Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
de pe canalul "Tot Ce Zboară Se Mănâncă":
-
LOT 1 BRAȘOV-PODU OLT;
LOT 2 PODU OLT – SIBIU – VINȚU DE JOS;
LOT 3 SIBIU - COPȘA MICĂ;
LOT 4 TG. MUREȘ – RĂZBOIENI;
LOT 5 DEDA - TG. MUREȘ" - SRCF BRAȘOVData publicare: 04.07.2025
Autoritate contractanta: C.N.C.F "C.F.R." S.A. - SUCURSALA REGIONALĂ C.F. BRAȘOVValoarea totala estimata: 122.373.000 lei
Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027
Se va elabora Studiul de Fezabilitate pentru
Lot 1: Brașov-Podu Olt: Linia 205 Brașov – Podu Olt (km 0+856 – 127+693)
Lot 2: Podu Olt – Sibiu – Vințu de Jos, Linia 203 Podu Olt – Sibiu fir I+II (km 367+577 – 392+534), si Linia 210 Sibiu – Vințu de Jos (km 0+334– 81+300 vârf sch. 9 st. Vințu de Jos)
Lot 3: Sibiu - Copșa Mică, Linia 203 Sibiu – Copșa Mică (km 392+534 – 436+338 vârf S4 st. Copșa Mică)
Lot 4: Tg. Mureș – Războieni, Linia 316 Deda - Târgu Mureș (km 229+891 călcâi S4 st. Deda – km. 281+743 semnal intrare Tg Mureș)
Lot 5 Deda - Tg. Mureș, Linia 316 Târgu Mureș – Războieni (km 281+743 semnal intrare Tg.Mureș – 344+166 vârf S 8 st. Războieni)
Preluat de pe PUM. - Tom Sawyer . -
-
-
-
-
S-a deschis tunelul Bata. Vmax 120 deocamdată, limitare temporară 70 pe cele 2 poduri noi peste Mureș (pe poduri nu se poate vibra prisma de piatră și atunci e nevoie de un anumit număr de trenuri de marfă să treacă pe pod pentru a se stabiliza, după care se dă drumul treptat la viteze mai mari). Pe vechea variantă se circula cu 30-50 km/h, ceea ce creștea enorm timpii între Arad și Deva.
-
-
-