Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    249 Mesaje 19 Posters 63.0k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai
      ultima editare de mihai

      @daco din principiu, daca CNAIR (orice institutie de stat de altfel) a transmis imaginea si alte informatii ca raspuns la o cerere din partea publicului, atunci imaginea si informatiile sunt publice si nu ai nicio restrictie sa le transmiti mai departe.

      Intotdeauna cand informatiile dintr-o comunicare sunt supuse restrictiilor de publicare, lucrul acesta este mentionat explicit intr-o nota atasata comunicarii. Adica ai avea o nota in email care ti-ar spune ca nu ai voie sa difuzezi informatiile.

      Daca nu ai vreo asemenea nota, este perfect in regula sa postezi imaginea pe forum.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • D Deconectat
        daco
        ultima editare de daco

        WeTransfer

        WeTransfer | Send Large Files Fast

        WeTransfer | Send Large Files Fast

        The simple, quick and secure way to send your files around the world without an account. Share your files, photos, and videos today for free.

        Atunci postez aici cred ca este doar cateva zile valabil linkul sper sa fie ok
        Multumesc pentru informare
        o zi buna

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • M Conectat
          mihai @daco
          ultima editare de mihai

          @daco multumim. Mai jos sunt imaginea extrasa din document si documentul integral.

          A6 Drobeta Turnu Severin - Domasnea.png

          Autostrada Severin - Domasnea

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            DX12 Albota - nod A1

            https://www.youtube.com/watch?v=EDCdR56X_Vw

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • M Conectat
              mihai @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver cu exceptia pasajului peste A1, toate structurile de pe DX12 intre Albota si A1 sunt ridicate si mai au nevoie doar de suprabetonare.

              Exceptand vremea nefavorabila, prevad un avans rapid al acestui ultim tronson din DX12, finalizabil pana la final de februarie, mijloc de martie.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Nu te contrazic si sunt de acord ca este posibil si fezabil ceea ce spui. Totusi eu imi mentin estimarea de iunie-iulie si incurajez UMB sa nu concentreze forte importante aici, ci sa lucreze lejer, normal, fara asfaltari in perioada ianuarie-martie. Inclusiv umpluturile rampelor pasajelor ar trebui facute incepand doar din martie-aprilie.

                In schimb in perioada ianuarie-martie "trupele" se pot concentra pe lacul Cernica, pe portalurile tunelurilor de pe Holdea-Margina, pe A7 la finalizarea rapida a podului peste Buzau, la inaltarea structurilor pe Focsani-Adjud, la umpluturi pe tot A7, pe finalizarea podului peste Siret (daca vine tablierul metalic).

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • C Deconectat
                  chapo
                  ultima editare de

                  Pe Domasnea Caransebes a fost transmisa analiza multicriteriala 2 pe 29 Noiembrie, in rest niciun update fata de ce a transmis colegul @daco
                  A aparut pe Cestrin si lotul Caransebes Lugoj

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Craiova Pitești

                    https://youtu.be/SDiW8J9ZydA?si=xH94Q6QXM_2BiN8p

                    https://youtu.be/x6PhGyKrejw?si=F2LdOcyxeaOKEKma

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Conectat
                      mike_us @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver Cum ți s-a părut calitatea drumului?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        N-am fost pe Dex12 inca. Filmările sunt ale lui Mihai Mateescu. Scuze daca nu am fost suficient de explicit. O sa scriu data viitoare.

                        În schimb o sa merg zilele astea pe A7 și spun apoi cum a fost.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Conectat
                          mike_us @vancouver
                          ultima editare de

                          @vancouver Scuze, am fost neatent și nu m-am uitat de unde sunt filmările.
                          Oricum, sunt curios de părerea ta despre A7, deoarece s-a făcut mult tam-tam despre scăderea calității din cauza grabei. Mulțumesc.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • C Deconectat
                            casio
                            ultima editare de casio

                            Din întâmplare, am întâlnit așa-numita zonă de refugiu de urgență ERA (Emergency Refuge Area) sau, mai recent, EA.

                            Deși acesta este un exemplu din GB (de unde locația traficului pe stânga) din așa-numitul concept și aplicație Smart Motorway (la care banda de urgenta lipseste, fiind inlocuita de o extrabanda suplimentara), cred că ar putea fi o idee bună să implementăm această soluție pe DEx-urile noastre, deoarece plasând astfel de ERA-uri la fiecare 1,5 mile (2,5 km) va fi mai economic decât lărgirea DEx pentru a oferi lățimea de bandă adecvată a benzii de urgență.

                            c676f840-e5e7-4720-a296-51e79a72672b-Emergency-area-in-2024.webp Image

                            sursat

                            Drumuri spre izvoare

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              O idee excelenta.

                              In plus sunt cateva locuri in care se poate largi usor banda de urgenta existenta si adusa la nivelul standard de autostrada: in dreptul nodurilor rutiere intre punctul de iesire si cel de intrare, respectiv in dreptul parcarilor / spatiilor de servicii intre intrare si iesire. Estimez ca astfel se rezolva 5-7% din lungimea DX-ului, ceea ce scade riscul pentru un accident cu un vehicul in pana cu aceeasi 5-7%. Mie cel putin mi se pare o scadere semnificativa.

                              De ce am ales aceste zone? Pentru ca de regula si parcarile si nodurile sunt facute unde terenul este relativ plat, iar suprafata dintre DX si parcare / resp. dintre DX si bretele oricum este si ea deja expropiata.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              C 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                              • C Deconectat
                                casio @vancouver
                                ultima editare de casio

                                @vancouver
                                In Irlanda exact asta s-a facut : s-au implementat aceste ERA pe drumurile cu 4 benzi, fara hard shoulders (benzi de urgenta de facto ) , cumva similare cu DN1 Buc-Ploiesti.Cu rezultate excelente se pare.
                                Ele sunt dimensionate ca sa permita stationarea unui TIR, sau autocar si a vehiculului de tractare..

                                Drumuri spre izvoare

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • C Deconectat
                                  casio @vancouver
                                  ultima editare de casio

                                  @vancouver
                                  Ma gandesc ca poate nu ar strica daca Ascoro ar face o ( prima ?) propunere in spatiul public privind implementarea acestor refugii, atat ca upgrade la existent, dar mai ales includere, pentru viitor, la ce e in stadiul de proiect si apoi chiar modificat norma tehnica .
                                  Modalitatile de a creste vizibilitatea asociatiei nu sunt chiar a rocket science.Nu trebuie decat aruncat o privire prin vecini.Iar de la vizibilitate pana la a capta atentia si interesul massmediei si in cele din urma si a politicienilor nu ar mai fi mult. Sigur ca aceste etape nu e neaparat necesar sa fie parcurse in ordinea expusa.

                                  Drumuri spre izvoare

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • C Deconectat
                                    chapo
                                    ultima editare de chapo

                                    Au fost emise certificatele de urbanism si pentru lotul Severin-Domasnea de catre CJ Mehedinti si CJ Caras Severin. 😁

                                    ce6ea344-975c-4c00-b057-a4e194601546.jpeg

                                    2c07ab00-ce46-4a74-93c1-81d13b3fdc2f.jpeg

                                    Sa aibe spor la foraje!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • G Deconectat
                                      gruia88
                                      ultima editare de

                                      Aveti idee pe loturile A6 Craiova-Filiasi o sa continue sa tot amane pana vedem ceva oferte? Nici nu mai stiu ce sa cred , nu au bani pentru ele , nu au fost depuse oferte suficiente .... eu visam ca se apuca anul asta 🙂 .

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • R Deconectat
                                        rockband
                                        ultima editare de

                                        In momentul publicarii anuntului de licitatie in SICAP / SEAP, conform legii, sursa de finantare trebuie sa fie deja stabilita pentru 100% din suma de proiect. Din acel moment banii trebuie inclusi in buget.

                                        Asadar o amânare pe motiv ca nu sunt bani nu este legal posibila. Si nici nu am auzit vreodata sa se fi intamplat asta in Romania in ultimii 50 de ani, de cand traiesc eu. Asa ca nu stiu de unde vine mereu si mereu iarasi aceasta presupunere. Autoritatile (atat politicienii, cat si functionarii publici superior) au tot interesul sa se laude cu demararea unui nou proiect, iar in prima faza se face proiectarea care costa fix nimic, deci nu afecteaza bugetul. Si GARANTAT nu freaca pe nimeni cum o sa se descurce Romania in 2027 cu banii, cand drumul asta express o sa intre efectiv in executie.

                                        Amanarile la depunere sunt cauzate de cererile potentialilor ofertanti, care vor timp sa-si faca ofertele. Amanarile la desemnarea castigatorilor sunt determinate de birocratie si mai ales de faptul ca ne dam singuri cu stangul in dreptul cu diverse criterii altele decat pretul. Pana se analizeaza dureaza. Si apoi apar si motive de contestii in plus.

                                        G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • R Deconectat
                                          rockband
                                          ultima editare de

                                          Amanarile din lipsa banilor se manifesta cu totul altfel: firma construieste, emite facturi. Plata facturilor intarzie. Firma incepe sa reduca ritmul de lucru. Se mai adauga o luna, plata nu vine, firma incepe sa aibe probleme cu cash-flowul, pleaca subantreprenorii, nu mai poate cumpara materiale, santierul se blocheaza. Functie de puterea financiara, mai repede la firme mici, sau mai tarziu la firme gigant gen Strabag sau UMB (caz concret in 2012, cand Ponta a oprit toti banii la toate proiectele cand a preluat puterea de la MRU, atunci 2 firme au continuat totusi pe banii lor si ulterior i-au primit la presiuni sau dupa procese sau pur si simplu dupa ce au reinceput sa vina banii: Strabag si UMB). Unii dau faliment in astfel de situatii, gen in 2012 firma care lucra la centura Suceava si ca atare santierul a fost abandonat atunci.

                                          Incepand din 2015-2016 nu s-a mai intamplat ca statul sa nu plateasca la timp facturile pentru lucrari de infrastructura mare.

                                          Niciodata nu am vazut insa ca cineva din interiorul statului sa stea sa se gandeasca cu 2-3 ani inainte, ca nu o sa fie bani, asa ca hai sa mai amanam licitatia acum...

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • G Deconectat
                                            gruia88 @rockband
                                            ultima editare de

                                            @rockband Multumesc frumos de raspuns si lamurire si ca mi-ai scos din cap ideea asta implementata de altii ca nu sunt bani si ca deaia amana .

                                            Sper sa primeasca lamuriri si sa avem ofertanti seriosi .

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post