A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
@vancouver Nu este nevoie. Se pot sterge comentariile mele
-
Din surse demne de incredere, dorinta = planul WeBuild este sa dea drumul la circulatie pe 16 decembrie. Desigur numai Bascov-Baiculesti.
-
Isi mai aduce cineva aminte? chiar e cu 1 an mai devreme asa cum zice Alba24?
-
@UnulAltul
Din ce stiu, cei 4 ani se termina in 31 august viitor -
@casio corect. Caz in care "inaugurarea cu aproape un an mai devreme" este o exagerare.
-
La 5:46 se vede cum se monteaza un podet casetat practic in lac. E lucrare temporara de santier sau terasamentul practic ramane permanent si lacul va fi fragmentat in doua?
-
@mihai Pentru scurgerea apei. Lacul va fi adus la starea initiala de UMB dupa ce termină.
-
Mihai Panait
Autostrada A0 | LOT 4 | 29.11 | PASAJ CFR | LAC CERNICA | UMB Ep. 9 |
-
@chapo a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
@mihai Pentru scurgerea apei. Lacul va fi adus la starea initiala de UMB dupa ce termină.
Completez: pentru ca lacul nu este lac, ci râu. Râul Colentina, pe care in mod artificial s-au facut diverse baraje si asa au aparut aceste lacuri: Herastrau, Tei, Cernica etc... Si fiind de fapt un râu, curge. Deci trebuie sa-i lase aceasta posibilitate.
-
Corolar lac Cernica
- este ultimul din cele 15 lacuri antropice, amenajate pe raul Colentina
- primele 7, au fost amenajate -in sensul de curgere al apei -intre 1933 si 1940, urmatoarele intre 1966 si 1970
- este si cel mai mare ca suprafata -360 ha- din salba
- după lacul Cernica, râul Colentina se varsă în Dâmbovița, tot pe raza comunei Cernica
-
@mihai : Așa e și în viata reală, nu? Dacă eu sunt născut pe 31 decembrie și tu pe 1 ianuarie se zice ca sunt cu 1 an mai mare ca tine.
-
@daniel22_22 cam asa ceva
-
@chapo a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
@vancouver Nu este nevoie. Se pot sterge comentariile mele
Noi nu stergem, pentru ca nu avem cunostinta despre nicio lege a puritatii discutiilor pe forum
-
-
Am urmarit explicatiile Dlui Scriosteanu. Sunt extrem de interesante de data asta. Mai ales legat de hidroizolatie, si am convingerea ca va functiona 100% si nu vom avea infiltratii la modul cum se lucreza si verifica fiecare sudura a hidroizolatiei.
Si o info foarte buna pentru toata lumea din video:
PESTE APROX. 10 ZILE SE VA EMITE PRIMA AC PENTRU LOT 3 (Tigveni - Cornetu, We Build) si va cuprinde si zona tunelului de 1,7 km de pe acel lot.
-
@vancouver am inteles ca WeBuild intentioneaza sa foloseasca TBM pentru tunelul de 1.7km.
-
@mihai Da, dar doar un singur TBM care va fora ambele fire.
-
Infrastructura Romania
A0 Nord lot 3 DN2 Afumati Live
-
@PaulS interesant. S-a ajuns cu asfaltul in DN2.
-
Scriosteanu anuntase deja de cateva zile ( pe Fb) atat despre AC cat si despre TBM.Ultimul era previzibil inca de prin vara.
Nu in ultimul rand: personal, nu pot sa nu remarc ca CNAIR le-a facut cumva un bine celor de la WeBuild ca nu au emis AC, "in secunda doi", adica tot de prin vara de cand primii au predat proiectul, lucru spus tot de Scrio, pe acelasi canal.
Cand zic asta, ma gandesc la dificultatile recunoscute de WeBuild -de-aproape un an deja- in a gasi forta de munca locala suplimentara ( fapt confirmat si de unii primari din zona lovisteana, intervievati).
Prin urmare, se pare ca nu e chiar o simpla coincidenta, ca CNAIR a "deliberat" cu emiterea AC, pana in decembrie, adica taman cand WeBuild termina jumate din Sectiunea 5.
Dar subliniez : e doar perceptia mea si - vis-a-vis de WeBuild - o premiera.