A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Un netot. Nu stiu ce zice legea, dar asemenea oameni n-au ce sa caute la volan, nici acum, nici vreodata in viata lor.
-
Din nefericire, legea este mult, mult prea blândă în România cu astfel de indivizi.
-
AUTOSTRADA A7 #325 De la Focsani la Adjud | Stadiu lucrari 05.04.2025
Raducu P Drum
-
Cred că cel mai bine ar fi să se concentreze pe darea în circulație a unor tronsoane continue de autostradă.
Scenariul Adjud – Ploiești - București devine din ce în ce mai probabil pentru anul acesta, ceea ce ar însemna aproape 200 de kilometri de A7.
Un drum Iași – București ar deveni mult mai ușor și mai suportabil începând cu sfârșitul anului. -
Da, asa si fac. Estimez ca in sept-oct UMB o sa dea drumul la Focsani - Adjud Nord.
-
@vancouver: Macar Politia da un termen: 25 mai. Probabil ca termenul s-a pus si pe baza unei estimari a constructorului.
-
Pe 25 mai lot 2 cu descarcarea provizorie Stalpu sau chiar pana la nod cu DN2 Spataru, lot Nurol?
-
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Da, asa si fac. Estimez ca in sept-oct UMB o sa dea drumul la Focsani - Adjud Nord.
La nord de Focsani au un pod al DN2 peste A7 de care nu s-au apucat inca. Crezi ca il pot face de la zero in 5 luni?
-
Da, cred ca pot. Primele miscari incipiente se vad in teren. Adica pregatiri pentru devierea circulatiei pe o varianta provizorie alaturata.
-
Sunt contestatii depuse pe Pascani - Suceava Lotul 1? Cred ca a trecut termenul...
-
@snake69fast a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Sunt contestatii depuse pe Pascani - Suceava Lotul 1
Nu am găsit nicio informație online care să indice existența unei contestații.
Probabil că se poate semna contractul.
După 2026, UMB va avea de lucru în zona de nord a Moldovei, atât la A7 Pașcani – Suceava, cât și la A8.
Personal, este o situație care mă bucură. -
Puteti verifica in 5 min pe SEAP sau pe site-ul CNSC. Si nu, nu a fost depusa nicio contestatie .
-
Pun si un link:
Au trecut două săptămâni și o zi și par că ar fi zece zile lucrătoare în care se pot semna contestațiile.
Probabil că se poate semna deja, dar hai să așteptăm până luni sa fim 100% siguri. -
A7 Focșani-Bacău : S-a ridicat prima grindă metalică peste Trotuș. ( #zvon )
-
Cristian Pistol:
Câștigătorul contractului pentru construcția ultimului lot al Autostrăzii Pașcani - Suceava (A7) a fost desemnat astăzi!
Antreprenorul român (Spedition UMB) are la dispoziție 2,86 miliarde lei (fără TVA) și 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru construcția acestui nou lot de autostradă.
Lotul 2 al Autostrazii Pașcani - Suceava are o lungime de 29 km, iar pe traseul ei vor fi construite inclusiv 44 de structuri dintre care două cu o complexitate tehnică ridicată:- un pod peste Râul Siret și DJ208C, în lungime de 845,10 m,
- un pasaj peste CF511, în lungime de 625,10 m.
Acest nou lot de autostradă va fi construit între Nodul Rutier Roșcani și estul municipiului Suceava, unde se va conecta cu tronsonul Suceava – Siret.
În zona acestei conexiuni va fi construit și un nod rutier care va permite acesul la Aeroportul Internațional Suceava și DN29, printr-un drum de legătură.
Contractul, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, mai prevede comstruirea ca pe traseu să mai fie construite două parcări de scurtă durată și două spații de Servicii.
Fiecare spațiu de servicii și fiecare parcare de scurtă durată va fi prevăzute cu infrastructura necesară amplasării a minimum 8 stații de încărcare pentru autoturismele electrice.
Pe traseu urmează sa fie construite și 3 noduri rutiere: - Nodul Roșcani, care va asigura atât ieșirea de pe autostradă cât și intrarea pe aceasta,
- Nodul rutier Dumbrăveni, la intersecția cu DJ 208B (Verești – Dumbrăveni),
- Nod rutier Aeroport Suceava.
Contractul va putea fi semnat după zece zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
După finalizare, întreaga autostradă Pașcani -Suceava la avea o lungime de 62 km.
-
@PaulS pot confirma grinzile de peste Trotuș. Le-am văzut astăzi de pe DN2
-
-
nod Mizil (km 20):
- planul este sa ridice tablierul sapt viitoare
-
Pod Buzau, UMB:
Revin mai jos cu ceva amanunte.
-
km26:
Vesti bune de la km26, podul cu problemele la sudura si solutia de eclisare:
- firma SKELA a inceput eclisarea
- dar pentru ca nu au suficienti oameni (nimeni nu are chef sa se angajeze sa lucreze 2 saptamani si dupa aia papa), bulgarii au mai adus o firma, Pro Weld L&D Solutions
- se lucreaza si noaptea
- noaptea se dau gaurile, ziua se traseaza (pentru trasat 100% e nevoie de lumina de zi)
- din 8000 de gauri mai au vrei 3000, restul 5000 sunt date deja
- daca merge dupa plan, sapt. viitoare termina (au atins si 900 de gauri / 24 h )
Poze: