Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    374 Mesaje 16 Posters 93.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai
      ultima editare de

      Lucrari la Noul Pod Peste Crisul Repede/Ultimele Detalii -Lucrari de Electrificare-04 Decembrie 2025
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Se pare ca in Ciulnita linia directa Bucuresti spre Constanta este finalizata si se circula cu 160 pe ea (sau poate 140). Inainte de interventia Arcada era limitata la 70. Se vede in timpii realizati zilele astea:

        cta 10min.png

        Prin Fetesti in continuare cu 50 km/h si peste macazele din cap Y cu 30. Deci se poate si mai bine.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Contract execuție semnat pentru lotul 6 din Craiova - Caransebes. (lotul cel mai apropiat de Caransebeș)

          Anemona Andone  /  dec. 11  /  Companii

          Calea ferată Craiova - Caransebeș: A fost semnat contractul pentru lotul 6 cu turcii de la Ictas - Economica.net

          Calea ferată Craiova - Caransebeș: A fost semnat contractul pentru lotul 6 cu turcii de la Ictas - Economica.net

          Compania Națională de Căi Ferate „CFR” S.A. anunță semnarea contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „ Reabilitarea liniei feroviare Craiova–Drobeta Turnu Severin–Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean ”, Lot 6: Cap X Postul de...

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • JohnDoeJ Deconectat
            JohnDoe @vancouver
            ultima editare de

            Probabil ca data viitoare nu voi mai face 7-8 ore pe 220 +120 = 340 de kilometri intre Craiova si Timisoara.

            Calafat - Severin - Lugoj

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              Oradea-un mare șantier feroviar💖🚂🚦🛑🚧
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • A Deconectat
                Azzl
                ultima editare de

                Marina Stejerean  /  dec. 11

                Se pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

                Se pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

                SRCF pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

                Licitație lansată pentru modernizarea liniilor Cluj–Apahida–Jucu–Bonțida
                Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice anunțul de licitație intitulat „Lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii de cale ferată pe linia CF Cluj-Napoca – Apahida – Jucu – Bonțida (50,74 km), aferente proiectului Tren Metropolitan Gilău–Florești–Cluj-Napoca–Baciu–Apahida–Jucu–Bonțida”.
                Valoarea totală estimată a contractului este de 227.167.536,54 lei, echivalentul a aproape 45 de milioane de euro, fără TVA.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • A Deconectat
                  Azzl
                  ultima editare de Azzl

                  Apronat in sedinta de azi
                  33. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Apahida - Suceava, Subsecţiunea 3: Pojorâta Suceava", lucrare de utilitate publică de interes naţional
                  https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-18-decembrie-2025

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    11,4 miliarde lei la prima strigare, adică vreo 2,2 miliarde de coco, un mizilic!

                    în loc să facem doar RK greu, adică quick wins, o ținem înainte cu stilul de pe coridor, dar cu capul spart. Dam banii si pe ETCS, dar nu functioneaza nici dupa 20 ani nicaieri, dam bani pe cresteri de viteza, dar nu avem material rulant sau chiar daca il avem, stam cate 20-30 de minute prin gari la schimbat de locomotive. Iar cu QW putem obtine un timp cu doar 10-20% mai mic, dar cu costuri de 3-4 ori mai mici. Respectiv la trenuri de marfa si regio oricum timpii vor fi identici, doar cateva trenuri IR sau IC pe zi vor avea parte de cresterea de viteza.

                    Și cel mai misto, fiind linie simplă, o închidem vreo 5-10 ani pentru lucrări.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de vancouver

                      Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

                      Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

                      România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare.

                      România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare. Deși România are alocată suma totală de 3,48 miliarde de euro prin Planul Național de Redresare și Reziliență pentru aceste proiecte, datele transmise de CFR Infrastructură la solicitarea „Adevărul” demonstrează că, la finalul anului 2025, șantiere vitale înregistrează un progres fizic modest.

                      Cu mentiunea ca se sta binisor pe partea de QW, si ea finantata din PNRR. O buna parte a lucrarilor QW sunt finalizate, altele in stadii avansate si cu sanse bune de finalizare pana in august 2026. Doar cateva loturi sunt mai in urma, din diverse motive. Amanunte in articol.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Deconectat
                        mihai
                        ultima editare de

                        ⛏ Liniile 1-3 sunt funcționale - Gara Brașov Ep 32🚆 18.12.2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post