A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@vancouver E foarte bine că încerci să explici și pentru noi, cei care citim, dar nu suntem din domeniu.
Așadar, trebuie refăcute calculele, turnat încă un strat de beton și adăugate ecluze?
Se adaugă ecluze pe toată lungimea podului?
În astfel de cazuri, cine suportă costurile suplimentare? Proiectantul, care este vinovat, executantul sau, pur și simplu, beneficiarul?
În mod normal, ar trebui să plătească proiectantul, dar nu știu exact ce prevede legislația actuală.Din nefericire, PUM a generat anul trecut o adevărată isterie împotriva UMB.
Orice problemă este, din principiu, pusă pe seama UMB – realitatea nu mai contează demult.
Situația amintește de procesele staliniste, în care vina era stabilită dinainte, iar apoi se căutau argumente pentru a o „demonstra”.
Și, din păcate, chiar și destui oameni de bună-credință au ajuns să creadă asta. -
@vancouver Pfuaiiii...deci lotul 1 rămâne închis pe termen nelimitat până dau bulgarii toate găurile? Sau doar până termina pasajul de la Mizil?
-
@daniel22_22 Jumătate din lotul 1. Se va putea ieși de pe A3 pe A7 și se pot folosi apoi primii 9 km până la nodul cu Dn1D.
Toate comunicatele oficiale așa zic: până la deschiderea lotului 2.
-
@mike_us Nu cunosc în detaliu soluția la pod Buzău. Nu știu nici cine plătește. Normal cine e de vină. Posibil ca proiectanții să aibe asigurări pentru astfel de situații de risc sau clauze de limitare a costurilor care li se pot imputa. Altfel repede s-ar putea să plătească mai mult decât au avut pe tot contractul și să dea faliment. (adică incapacitate de plată).
Legat de eclise probabil este vorba doar de unele suplimentare. Nu se compară cu situația de la Coni-Trace, unde eclisele înlocuiesc complet sudurile și au dimensiuni gigant. La UMB vor fi mult mai puține șuruburi.
-
AUTOSTRADA A7 | Lucrari zona Nod rutier DN2 Spataru | Ploiesti-Buzau Lot 3 05.04.2025
Raducu P Drum
-
-
Un netot. Nu stiu ce zice legea, dar asemenea oameni n-au ce sa caute la volan, nici acum, nici vreodata in viata lor.
-
Din nefericire, legea este mult, mult prea blândă în România cu astfel de indivizi.
-
AUTOSTRADA A7 #325 De la Focsani la Adjud | Stadiu lucrari 05.04.2025
Raducu P Drum
-
Cred că cel mai bine ar fi să se concentreze pe darea în circulație a unor tronsoane continue de autostradă.
Scenariul Adjud – Ploiești - București devine din ce în ce mai probabil pentru anul acesta, ceea ce ar însemna aproape 200 de kilometri de A7.
Un drum Iași – București ar deveni mult mai ușor și mai suportabil începând cu sfârșitul anului. -
Da, asa si fac. Estimez ca in sept-oct UMB o sa dea drumul la Focsani - Adjud Nord.
-
@vancouver: Macar Politia da un termen: 25 mai. Probabil ca termenul s-a pus si pe baza unei estimari a constructorului.