Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Auto moto si producatori de autovehicule

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    37 Mesaje 8 Posters 2.3k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • JohnDoeJ Deconectat
      JohnDoe @Azzl
      ultima editare de

      @Azzl pentru piata balcanica, pana cand descoperim ca ceea ce cumpara Africa e bun si pentru noi, camioane japoneze.

      Calafat - Severin - Lugoj

      JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • JohnDoeJ Deconectat
        JohnDoe @JohnDoe
        ultima editare de vancouver

        Overhead Line Trucks
        Clipul incepe de la 16:26, dar merita vazut de la inceput, cu trasee parcurse cu un camion electric.

        (editare vancouver: ti-am editat postarea si am pus sa se vada clipul cu tumb. Poti edita si tu postarea sa vezi. Pur si simplu am luat ce este in paranteza si am pus mai jos, fara alte formatari si forumul pune automat cum trebuie:)

        Nobody wants to buy Overhead Line Trucks, so I'm driving one

        Calafat - Severin - Lugoj

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          Cum arată și ce dotări are Vlah, primul vehicul blindat de luptă produs exclusiv în România
          JohnDoeJ 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
          • JohnDoeJ Deconectat
            JohnDoe @fulgernc
            ultima editare de

            Ford si Stellantis froloses wet cambelt si asta duce la dezastre pe masinile lor:

            We Stripped Ford's WORST Modern Engine To See Why It Keeps Exploding

            Calafat - Severin - Lugoj

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • JohnDoeJ Deconectat
              JohnDoe @fulgernc
              ultima editare de

              "Cum arată și ce dotări are Vlah, primul vehicul blindat de luptă produs exclusiv în România"
              Problema cu ideile locale este ca niciodata nu va putea o tara mica alta decat Elvetia sa se bata din punct de vedere economic cu gigantii.

              Cred ca era mai bine daca luam o licenta Dacia, oops, franceza si faceam noi pe ale noastre, si ne scoteam banii din piese ieftine pentru masini scumpe franceze. Africa e o MARE piata pentru jucarii franceze nu pentru vlahi.

              Calafat - Severin - Lugoj

              vancouverV F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver @JohnDoe
                ultima editare de

                @JohnDoe Cand facem un produs beeem, atunci o sa se poata. Hai sa fim mai increzatori in puterile noastre.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • A Deconectat
                  Azzl
                  ultima editare de

                  Am vazut pe internet. Pe site-ul lor nu apare. Poate este un prototip al celor de la DAC.
                  19b48a6f-5a8d-4483-bb84-15252474dabe-image.png

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • F Deconectat
                    fulgernc @JohnDoe
                    ultima editare de

                    @JohnDoe
                    Produsele militare sunt "altă chestie". Nu sunt de acord cu ideea de licențe. Pe nișa de vehicule militare , deși timid , cercetarea românească arăta rezultate. Să nu uităm că și transportorul turcilor(6×6) la un moment dat era bazat pe un transportor de la Moreni. Și testarea carcasei ptr Agilis dăduse rezultate bune.

                    Acest proiect are și posibilitatea de a "deveni" hibrid. La nivel de propulsie. In aceste cazuri capitalizarea trebuie să vină în formă de comenzi. În perioada post 89 toată industria de profil de la noi , a suferit , în principal , ptr că de la puținele licitații care au fost , erau excluși din start prin cerințe. Ceva similar cu situația de pe feroviar. Rezultatele ne arată că era o direcție greșită. Aceste industrii au fost "calibrate" și pe nivelul administrativ și potențialul financiar al nostru. Simplu spus ....la un moment dat , detractorii Softronic(care au rostogolit mantrele lor pe toate forumurile la momentul respectiv) spuneau că nu au capacitate să producă suficiente EMU pe an , cât are nevoie CFR. Ce vedem în ziua de azi , ne arată cât de "eronați" erau în apreciere(dacă gândim că erau de bună credință). Ptr că vedem , că nu avem capacitatea administrativă , și nici financiară , de a introduce mai mult de 8-10 unități EMU în circulație , fără un efort de tip "hei rup". Așa că o logică "cursivă" , cu 4-6 EMU pe an , în etapa inițială era perfectă. Scalată administrativ , financiar. Și cu o rată de întoarcere în economia locală mare(întoarcere în sectoare relaționate-fiscalizarevextinsă-rată de fiscalizare mare per unitatea investită).

                    La fel e șibîn cazul produselor militare. Sunt nișe unde putem intra. Chiar și cazul IAR99SM. Blamat de unii. După mine , nici nu aș renunța la un model viitor evoluat din IAR 99. Îmbunătățit peste tot. Comenzi de zbor . Motor . Structură. Înveliș. Etc. Etc. Sunt N domenii unde s-au produs "rupturi" în evoluția tehnologică , care să justifice păstrarea unui asemenea tip de aparat în funcțiune. Noi , tot trăim cu iluzia că "ocolim" cheltuielile cu cercetarea cumpărând la cheie. Și că această cercetare e împărțită per număr unități vândute și noi plătim o fracție mică . Nu e așa. Produsele militare per ciclu de viață generează costuri(unele relaționate , altele nu) mult mai mari decât achiziția în sine. Cu cât ai o "economie circulară" în jurul lor ..cu atât devine mai sustenabilă cheltuiala.

                    JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • JohnDoeJ Deconectat
                      JohnDoe @fulgernc
                      ultima editare de

                      O rugaminte catre colegii de forum ce au avut probleme cu EV, daca pot sa partajeze experientele, va rog.

                      Calafat - Severin - Lugoj

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • F Deconectat
                        fulgernc
                        ultima editare de

                        Nu am avut nicidată un EV. Nu pot vorbi din experiență. Teoretic da.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post