Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    705 Mesaje 20 Posters 126.9k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • U Deconectat
      UnulAltul
      ultima editare de

      Isi mai aduce cineva aminte? chiar e cu 1 an mai devreme asa cum zice Alba24?

      Redactia Alba24.ro  /  nov. 24, 2024

      VIDEO: Un tronson de 16 km din Autostrada Sibiu-Pitești se va deschide cu aproape un an mai devreme

      VIDEO: Un tronson de 16 km din Autostrada Sibiu-Pitești se va deschide cu aproape un an mai devreme
      C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • C Deconectat
        casio @UnulAltul
        ultima editare de

        @UnulAltul
        Din ce stiu, cei 4 ani se termina in 31 august viitor

        Drumuri spre izvoare

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Conectat
          mihai @casio
          ultima editare de

          @casio corect. Caz in care "inaugurarea cu aproape un an mai devreme" este o exagerare.

          M D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
          • M Conectat
            mihai @mihai
            ultima editare de mihai

            https://www.youtube.com/watch?v=VhuPy9RnGvg

            La 5:46 se vede cum se monteaza un podet casetat practic in lac. E lucrare temporara de santier sau terasamentul practic ramane permanent si lacul va fi fragmentat in doua?

            C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • C Deconectat
              chapo @mihai
              ultima editare de

              @mihai Pentru scurgerea apei. Lacul va fi adus la starea initiala de UMB dupa ce termină.

              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                Mihai Panait
                Autostrada A0 | LOT 4 | 29.11 | PASAJ CFR | LAC CERNICA | UMB Ep. 9 |
                https://www.youtube.com/watch?v=mHjESeLxwlA

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver @chapo
                  ultima editare de

                  @chapo a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:

                  @mihai Pentru scurgerea apei. Lacul va fi adus la starea initiala de UMB dupa ce termină.

                  Completez: pentru ca lacul nu este lac, ci râu. Râul Colentina, pe care in mod artificial s-au facut diverse baraje si asa au aparut aceste lacuri: Herastrau, Tei, Cernica etc... Si fiind de fapt un râu, curge. Deci trebuie sa-i lase aceasta posibilitate.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • C Deconectat
                    casio @vancouver
                    ultima editare de

                    Corolar lac Cernica

                    • este ultimul din cele 15 lacuri antropice, amenajate pe raul Colentina
                    • primele 7, au fost amenajate -in sensul de curgere al apei -intre 1933 si 1940, urmatoarele intre 1966 si 1970
                    • este si cel mai mare ca suprafata -360 ha- din salba
                    • după lacul Cernica, râul Colentina se varsă în Dâmbovița, tot pe raza comunei Cernica

                    (https://ro.wikipedia.org/wiki/Râul_Colentina)

                    Drumuri spre izvoare

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • D Deconectat
                      daniel22_22 @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai : Așa e și în viata reală, nu? Dacă eu sunt născut pe 31 decembrie și tu pe 1 ianuarie se zice ca sunt cu 1 an mai mare ca tine. 😜

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Conectat
                        mihai @daniel22_22
                        ultima editare de

                        @daniel22_22 cam asa ceva 😄

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Conectat
                          mihai @chapo
                          ultima editare de

                          @chapo a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:

                          @vancouver Nu este nevoie. Se pot sterge comentariile mele

                          Noi nu stergem, pentru ca nu avem cunostinta despre nicio lege a puritatii discutiilor pe forum 😉

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • M Conectat
                            mihai @mihai
                            ultima editare de

                            https://www.youtube.com/watch?v=-MbnVjK14Fs

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de vancouver

                              Am urmarit explicatiile Dlui Scriosteanu. Sunt extrem de interesante de data asta. Mai ales legat de hidroizolatie, si am convingerea ca va functiona 100% si nu vom avea infiltratii la modul cum se lucreza si verifica fiecare sudura a hidroizolatiei.

                              Si o info foarte buna pentru toata lumea din video:

                              PESTE APROX. 10 ZILE SE VA EMITE PRIMA AC PENTRU LOT 3 (Tigveni - Cornetu, We Build) si va cuprinde si zona tunelului de 1,7 km de pe acel lot. 😀 😀 😀

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • M Conectat
                                mihai @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver am inteles ca WeBuild intentioneaza sa foloseasca TBM pentru tunelul de 1.7km.

                                C C 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                                • C Deconectat
                                  chapo @mihai
                                  ultima editare de

                                  @mihai Da, dar doar un singur TBM care va fora ambele fire.

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • P Conectat
                                    PaulS
                                    ultima editare de

                                    Infrastructura Romania
                                    A0 Nord lot 3 DN2 Afumati Live
                                    https://www.youtube.com/watch?v=RH4LEESzXjs

                                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Conectat
                                      mihai @PaulS
                                      ultima editare de

                                      @PaulS interesant. S-a ajuns cu asfaltul in DN2.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • C Deconectat
                                        casio @mihai
                                        ultima editare de

                                        Scriosteanu anuntase deja de cateva zile ( pe Fb) atat despre AC cat si despre TBM.Ultimul era previzibil inca de prin vara.
                                        Nu in ultimul rand: personal, nu pot sa nu remarc ca CNAIR le-a facut cumva un bine celor de la WeBuild ca nu au emis AC, "in secunda doi", adica tot de prin vara de cand primii au predat proiectul, lucru spus tot de Scrio, pe acelasi canal.
                                        Cand zic asta, ma gandesc la dificultatile recunoscute de WeBuild -de-aproape un an deja- in a gasi forta de munca locala suplimentara ( fapt confirmat si de unii primari din zona lovisteana, intervievati).
                                        Prin urmare, se pare ca nu e chiar o simpla coincidenta, ca CNAIR a "deliberat" cu emiterea AC, pana in decembrie, adica taman cand WeBuild termina jumate din Sectiunea 5.
                                        Dar subliniez : e doar perceptia mea si - vis-a-vis de WeBuild - o premiera.

                                        Drumuri spre izvoare

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • M Conectat
                                          mihai @chapo
                                          ultima editare de

                                          @chapo a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:

                                          @mihai Da, dar doar un singur TBM care va fora ambele fire.

                                          Nu e neaparat un calcul gresit. La o viteza de 10-12m/zi, tinand cont ca e mult nisip in acele dealuri, in cam 4-6 luni pot fora un tub, daca terenul nu le cauzeaza probleme. Plus 3-4 luni de dezasamblat si reasamblat TBM-ul pentru tubul 2, practic pot avea ambele tuburi gata intr-un an jumate - doi.

                                          Plus vreo 6 luni de echipare cu sistemul rutier, asa ca se pot incadra bine in 48 de luni de executie.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Da, diferenta majora intre NATM si TBM: toate operatiile pe care le descrie acum Scriosteanu in tunel, la TBM pica. Se foreaza si se aplica imediat structura de rezistenta. Raman doar radierul si asfaltul.

                                            Pe de alta parte TBM dureaza cam un an sa-l construiasca si sa construiasca santierul de prefabricate necesar. Si necesita LEA speciala, la cat curent consuma.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post