Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
M500 Ploiesti-Focsani
-
marin marian
Magistrala CFR 300 lotul 4, Aleșd - Frontieră, stadiu lucrări in zona Oradea
-
-
@fulgernc Hm, stiu si eu. Are aspect de maxim anii 2000. Pana si rendering-ul este unul slab, cu trenuri automotoare cu aspect sovietic.
Uite un proiect de 2023: viitoarea gara a Aeroportului Vaclav Havel din Praga
-
@mihai
Prefer grinzile alea metalice din zăbrele , și stălpii de susținere de la randarea celei de la noi.
Personal , nu îmi plac gările astea noi. Sunt impersonale. Prefer gările transformate din corpuri vechi îmbinate cu corpuri noi. Părțile strict funcționale. De genul galeriilor comerciale.Prefer lucrurile cu o identitate clară.
-
@mihai
Plus că , sunt total împotriva șarpantelor astea din beton , ce acoperă parțial. Doar peronul. Cu linia descoperită. În practică nu folosesc la nimic. Tot te plouă , ninge.
La fel , funcțional sunt nepractice. Nu sunt modulare. E construcție unitară , autoportantă.
În momentul în care trebuie adusa o modificare, trebuie dat jos totul.
Astea modulare , semiportante , sau portante , permit modificări doar la elementele pe care le vizezi. Mai ieftin , mai simplu.
La fel , ptr întreținere sunt mai ok. Ai doar elementele structurale , care au și rol estetic. -
-
-
Hehe, go Selina:
-
Acest mesaj a fost șters! -
Dragilor, rogu-va luminati-ma pana nu imi crapa vreo vena: cum mama mamii ei de treaba sa inaugureazi un tronson modern de cale ferata cu drezina Anei Pauker din 1950? Chiar a luat-o razna tot Ministerul Transporturilor?
-
Kreative Wheels RO
Primele linii ridicate la Episcopia Bihor-13.11.2024 Hai cu electrificarea
-
-
Gherla - Dej un fir gata, revenire (treptat) la 100 km/h. Fiind o linie relativ dreapta nu inteleg de ce nu au urcat la 120 km/h. Penibil.
-
-
-
Primele trenuri au intrat in viitoarea gara Stuttgart 21. Cred ca la final o sa fie WOW. Scopul proiectului este sa elimine gatuirea garii actuale, care este un infundata (la fel ca Gara de Nord din Bucuresti), iar trenurile sa poata trece prin Stuttgart fara rebrusare. Costurile au depasit 10 miliarde de €. Proiectul include peste 40 km de tunel pe sub Stuttgart si o legatura cu gara noua subterana si la aeroport. Trenurile care vor pleca din gara subterana vor putea accelera direct la 250 km/h in directia München si resp. Mannheim. (dar nu toata distanta Stuttgart - München va fi cu 250, din pacate). Linia noua va ajuta la degrevarea celei existente (dar nu va imaginati ca sunt doar 2 fire. Sunt minim 4 fire (uneori pe variante diferite) intre Stuttgart si München si trebuie sa se ajunga la macar 6.
Prin tunele nu va exista semnalizare clasica, doar ERTMS cu ETCS level 2 si GSM-R. Au incercat sa faca precum la noi pe coridor, sa bage si semnale clasice optice + PZB90 (echivalent INDUSI+BLA), dar le-a iesit ca e o tâmpenie, ca se incurca un sistem cu celalalt si erorile din oricare sistem trebuie rezolvate si in celalalt - o nebunie. Asa ca au renuntat complet la PZB. Trenurile fara ETCS nu au ce cauta acolo. Numai "inteligentii" de la CFR SA insista sa puna in operare aceasta mega struto-camila de semnalizare optica amestecata cu ERTMS cu treceri la nivel si marfare lente de 40 km/h pe linii de 160 - care cu toata nebunia asta nu se vor putea folosi pe bune la 160.
Dar sa vedem gara din Stuttgart:
PS. Locomotiva pentru teste este una de provenienta est-germana, din anii 80 ... (baietii ii spun honecker, dupa fostul dictator comunist)
-
@vancouver Yeeeee!!!!
-
de la District EA