Auto moto si producatori de autovehicule
-
@Flo87 a spus în Auto moto si producatori de autovehicule:
Dacia ar putea adapta platforma de Nissan Serena C27 sau C28 si ar fi hit la vânzări în Europa pt 7-8 locuri.
Au avut parca Lodgy facut in Maroc, prin Belgia umbla vorba ca dupa ce ajungea masian la dealer, o luau la ciocane precum francezii dadeau la Oltcit in anii optzeci.
Ce observ e ca Renault a segmentat piata, pe plaja de preturi sub 35.000 a ramas in principal Dacia iar peste sunt Renault-urile majoritatea electrice.
Si cum Germania a lasat locul de locomotiva economica a UE pentru Franta, si mai ales ca Hella e acum proprietate a francezilor, ma astept la falimente spectaculoase in Germania.
-
România a realizat o producție de 235.561 autoturisme în prima jumătate a anului, o scădere de 6,5% față de anul precedent, adică peste 17.000 de unități mai puține. Această scădere se datorează cererii mai mici pentru anumite modele și anulării Programului Rabla, care ar fi favorizat un plus de 10.000 de autovehicule produse.România este în primele 6 luni din 2025 peste state cu mult mai multe uzine auto, precum Ungaria (218.823 de autoturisme) și Italia (136.229), care au înregistrat scăderi sistematice în ultimii ani, mai scrie sursa citată.
-
Autovehicule DAC nu are prea multe sanse cu noi camioane electrice in categoria peste 20 de tone.
-
@JohnDoe in schimb poate avea cu

Desi deocamdata pare a fi o firma gen LUCID si NIKOLA (bine... pastrand proportiile) ma refer la deznodamant. -
@Azzl pentru piata balcanica, pana cand descoperim ca ceea ce cumpara Africa e bun si pentru noi, camioane japoneze.
-
Overhead Line Trucks
Clipul incepe de la 16:26, dar merita vazut de la inceput, cu trasee parcurse cu un camion electric.(editare vancouver: ti-am editat postarea si am pus sa se vada clipul cu tumb. Poti edita si tu postarea sa vezi. Pur si simplu am luat ce este in paranteza si am pus mai jos, fara alte formatari si forumul pune automat cum trebuie:)
-
-
Ford si Stellantis froloses wet cambelt si asta duce la dezastre pe masinile lor:
-
"Cum arată și ce dotări are Vlah, primul vehicul blindat de luptă produs exclusiv în România"
Problema cu ideile locale este ca niciodata nu va putea o tara mica alta decat Elvetia sa se bata din punct de vedere economic cu gigantii.Cred ca era mai bine daca luam o licenta Dacia, oops, franceza si faceam noi pe ale noastre, si ne scoteam banii din piese ieftine pentru masini scumpe franceze. Africa e o MARE piata pentru jucarii franceze nu pentru vlahi.
-
@JohnDoe Cand facem un produs beeem, atunci o sa se poata. Hai sa fim mai increzatori in puterile noastre.