că pe șantier sunt mobilizați 800 de oameni și 200 de utilaje.
                                        👷🏻 Antreprenor: Asocierea UMB GRUP & Euro-Asfalt

                                        1.6K views · 46 reactions | 𝐍𝐨𝐮𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐞 𝐬̦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞...

                                        1.6K views · 46 reactions | 𝐍𝐨𝐮𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐞 𝐬̦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞...

                                        𝐍𝐨𝐮𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐞 𝐬̦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚̆ #𝐀𝟏 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐌𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐚 𝐬̦𝐢 𝐇𝐨𝐥𝐝𝐞𝐚! La galeria din stânga a primului tunel, urmează în curând momentul...

                                        W 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                        • R Deconectat
                                          rockband
                                          ultima editare de rockband

                                          "Alternativa" Salatrucu, de la Edi Penescu:

                                          Alternativa la Valea Oltului între Cornetu (VL) și Tigveni (AG)
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • M Deconectat
                                            mihai
                                            ultima editare de

                                            Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 20.06.2025 - Lucari Boita
                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post