Economie
-
-
@Azzl Un model de succes in Romania. Trebuie pus in ramă!
-
Lista celor 17 companii
Societatea Electrocentrale Grup SA (Ministerul Energiei) Societatea Electrocentrale Bucureşti SA (Ministerul Energiei) Societatea OIL Terminal SA (Ministerul Energiei)
Compania Naţională pentru Controlul Cazanelor, Instalaţiilor de Ridicat şi Recipientelor sub Presiune (Ministerul Energiei) Societatea Naţională de Transport Feroviar de Marfă" CFR Marfă S.A" (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii) ROFERSPED S.A-filială a CFR Marfă (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
C.F.R- I.R.L.U. S.A filială a CFR Marfă (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Societatea de Administrare Active Feroviare S.A.A.F -S.A (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Societatea Feroviară de Turism S.F.T-C.F.R- S.A (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii) Societatea Naţională a Căilor Ferate Române S.N.C.F.R- pre-insolvenţă (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Compania Naţională de Căi Ferate C.F.R SA (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Societatea Telecomunicaţii CFR S.A (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Tipografica Filaret S.A-filiala a CNCFR S.A (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. Călători S.A" (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Societatea de Reparaţii Locomotive C.F.R-S.C.R.L Braşov -filială a CFR Călători (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Societatea de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex "S.A (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Compania "TAROM" (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii)
Guvernul precizează că Societatea PETROTRANS SA este în faliment şi a fost propusă de Ministerul Energiei spre analiza Comitetului pentru clarificarea situaţiei patrimoniale. -
@Azzl E jale ce este în companiile astea.....jaf și furt plus incompetență. Trebuie tăiat în carne vie !!
-
Din cauza ca o ducem asa de rau:
-
@vancouver De acord ! Nu e raiul de pe lume, dar ar trebui să mulțumim lui Dumnezeu pt ce avem și nu să ne văicărim întruna !
-
Lucrările de construcţie pentru fabrica Hanwha din Dâmboviţa încep în ianuarie
CEO-ul companiei sud-coreene Hanwha, care a vândut României obuzierele autopropulsate K9 Tunet şi care este interesată şi de programul de înzestrare cu maşini de luptă a infanteriei, a declarat pentru Agerpres că lucrările de construcţie pentru fabrica Hanwha din Dâmboviţa vor începe în prima lună a anului viitor. -
@Azzl Asta da veste.
..... extraordinar de bună -
Sa vedem implementate aceste investitii in productie armament, aviatica, energie etc care sunt in curs de constructie in momentul asta. Impactul este orizontal in economie.
Sa ne raportam si la latura sociala
Orasul Victoria care in 2019 era "esec" si condamnat in 2019
La renastere prin SAFE
România va construi o fabrică de pulberi pentru muniție la Victoria, Brașov. Investiția urcă la aproape 500 de milioane de euro
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/romania-va-construi-o-fabrica-de-pulberi-pentru-munitie-la-victoria-brasov-investitia-urca-la-aproape-500-de-milioane-de-euro-3485395
Informaţiile publicate pe site-ul Digi24.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere.Sa nu mai vorbesc de Otelul Rosu si investitia UMB in combinat.
Pentru cei ramasi este salvare. Pentru oras este renastere. -
Eu tot sper ca UMB să ia Sidex-ul. Nu o să îi spun Liberty ...ptr că ăla era brandul lor. Ptr noi e Sidex.
Și să vedem UMB steel la Galați. Și să fie platforma matrice ptr UMB. Sidex-ul nu se compară cu Oțelul Roșu. Posibilități logistice , etc. Ar face din UMB un jucător ce va trece de granițele RO. Posibilitățile sunt majore. -
Asta cu SIDEX-ul nu stiu ce sa spun. Ala e un colos. Un oras de sine statator. Asta inseamna ca simpla lui tinere in viata mananca resurse enorme. Spun asta in ideea in care un cumparator ca UMB are nevoie sa vanda sute de mii de tone anual pentru a fi pe profit. Acum ma intreb pe ce piata?
Romaneasca? Nu suporta statul atatea investitii pe cat produc 2 furnale. Nu zic toate ca aproape niciodata nu au fost in productie toate.
Europeana? Cu risc.
Mondiala...Sa fim seriosi.
Mai mult ca sigur ma insel. Sau vreau asta. Dar oare caciula nu-i cam mare ptr Umbrarescu? -
La Sidex ma tem ca doar terenul are valoare, ca trebuie ras totul si luat de la zero, facuta alta industrie acolo.
-
Da, cred ca trebuie redimensionat totul . Si Umbrarescu si Rinat știu asta si cred ca asta se va întâmpla. UE trebuie sa bage neapărat taxe pe otelul importat din China, Turcia etc. Altfel se scufunda ...
Sa vedem , parca sunt discuții la nivelul comisiei. -
Nu.
La mai multe.
Sidex-ul , da , e un oraș în sine. E diferit față de ce vedem la Oțelul Roșu. Sidex-ul e foarte bine structurat perimetral. Distribuții arii. Secții. Cu căi de acces. Rutier. Feroviar. Conducte . Etc.
Da . S-a destructurat parțial în ultimul timp. Pare că a mai rămas un furnal. Și au destructurat ambele UCC(uzinele cocsochimice). Erau UCC1(destructurată acum ceva timp) și UCC2(am lucrat acolo ca subcontractori , ptr o firmă de reparații industriale , cam 20 de ani în urmă). Acum , se pare că și asta a fost destructurată de actualul patron. Și asta ar fi problema mare după mulți. În rest are oțelăriile , laminoarele , turnătorii, etc. La un moment dat se vorbea de un program de investiții ce includea două cuptoare electrice.În mod normal activitatea operațională a combinatului necesită resurse multe. Financiare. Și ..din alea fizice(materii , etc). Ptr că e un colos , ca și capacități de producție. Asta îi și dă atractivitatea. Dacă nu ar fi fost sugrumat de politicile stupide de mediu , de prețuri la energie , etc. Și de dezinteresul actualului proprietar. Pot fi și politici ale unor state care să favorizeze piețele lor.
Posibilitățile ptr UMB sunt ample. Mă gândesc la sinergii. Gândiți-vă că la doi pași au cel mai mare pprt mineralier din RO. Au o haldă de zgură. Adică material și infrastructură ptr materiale de umplutură(fundații). Triaje la poartă. Linii ferate. Ample platforme.
Din moment ce s-au deplasat acolo și-au făcut ei niște numere.
-
@fulgernc e greu cu Sidex.
Ma uit la niste vecini ce se chinuie la ArcelorMittal Dunkerque, foarte bine pozitionat, la Marea Manecii, poti aduce totul cu vapoare mari.
Sidex e bun pentru zona Marii Negre, dar concurenta turca e dura.
Iar pe ce poate juca EU este taxe de import asupra celor ce nu sunt aliniati cu politicile interne cum o sa fie la Mercosur.