A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
-
@daco multumim. Mai jos sunt imaginea extrasa din document si documentul integral.
-
DX12 Albota - nod A1
-
@vancouver cu exceptia pasajului peste A1, toate structurile de pe DX12 intre Albota si A1 sunt ridicate si mai au nevoie doar de suprabetonare.
Exceptand vremea nefavorabila, prevad un avans rapid al acestui ultim tronson din DX12, finalizabil pana la final de februarie, mijloc de martie.
-
Nu te contrazic si sunt de acord ca este posibil si fezabil ceea ce spui. Totusi eu imi mentin estimarea de iunie-iulie si incurajez UMB sa nu concentreze forte importante aici, ci sa lucreze lejer, normal, fara asfaltari in perioada ianuarie-martie. Inclusiv umpluturile rampelor pasajelor ar trebui facute incepand doar din martie-aprilie.
In schimb in perioada ianuarie-martie "trupele" se pot concentra pe lacul Cernica, pe portalurile tunelurilor de pe Holdea-Margina, pe A7 la finalizarea rapida a podului peste Buzau, la inaltarea structurilor pe Focsani-Adjud, la umpluturi pe tot A7, pe finalizarea podului peste Siret (daca vine tablierul metalic).
-
Pe Domasnea Caransebes a fost transmisa analiza multicriteriala 2 pe 29 Noiembrie, in rest niciun update fata de ce a transmis colegul @daco
A aparut pe Cestrin si lotul Caransebes Lugoj -
-
@vancouver Cum ți s-a părut calitatea drumului?
-
N-am fost pe Dex12 inca. Filmările sunt ale lui Mihai Mateescu. Scuze daca nu am fost suficient de explicit. O sa scriu data viitoare.
În schimb o sa merg zilele astea pe A7 și spun apoi cum a fost.
-
@vancouver Scuze, am fost neatent și nu m-am uitat de unde sunt filmările.
Oricum, sunt curios de părerea ta despre A7, deoarece s-a făcut mult tam-tam despre scăderea calității din cauza grabei. Mulțumesc. -
Din întâmplare, am întâlnit așa-numita zonă de refugiu de urgență ERA (Emergency Refuge Area) sau, mai recent, EA.
Deși acesta este un exemplu din GB (de unde locația traficului pe stânga) din așa-numitul concept și aplicație Smart Motorway (la care banda de urgenta lipseste, fiind inlocuita de o extrabanda suplimentara), cred că ar putea fi o idee bună să implementăm această soluție pe DEx-urile noastre, deoarece plasând astfel de ERA-uri la fiecare 1,5 mile (2,5 km) va fi mai economic decât lărgirea DEx pentru a oferi lățimea de bandă adecvată a benzii de urgență.
Image
-
O idee excelenta.
In plus sunt cateva locuri in care se poate largi usor banda de urgenta existenta si adusa la nivelul standard de autostrada: in dreptul nodurilor rutiere intre punctul de iesire si cel de intrare, respectiv in dreptul parcarilor / spatiilor de servicii intre intrare si iesire. Estimez ca astfel se rezolva 5-7% din lungimea DX-ului, ceea ce scade riscul pentru un accident cu un vehicul in pana cu aceeasi 5-7%. Mie cel putin mi se pare o scadere semnificativa.
De ce am ales aceste zone? Pentru ca de regula si parcarile si nodurile sunt facute unde terenul este relativ plat, iar suprafata dintre DX si parcare / resp. dintre DX si bretele oricum este si ea deja expropiata.
-
@vancouver
In Irlanda exact asta s-a facut : s-au implementat aceste ERA pe drumurile cu 4 benzi, fara hard shoulders (benzi de urgenta de facto ) , cumva similare cu DN1 Buc-Ploiesti.Cu rezultate excelente se pare.
Ele sunt dimensionate ca sa permita stationarea unui TIR, sau autocar si a vehiculului de tractare.. -
@vancouver
Ma gandesc ca poate nu ar strica daca Ascoro ar face o ( prima ?) propunere in spatiul public privind implementarea acestor refugii, atat ca upgrade la existent, dar mai ales includere, pentru viitor, la ce e in stadiul de proiect si apoi chiar modificat norma tehnica .
Modalitatile de a creste vizibilitatea asociatiei nu sunt chiar a rocket science.Nu trebuie decat aruncat o privire prin vecini.Iar de la vizibilitate pana la a capta atentia si interesul massmediei si in cele din urma si a politicienilor nu ar mai fi mult. Sigur ca aceste etape nu e neaparat necesar sa fie parcurse in ordinea expusa.