A0 centura București la nivel de autostradă
- 
 De la adix: 
- 
 Nu mai au mult să termine de ridicat grinzile pe un sens și mai e aproape două luni din anul ăsta. 
 Reușesc Oare să le pună pe toate până la sfârșitul anului?
- 
 Sunt sanse, dar e aproape irelevant. Nu cred ca o sa apara o armata portocalie pe pod ca sa puna predale, armatura si beton decat daca va fi vreme buna in Bucuresti si vreme proasta pe Focsani-Adjud astfel incat sa nu poata lucra acolo si sa ii mute in Bucuresti provizoriu. Nu e imposibil, dar e putin probabil. Aici chiar daca ar termina e un drum care nu duce nicaieri, pe Focsani-Adjud sunt bucati care pot fi deschise si e normal sa traga tare acolo. 
- 
 22 de ridicări din 52 până acum. 
- 
 
- 
 
- 
 
- 
 
- 
 @oneLess 
 Sunt 7 deschideri, deci un calcul naiv ar fi 7 × 4 = 28.
 Acum, e clar că nu e chiar așa, fiindcă o deschidere se face în mai multe ridicări — de aici și sprijinirile temporare.
 Din curiozitate, cum ai calculat tu 52?
 Eu, fără să număr exact, mă gândeam că ar fi 28 × 2 = 56.
- 
 Scriosteanu lot 3, chinezi: Pasajul pe DN3 peste autostradă – se lucrează la devierea DN3 în vederea începerii execuției pasajului dar și pentru a se asigura legătura provizorie a lotului 4, la momentul finalizării lucrărilor, cu DN3. 
- 
 
- 
 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱-𝗔𝘀𝘁𝗮𝘇𝗶: 31.10.2025 
- 
 @Emeric eu nu înțeleg de ce domnul Irinel a spus pasaj DN1A peste autostrada. Este o greșeală de exprimare? La cum arată în teren pare ca autostrada ca trece peste DN1A..nu dați cu pietre, nu ma pricep insa vizual asa îmi pare 
- 
 @mrs7 Corect. A0 peste DN1A 
- 
 @mrs7 pentru ca proiectul initial prevedea un pasaj al DN1A peste racordul CF Buftea - Mogosoaia si peste A0. Insa Pizzarotti - Retter au propus si li s-a aprobat o schimbare de solutie, cu pasaj A0 peste DN1A. De aici poate persista confuzia pentru cei care stiau proiectul initial. Solutia initiala era mult mai buna si de viitor, pentru ca desfiinta bariera peste un racord CF care in 5-10 ani va fi parte din reteaua de trenuri metropolitane Bucuresti si va avea deci trafic feroviar semnificativ. Iar la acel moment desfiintarea barierei va fi intre cost prohibitiv si imposibila, pentru ca nu ramane loc de rampe pentru un pasaj auto. Asa ca probabil va fi nevoie de un pasaj feroviar. Dar asa e cand preferi solutia ieftina fata de solutia de viitor. 
- 
 @mihai acum m-am lămurit. Confuzia a venit de la postarea domnului Irinel unde el a scris “pasaj dn peste a0”…insa a-a grăbit probabil mulțam fain de lămuriri!! 
- 
 

 28 OCT 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
28 OCT 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!

 VIDEO Autostrada Bucureștiului A0 Nord. Pe lotul 3, constructorul are o mobilizare sub medie și nu a recuperat din întârzierea acumulată, susține un secretar de stat în ministerul Transporturilor /...
VIDEO Autostrada Bucureștiului A0 Nord. Pe lotul 3, constructorul are o mobilizare sub medie și nu a recuperat din întârzierea acumulată, susține un secretar de stat în ministerul Transporturilor /...
 
 
