Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    373 Mesaje 16 Posters 93.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Mădălina Podaru  /  dec. 5  /  Feroviar

      Calea ferată Bucureşti – Giurgiu. PORR pierde definitiv contestația / CFR SA a semnat deja cu Arcada Company şi Alstom contractul de 2,1 miliarde lei pentru modernizarea lotului 2

      Calea ferată Bucureşti – Giurgiu. PORR pierde definitiv contestația / CFR SA a semnat deja cu Arcada Company şi Alstom contractul de 2,1 miliarde lei pentru modernizarea lotului 2

      Curtea de Apel București a respins definitiv contestația depusă de constructorul austriac PORR la contractul pentru modernizarea căii ferate Bucureşti –

      CFR SA a semnat deja cu Arcada Company şi Alstom contractul de 2,1 miliarde lei pentru modernizarea lotului 2

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Conectat
        vancouver
        ultima editare de

        Stadiul modernizării căii ferate din vestul țării

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Conectat
          mihai
          ultima editare de

          Lucrari la Noul Pod Peste Crisul Repede/Ultimele Detalii -Lucrari de Electrificare-04 Decembrie 2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            Se pare ca in Ciulnita linia directa Bucuresti spre Constanta este finalizata si se circula cu 160 pe ea (sau poate 140). Inainte de interventia Arcada era limitata la 70. Se vede in timpii realizati zilele astea:

            cta 10min.png

            Prin Fetesti in continuare cu 50 km/h si peste macazele din cap Y cu 30. Deci se poate si mai bine.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Conectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              Contract execuție semnat pentru lotul 6 din Craiova - Caransebes. (lotul cel mai apropiat de Caransebeș)

              Anemona Andone  /  dec. 11  /  Companii

              Calea ferată Craiova - Caransebeș: A fost semnat contractul pentru lotul 6 cu turcii de la Ictas - Economica.net

              Calea ferată Craiova - Caransebeș: A fost semnat contractul pentru lotul 6 cu turcii de la Ictas - Economica.net

              Compania Națională de Căi Ferate „CFR” S.A. anunță semnarea contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „ Reabilitarea liniei feroviare Craiova–Drobeta Turnu Severin–Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean ”, Lot 6: Cap X Postul de...

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • JohnDoeJ Conectat
                JohnDoe @vancouver
                ultima editare de

                Probabil ca data viitoare nu voi mai face 7-8 ore pe 220 +120 = 340 de kilometri intre Craiova si Timisoara.

                Calafat - Severin - Lugoj

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Oradea-un mare șantier feroviar💖🚂🚦🛑🚧
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • A Deconectat
                    Azzl
                    ultima editare de

                    Marina Stejerean  /  dec. 11

                    Se pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

                    Se pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

                    SRCF pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

                    Licitație lansată pentru modernizarea liniilor Cluj–Apahida–Jucu–Bonțida
                    Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice anunțul de licitație intitulat „Lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii de cale ferată pe linia CF Cluj-Napoca – Apahida – Jucu – Bonțida (50,74 km), aferente proiectului Tren Metropolitan Gilău–Florești–Cluj-Napoca–Baciu–Apahida–Jucu–Bonțida”.
                    Valoarea totală estimată a contractului este de 227.167.536,54 lei, echivalentul a aproape 45 de milioane de euro, fără TVA.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • A Deconectat
                      Azzl
                      ultima editare de Azzl

                      Apronat in sedinta de azi
                      33. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Apahida - Suceava, Subsecţiunea 3: Pojorâta Suceava", lucrare de utilitate publică de interes naţional
                      https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-18-decembrie-2025

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        11,4 miliarde lei la prima strigare, adică vreo 2,2 miliarde de coco, un mizilic!

                        în loc să facem doar RK greu, adică quick wins, o ținem înainte cu stilul de pe coridor, dar cu capul spart. Dam banii si pe ETCS, dar nu functioneaza nici dupa 20 ani nicaieri, dam bani pe cresteri de viteza, dar nu avem material rulant sau chiar daca il avem, stam cate 20-30 de minute prin gari la schimbat de locomotive. Iar cu QW putem obtine un timp cu doar 10-20% mai mic, dar cu costuri de 3-4 ori mai mici. Respectiv la trenuri de marfa si regio oricum timpii vor fi identici, doar cateva trenuri IR sau IC pe zi vor avea parte de cresterea de viteza.

                        Și cel mai misto, fiind linie simplă, o închidem vreo 5-10 ani pentru lucrări.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • vancouverV Conectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

                          Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

                          România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare.

                          România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare. Deși România are alocată suma totală de 3,48 miliarde de euro prin Planul Național de Redresare și Reziliență pentru aceste proiecte, datele transmise de CFR Infrastructură la solicitarea „Adevărul” demonstrează că, la finalul anului 2025, șantiere vitale înregistrează un progres fizic modest.

                          Cu mentiunea ca se sta binisor pe partea de QW, si ea finantata din PNRR. O buna parte a lucrarilor QW sunt finalizate, altele in stadii avansate si cu sanse bune de finalizare pana in august 2026. Doar cateva loturi sunt mai in urma, din diverse motive. Amanunte in articol.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • First post
                            Last post