Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 32 Posters 366.7k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      @marius.firtonea Sa nu uitam ca la tunelul Robesti se ocupa Cengiz, care este un gigant in constructii in Turcia. Practic din asociere noi in zona Boita i-am vazut pana acum doar pe Mapa. Probabil Cengiz o sa se ocupe de toate tunelurile. Hai sa-i vedem la Robesti dupa ce incep sa strapunga. Deocamdata portalul l-au facut profi, mult peste UMB+bosniaci.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • P Conectat
        PaulS
        ultima editare de

        AUTOSTRADA A1 | TUNEL Curtea de Argeș Ep #30 Nișe și instalații Partea 1 | Sibiu-Pitești S4 26.09.25
        Raducu P Drum

        AUTOSTRADA A1 | TUNEL Curtea de Argeș Ep #30 Nișe și instalații Partea 1 | Sibiu-Pitești S4 26.09.25
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          AUTOSTRADA A1 TUNEL Curtea de Argeș Ep #31 Turnare Bordură monolit 26.09.2025 | NATM Porr
          Raducu P Drum

          AUTOSTRADA A1 TUNEL Curtea de Argeș Ep #31 Turnare Bordură monolit 26.09.2025 | NATM Porr
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • M Conectat
            marius.firtonea @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver corect, dat daca Cenghiz fac tunelurile Mapa au de făcut cele 48 de viaducte + o gramada de consolidări.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              Autostrada A1 Sibiu - Pitești, Sectiunea 2: Boita Cornetu. Avansul lucrărilor la final de Septembrie
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                A1 Lot 4 - PORR

                #weareporr | PORR România

                #weareporr | PORR România

                Drumul spre succes e întotdeauna în construcție 🚧. Iar eroii poveștilor noastre, cei care îl străbat zilnic, poartă cască 🪖, vestă reflectorizantă 🦺 și bocanci de șantier 👷‍♂️. Sunt cei pentru care niciun final de lucrare nu se oprește la „și-am încălecat pe-o șa”, ci continuă cu un nou „a fost...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  ȘANTIER Viaductul Boița A1. Zbor peste Autostrada A1 Sibiu - Pitești
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    ȘANTIER. Autostrada Sibiu - Pitești. Zbor peste Tunelul Poiana
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • P Conectat
                      PaulS
                      ultima editare de

                      PE ȘANTIER Tunelul Poiana de pe Autostrada Sibiu Pitești
                      Virtual Press

                      PE ȘANTIER Tunelul Poiana de pe Autostrada Sibiu Pitești
                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Conectat
                        mihai @PaulS
                        ultima editare de mihai

                        ^^ Video-ul contine cateva informatii incorecte despre tehnologia de foraj a tunelului Poiana, pornind probabil de la idea ca si Tunelul Poiana va fi forat cu tehnologia NATM.

                        Numai ca deja stim ca Tunelul Poiana va fi forat cu tehnologia TBM, ceea ce inseamna ca:

                        • forajul va fi unidirectional, inceput dintr-un singur capat, nu simultan din ambele capete cum se mentioneaza in video
                        • va fi o singura faza de foraj, nu doua, in urma TBM-ului ramanand direct un tunel cu structura de rezistenta completa.
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • P Conectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Cristian Pistol :
                          Au început lucrările propriu-zise la tunelul Robești, amplasat pe secțiunea 2 (Boița-Cornetu) a autostrăzii Sibiu-Pitești (A1)!
                          Tunelul Robești va avea o lungime de 900 m, este construit cu metoda austriacă iar pe anumite porțiuni, unde a fost identificată rocă dură se va apela inclusiv la dinamitare subterană.
                          Asocierea de constructori turci (Mapa – Cengiz) este mobilizată pe acest sector al șantierului, pentru această fază, cu 30 de muncitori și 10 utilaje specializate.
                          Pe măsură ce activitățile vor evolua, numărul muncitorilor și al utilajelor va crește proporțional.
                          Pe întreaga secțiune vor fi construite 7 tuneluri, din care cel mai lung va fi cel de la Câineni (1.520 m).
                          Contractul pentru construcția secțiuni 2 (31,33 km) a autostrăzii Sibiu – Pitești are o valoare de 4,25 miliarde, este finanțat prin Programul Transport (Fonduri Europene Nerambursabile) și trebuie finalizat în anul 2028.
                          Stadiu fizic al lucrărilor pe întregul șantier se apropie de 7%.

                          3.2K views · 106 reactions | Au început lucrările propriu-zise la...

                          3.2K views · 106 reactions | Au început lucrările propriu-zise la...

                          Au început lucrările propriu-zise la tunelul Robești, amplasat pe secțiunea 2 (Boița-Cornetu) a autostrăzii Sibiu-Pitești (A1)! Tunelul Robești va avea o lungime de 900 m, este construit cu metoda...

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • M Conectat
                            marius.firtonea
                            ultima editare de

                            Lui Pistol nu e jena sa minta cu atata nerusinare? "Contractul trebuie finalizat in 2028" in contextul in care dupa aproape 4 ani de contract avem autorizat sub 10% din intregul proiect.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • C Deconectat
                              chapo
                              ultima editare de chapo

                              Inca nu a fost solicitata prelungirea. Astfel, termenul contractual este 2028, deci nu minte, faptul ca turcii si italienii nu se incadreaza in termenul initial e alta mancare de peste

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                              • P Conectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                Autostrada A1, Boița-Cornetu, Tunel Robesti-Mapa-Cengiz
                                remus matache

                                Autostrada A1, Boița-Cornetu, Tunel Robesti-Mapa-Cengiz a început atacul...
                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • P Conectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  Geological mapping of rock massifs along the planned Sibiu–Pitești motorway corridor
                                  Geostud

                                  Geological mapping of rock massifs along the planned Sibiu–Pitești motorway corridor
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • P Conectat
                                    PaulS
                                    ultima editare de

                                    Irinel Ionel Scriosteanu :
                                    𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭
                                    𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺
                                    Progres important pe Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni a #AutostradaA1 Sibiu – Pitești 🛣️
                                    📍 Pe această secțiune, una dintre cele mai complexe de pe traseul A1 Sibiu–Pitești, lucrările avansează într-un ritm susținut pe mai multe fronturi:
                                    ➡️ Tunel Poiana (cel mai lung tunel rutier, cu autorizatie de construire, din România – 1,7 km):
                                    ✅️ Portal 2 a fost finalizat.
                                    ✅️ Au fost realizate și testate ancorele de test, iar în prezent sunt analizate rezultatele.
                                    ✅️ În zona Portalului 2 se amenajează terasamentele platformei de montaj și lansare a TBM-ului (mașina de forat tunel), pregătind astfel etapa de execuție a tunelului propriu-zis.
                                    ✅️ Portal 1 este realizat în proporție de 85%, lucrările urmând să fie finalizate în perioada următoare.
                                    ➡️ Structuri și lucrări conexe:
                                    ✅️ Se lucrează simultan la 12 viaducte de pe traseu.
                                    ✅️ Se execută lucrări la ecoductul Călinești, un element esențial pentru protejarea faunei și conectivitatea ecologică.
                                    ✅️ Se desfășoară lucrări de consolidare și terasamente pe mai multe tronsoane.
                                    ℹ️ 📍 pe acest santier sunt mobilizați peste 800 muncitori si operatori și 240 de utilaje si echipamente.
                                    ℹ️ Instalația de foraj (𝗧𝗕𝗠)a fost testată la producător, a fost demontată si acum este transportată spre portul in care va fi încărcată cu destinația Port Constanța.
                                    🏁 Aceste lucrări reprezintă pași importanți în realizarea Secțiunii 3, care va asigura o conexiune strategică între Cornetu și Tigveni și va contribui semnificativ la finalizarea Autostrăzii Sibiu – Piteșt

                                    11K views · 279 reactions | 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a...

                                    11K views · 279 reactions | 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a...

                                    𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 Progres important pe Secțiunea 3 Cornetu – Tigveni a #AutostradaA1 Sibiu – Pitești 🛣️...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • First post
                                      Last post