Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.0k Mesaje 30 Posters 156.8k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us @MihaiD
      ultima editare de mike_us

      @MihaiD
      Foarte interesantă informația.
      Știi cumva dacă "bateriile" sunt comandate din țară sau trebuie livrate din afara țării? Și ce capacitate de cazare are una (câți oameni)?

      Eu mă așteptam ca până la sfârșitul lui 2025 să avem în circulație:

      • 63 kilometri: Ploiești - Buzău
      • 82 kilometri: Buzău - Focșani
      • 16 kilometri: Centura Bacău
      • ~60 kilometri: două loturi din Focșani - Bacău executate de UMB

      Asta ar însemna un total de ~220 kilometri din cei 320 kilometri până la Pașcani (~70%), ceea ce nu e deloc rău.
      Poate, cu informațiile pe care le-ai menționat, progresul va fi chiar mai mare. Oricum, anul 2025 sună promițător.

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Conectat
        MihaiD @mike_us
        ultima editare de

        @mike_us În țară, lângă ei, producător local. Capacitate de 4 oameni, cred. Maxim 4. Dar mulți merg și dorm acasă, fiind din zonă. Cu privire la lucrări, importante sunt cantitățile puse în operă. Dacă reușesc să dea nodul Tișița, mie mi se pare mai important decât traversarea Romanului, unde ai minim trei variante, dacă ești autoturism. Ordinea importanței pentru mine e Adjudul, apoi tronsoanele de la Focșani la nord în ordine.

        D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • D Deconectat
          daniel22_22 @MihaiD
          ultima editare de daniel22_22

          @MihaiD : De acord. Prioritar e Adjud și Tisita-Focșani. Roman e ușor dacă ești turism: prin centru, prin zona pieței și pe varianta de trafic greu. Singurul inconvenient este ca toate 3 converg în intersecția semaforizată de la gară și acolo se gâtuie. La Adjud, în schimb, nu este nici o variantă în afară de centru. Turismele se mai strecoară pe strada Ion Roată, dar aia e doar o alee printre blocuri puțin mai lată.

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Conectat
            MihaiD @daniel22_22
            ultima editare de

            @daniel22_22 în Roman mai ai varianta pe direcția sud - nord să faci stânga de pe centură, treci calea ferată înainte de semafor și ieși prin Săbăoani ori spre Iași ori spre Suceava.

            D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Conectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              A8 Pipirig -Leghin merge la UMB:

              George Bica  /  ian. 20  /  Companii

              UMB va construi încă o autostradă în România. Ce contract a câştigat - Economica.net

              UMB va construi încă o autostradă în România. Ce contract a câştigat - Economica.net

              Consorţiul SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - SPEDITION UMB S.R.L. - TEHNOSTRADE S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o. a fost desemnat câştigător pentru proiectarea şi construirea pe Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț: Secţiunea II: Miercurea Nirajului – Leghin, km 22+000 – km 181+195: Lot 2c: Pipirig – Vânători...

              Este în continuarea lotului pe care îl au deja și pe care tocmai au primit AC.

              Lotul câștigat acum are 19 km și 7 tuneluri, cu o lungime totală de 1,44 km.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              D M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
              • D Deconectat
                daniel22_22 @MihaiD
                ultima editare de

                @MihaiD : Serios? Nu am încercat niciodată varianta asta. Nu știam ca peste calea ferată se iese spre Sabaoani. Mărci pentru pont. O să încerca prima deplasare spre părinți la Motca.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • D Deconectat
                  daniel22_22 @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver : Sigur vom avea contestație de la Danlin. Posibil și de la Ozaltin care nu mai are proiecte “pe țeavă” în România în afară de viaductele de pe A3.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Deconectat
                    mike_us @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                    UMB va construi încă o autostradă în România. Ce contract a câştigat - Economica.net

                    Acesta este lotul pentru care au licitat singuri? Deci nu ar trebui să existe contestații și ar trebui să se semneze peste 10 zile. Cum au rezolvat problema experienței pentru tuneluri aici, având în vedere că nu au avut niciun lot anterior cu tuneluri?

                    M vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Conectat
                      MihaiD @mike_us
                      ultima editare de

                      Păi cu bosniacii, nu? Pentru zonă, ar fi bine să nu conteste Danlin, dar să ia și Danlin la nord de Pașcani, poate chiar și DX Bacău Piatra. Iar Focșani Brăila să rămână la UMB. Joseni Ditrau sper să-l ia Geiger.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • C Deconectat
                        chapo
                        ultima editare de

                        Speram sa ia Ozaltin… Umb o sa aiba deja cele 2 contracte unde a licitat singur si pe urmatorul lot care este cel mai greu, unde probabil tot singur va licita.

                        Nu cred ca poate duce atat. Nici nu a sapat primul metru de tunel.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Raducu P Drum
                          AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani lot 3 | Lucrari zona Mogosesti Siret 20.01.2025
                          https://www.youtube.com/watch?v=ewZhtPd0KRM

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • vancouverV Conectat
                            vancouver @mike_us
                            ultima editare de

                            @mike_us Nu. Sunt alte 2 loturi unde UMB a licitat singur, loturi mult mai grele. Pe lotul la care s-a anuntat acum castigator UMB (lot 2c) au participa si altii, deci am putea sa avem contestatii.

                            Numerotarea loturile este de la vest spre est. 2c este cel mai de est lot montan, lipit de lotul PNRR de langa Targu Neamt.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              Ștef
                              Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Filmare Integrală, NUROL + MAKYOL [20.01.2025]
                              https://www.youtube.com/watch?v=JQlz4jfuO-I

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                A8 Motca - Tg. Frumos trimis in SEAP spre publicarea licitatiei de executie 😁 🛣

                                Mădălina Podaru  /  ian. 21  /  Rutier

                                Autostrada Târgu Neamț – Iași – Ungheni. CNIR lansează licitația pentru tronsonul Târgu Neamț – Târgu Frumos, cu o valoare de 6 miliarde lei

                                Autostrada Târgu Neamț – Iași – Ungheni. CNIR lansează licitația pentru tronsonul Târgu Neamț – Târgu Frumos, cu o valoare de 6 miliarde lei

                                Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, marți, spre publicare în SEAP, contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului Târgu

                                ”Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, marți, spre publicare în SEAP, contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului Târgu Neamț – Târgu Frumos (27 km), primul tronson al Autostrăzii Unirii Târgu Neamț – Iași – Ungheni. Ofertele se pot depune până la data de 24 martie 2025.

                                Contractul pentru tronsonul I Târgu Neamț (Moțca) – Târgu Frumos are o valoare estimată de 6 miliarde lei (fără TVA), iar finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027, respectiv fonduri de la Bugetul de Stat. Durata de realizare este de 46 de luni, din care 10 luni pentru etapa de proiectare, respectiv 36 de luni pentru execuția lucrărilor.”

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  DRDP Iasi Oficial

                                  🎥 Echipele constructorului au revenit pe șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani
                                  Imagini de pe Lotul 1, Săucești - Trifești, zona Dumbrava - Filipești, unde sunt în execuție lucrări specifice acestei perioade, permise de condițiile meteo:
                                  ✅ umpluturi pământ
                                  ✅ exploatare gropi împrumut


                                  Antreprenor: ASOCIEREA S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L.
                                  • LOT 1: 30,3 km,
                                  Data semnare contract: 15.02.2023
                                  Durată execuție: 30 luni;
                                  Stadiu fizic: 20,80%

                                  76K views · 1.5K reactions | 🎥 Echipele constructorului au revenit pe...

                                  76K views · 1.5K reactions | 🎥 Echipele constructorului au revenit pe...

                                  🎥 Echipele constructorului au revenit pe șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani Imagini de pe Lotul 1, Săucești - Trifești, zona Dumbrava -...

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Deconectat
                                    mike_us
                                    ultima editare de

                                    https://www.youtube.com/watch?v=7jJT42gA1jM

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • S Deconectat
                                      snake69fast
                                      ultima editare de

                                      Încă nu văd sa fi început în forță structurile pe A7... Poate de săptămâna viitoare. Aștept următoarele filmări.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • G Deconectat
                                        gruia88
                                        ultima editare de

                                        Am si eu intrebare , legat de prefabricatele UMB, stiu ca isi fac singuri grinzile de beton si cele metalice la fel le asambleaza, dar restul de elemente ma refer la predale si acele margini de le pun la poduri si toarna beton in ele sunt facute tot de catre ei ? Ma gandesc ca si aceste elemente se pot face "in-house"

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Conectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Nu stiu sigur, dar sunt convins ca si le fac singuri. Adica au ditai fabricile de grinzi, o investitie serioasa. In schimb sa faca predale sau grinzile de margine (lise) e mult mai simplu. Am facut si eu (ca inginer - adica am dat dispozitie, muncitorii au facut 🙄 ) pe diverse santier ad-hoc cofraje / platforme de lucru pentru chestii asemanatoare si nu e mare lucru.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • F Deconectat
                                            FMFM @vancouver
                                            ultima editare de

                                            Prin diversele filmari din santierele UMB am vazut ca tot ceea ce tine de suprastructuri este fabricat in-house, exista cofraje pe santier atat pentru predale cat si pentru borduri, nu are rost sa mai mentionez "fabricile de grinzi", pe DEx12 au produs inclusiv panourile fonoabsorbante.
                                            In prima etapa si-au axat productia catre agregatele suprastructurilor de beton, iar acum produc si tablierul metalic + cele necesare acestuia.

                                            O parte din lucrari era sub-contractata, dar au redus si aceste contracte prin investitii in foreze, sonete pentru parapeti , echipamente pentru NATM

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post