A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
-
@mihai Exact același sentiment și în cazul A0.
Sunt filmări aproape zilnic, și se vede de la o zi la alta cât de mult avansează lucrările.@Iulian Exact asta am spus și eu mai sus, în urmă cu câteva comentarii – că încă mai au resurse aici care pot fi mutate și pot influența ritmul pe alt lot.
Dar, fiind vorba de UMB și nu de PORR, un coleg de pe forum nu vrea să mă creadă. -
Drum Expres DEx12 Craiova - Pitesti Tronson 4 Nod rutier 2 M 25.06.2025
-
Saptamana viitoare are loc receptia lucrarilor la pasajul DX12 peste centura Craiovei si a parcarilor de pe lotul 1, ceea ce va duce la finalizarea receptiei pe intreg lotul.
La capatul de la Pitesti, receptia lotului 4 este prevazuta pentru perioada 23-25 iulie.
-
@mihai Cred că sunt în săptămâna de pauză și lucrează doar contractori.
Sunt pe ultima sută de metri. Eu zic că e realist să termine într-o lună, așa cum e programat. -
Sapt de pauza este sapt. viitoare la UMB.
-
Poate fac un efort și deschid sensul de circulație blocat că încep stranierii sa se întoarcă acasă de la 1 iulie.
Daca nu, sa le fie rusinica. -
Este o mizerie ca nu dau drumul prin santier la 4 benzi. Limitarea de viteza poate fi si la 60 la ora, important este sa fie 2 benzi pe sens, la fel ca restul autostrazii si automat nu mai apar ambuteiajele.
E ELEMENTAR si NU INTELEG ce puii mei nu inteleg nici UMB si nici CNAIR acest principiu elementar.
- capacitate 1 banda drum tip DN 1+1: 1800-1900 veh / ora
- capacitate 2 benzi drum tip autostrada sau DX 2+2: 3600-3800 veh / ora
- capacitate punct de ingustare de la 2 la 1 benzi: 1400-1650 veh / ora daca nu se creeaza ambuteiaj
- capacitate punct de ingustare de la 2 la 1 benzi dupa ce s-a creat ambuteiaj (se adauga viteza mica drept cauza a reducerii fluxului): 1100-1300 veh / ora (atentie, 1300 numai daca se face regula fermoarului, civilizat. Altfel daca unii nu lasa, atunci manevra asta de a nu lasa reduce inca si mai mult capacitatea spre minimul de 1100, din cauza ca pe banda celui care nu a putut sa intre se ajunge la oprire pe loc - cel care ulterior il lasa totusi pe cel "nelasat" din prima trebuie si el sa reduca mult sau sa se opreasca scurt; si asa se ajunge pe ambele benzi la stop-and-go, in loc de un avans cursiv cu 20-30 km/h pe ambele benzi cu intercalare usoara nefortata fix acolo unde este punctul in care se termina o banda).
ce-o fi asa greu de inteles?
-
+90% Finalizat
️ DEx12 Drum Expres Craiova (Albota) - Pitesti (A1). Tronson 4 UMB 29.06.25
BabaDog
-
[29.06.2025] Nod Rutier A1 - Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot 4 #UMB
De sus cu Vlad
-
Yo Carmen
Premiera are loc pe 30.06.2025, 08:00
-
Au deschis traficul pe A1, din câte se vede.
Nu cred că mai au cum să rateze deschiderea completă a lotului 4 în luna iulie. -
am trecut duminica pe acolo si era deschisa A1 pe doua benzi fiecare sens .....
speram ca in curand sa deschida si sa se termine si acest nod si DX .....