Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    812 Mesaje 21 Posters 200.2k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      Si ceva poze de ieri dimineata. Erau pe ultima suta, azi e clar ca sunt la maturat:

      IMG-20250611-WA0001.jpg

      IMG-20250611-WA0002.jpg

      IMG-20250611-WA0003.jpg

      IMG-20250611-WA0004.jpg

      IMG-20250611-WA0005.jpg

      IMG-20250611-WA0006.jpg

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Deconectat
        MihaiD @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

        Dar pun pariu ca Ciurea o sa sustina ca ei au fost "cel mai aproape".😂

        Previzibil, a dat-o cu "efectul API". Nu-mi dau seama de unde frustrarea asta și suferința asta continuă că plebea nu-i lustruieste statuia pe care și-a cioplit-o singur.

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Conectat
          mihai
          ultima editare de

          Nod Rutier - Curtea de Argeș 09.06.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • M Conectat
            mike_us @MihaiD
            ultima editare de mike_us

            @MihaiD Anul trecut, pe A7, ei au avut cea mai bună estimare. Le-a ieșit la fix! Cred că a fost tot efectul API.

            Apropo de WeBuild, dacă tot au terminat lotul 5, știe cineva ce fac pe lotul 3? În afară de organizarea de șantier, au început ceva?
            E realist ca măcar să le vină TBM-ul pentru forare până la sfârșitul anului?

            O C 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
            • O Deconectat
              OvidiuPetru84 @mike_us
              ultima editare de

              In filmarea de mai sus, se observa ca mai au de lucrat destul la CIC.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • C Deconectat
                chapo @mike_us
                ultima editare de

                @mike_us Te-ai uitat la ultimele filmari? Deja lucreaza la structuri, terasamente, excavari

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Conectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  ^^ TBM-urile WeBuild sunt programate sa vina in primavara-vara viitoare. Comanda este data deja.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Inaugurarea ultimului segment din sectiunea 5 Curtea de Arges Pitesti.

                    11K views · 284 reactions | Live A1 | S-a deschis circulația pe încă...

                    11K views · 284 reactions | Live A1 | S-a deschis circulația pe încă...

                    S-a deschis circulația pe încă 14,57 km de autostradă! Sunt ultimii km ai secțiunii 5 (Pitești-Curtea de Argeș) a autostrăzii Sibiu – Pitești (A1), care...

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Conectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Redacția  /  iun. 11  /  Rutier

                      VIDEO S-a deschis circulația pe 14,57 km ai Autostrăzii Sibiu – Pitești. Se va putea circula pe A1, între Curtea de Argeș și București, pe o distanță de aproximativ 140 km

                      VIDEO S-a deschis circulația pe 14,57 km ai Autostrăzii Sibiu – Pitești. Se va putea circula pe A1, între Curtea de Argeș și București, pe o distanță de aproximativ 140 km

                      UPDATE 15.05 Se circulă în regim de autostradă pe aproximativ 140 km între Curtea de Argeș și București. Lucrările de construcție a Secțiunii 5 a

                      De la Curtea de Argeș, șoferii vor putea merge către Râmnicu Vâlcea pe 35 de kilometri din DN73C, pentru a evita aglomerația din zona Dealu Negru – Dedulești. În curând, însă, vor începe lucrări de modernizare și pe acest drum.

                      Mai precis intre sensul giratoriu de iesire de pe A1 de la Curtea de Arges pana la revenirea in DN7 la Aldesti sunt 23 km.

                      In loc de 48km de la Bascov via Dealu' Negru, acum raman 23km de DN de parcurs intre Aldesti si A1. Ce-i drept de calitate mai slaba, dar totusi fara probleme pentru un autoturism.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • C Deconectat
                        chapo
                        ultima editare de chapo

                        TBM-urile nu sunt noi. Le aduc de la alt proiect

                        Si cred ca este doar 1 TBM

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Conectat
                          mihai
                          ultima editare de

                          Au sosit primele grinzi pentru viaductul Boița, parte a Lotului 2 din Autostrada Sibiu–Pitești
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            În perioada 12.06.2025 – 23.06.2025 se vor desfășura 16 transporturi cu depășiri pe traseul:

                            Sibiu – Intersecție A1 – DJ106 – Sibiu – Intersecție DN1 – DJ106D – A1 – Boița.

                            Vehiculele transportă grinzi de beton.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • M Conectat
                              mihai @chapo
                              ultima editare de mihai

                              @chapo daca WeBuild are in plan sa lucreaze cu un singur TBM, care soseste in teren abia in primavara - vara lui 2026, atunci este garantata intarzierea finalizarii lotului cu cel putin un an.

                              Asamblarea TBM-ului dureaza 3-6 luni, dupa care forajul propriu-zis se poate face cu 15-30m / zi. Deci sa zicem realist cam 3 luni pentru primul tub Pitesti - Sibiu. Ar urma demontarea, intoarecerea in sens invers si remotarea, timp de alte 3-6 luni. Dupa care forarea sensului Sibiu - Pitesti in alte 3 luni. Deci 12-18 luni pentru realizarea celor doua tuburi.

                              Dupa care urmeaza realizarea sistemului rutier si a montarea instalatiilor tunelului, care dureaza cam 12 luni per tub. Sunt lucrari care nu pot fi incepute decat dupa ce se foreaza complet fiecare tub, pentru ca in spatele TBM-ul in tunel trebuie sa raman liber pentru banda transportoare care evacueaza pamantul excavat si pentru alimentarea TBM-ului cu prefabricatele de beton care formeaza inelele tunelului.

                              Adica, spre deosebire de NATM, nu te poti apuca de ventilatoare si sistem rutier pana cand tubul nu e complet exacavat. Asadar, finalizarea lucrarilor pe tronson nu poate avea loc mai devreme de 12 luni dupa finalizarea tubului 2. Deci in 2-3 ani de cand ajunge TBM-ul in santier.

                              Ceea ce ar insemna ca cel mai devreme A1 Tigveni - Cornetu s-ar deschide pe final de 2028, ori chiar in vara lui 2029, cu 1-2 ani intarziere fata de termenul contractual.

                              Sper ca nu asta e planul WeBuild, mai ales dupa ce au finalizat Lotul 5 in avans fata de contract.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • C Deconectat
                                chapo
                                ultima editare de

                                Asa au spus si un purtator de cuvant de la CNAIR si un inginer de tuneluri de la Consitrans.

                                Nu este rentabil sa aduci 2 si nici sa faci unul nou doar pt un tunel de 1.7 km. Cel pe care il aduc( de la un alt proiect de prin Italia parca) este exact aceeasi marime ceruta de CNAIR asa ca se merita pentru ei.

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • M Conectat
                                  mihai @chapo
                                  ultima editare de

                                  @chapo ok, atunci ramane pe 2028 cel mai devreme.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • vancouverV Conectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    Eu stiu ca WeBuild au spus ca aduc 2 TBM-uri si ca sunt noi, pentru ca nu mai au nici un alt proiect cu exact acelasi diametru. Acum poate ca doar scuturile vor fi noi si alte parti nu...

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Conectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de vancouver

                                      Mădălina Podaru  /  dec. 22, 2024  /  Rutier

                                      PREMIERĂ. Două „cârtițe” TBM vor fora tunelul de la Poiana pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești/ WeBuild primește autorizația până la finalul anului (secretar de stat la Transporturi)

                                      PREMIERĂ. Două „cârtițe” TBM vor fora tunelul de la Poiana pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești/ WeBuild primește autorizația până la finalul anului (secretar de stat la Transporturi)

                                      Tunelul de la Poiana, cel mai lung tunel proiectat pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești, va fi forat cu două utilaje TBM, nu cu metoda austriacă NATM (New

                                      "Două „cârtițe” TBM vor fora tunelul de la Poiana pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești"

                                      Autorizația pentru un sector important din Lotul 3, sector care cuprinde și cel mai lung tunel de pe A1 Sibiu – Pitești. Am discutat cu constructorul, este pregătit să intre cu utilajele pe acel lot, partea cea mai grea și cea mai costisitoare este tunelul de 1,7 kilometri. Constructorul a solicitat schimbarea soluției tehnice și o să vină cu două utilaje tip TBM pentru cele două fire (n.r căi) de tunel. Au amenajat drumul până la portalul de intrare pentru tunel. Dacă le dăm autorizația, ei sunt mobilizați și încep lucrul la cel mai lung tunel de pe A1 Sibiu – Pitești.”, a explicat Scrioșteanu la podcast-ul „Drumuri cu prioritate”.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      C M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
                                      • vancouverV Conectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Alin Alecu:

                                        Inaugurare A1 | Curtea de Arges - Pitesti | Sectiunea 5 | 11 Iunie 2025

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • C Deconectat
                                          chapo @vancouver
                                          ultima editare de

                                          @vancouver Tot la Barbier am vazut ce a zis si inginerul de la Consitrans si cineva de la CNAIR nu mai stiu cine sincer :)).

                                          Eu cred ca aduc doar 1, nu ii vad pe ei dornici sa isi faca imagine buna in timp ce saracesc

                                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Irinel Ionel Scriosteanu : A1 Lot 3
                                            𝗦𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗽𝗲 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗹 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿
                                            -𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗶𝗻𝘇𝗶-
                                            “𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒄𝒖 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺”
                                            Am fost prezent la decofrarea și verificarea primelor 2 grinzi din beton produse pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭, care este cel mai dificil, pe cel mai important tronson de autostradă construit în toată istoria noastră, până acum, care cuprinde și cel mai lung tunel rutier din A1.
                                            ℹ️ Au fost produse primele 2 grinzi din beton, de 40 m lungime și 2,25 m înălțime, din totalul de 1394 necesare, acestei Secțiuni.
                                            Cele aproximativ 600 de grinzi din beton mai scurte ca lungime, sunt contractate cu furnizori de prefabricate.
                                            În acest moment stadiul lucrărilor este următorul:
                                            ✅️ Au fost finalizate principalele organizări de santier;
                                            ✅️sunt in curs de finalizare drumurile tehnologice care asigura accesul in punctele de lucru la platformele de foraj-viaducte, aproximativ 50 Km
                                            ✅️la 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗣𝗼𝗶𝗮𝗻𝗮, care va avea o lungime de 1,78 km şi va fi format din 2 galerii cu câte 2 benzi de circulație pe sens continua lucrările la ambele portaluri:
                                            ➡️ Continua forarea piloților armați cu armătura metalică și de fibra de sticlă;
                                            ➡️ A inceput executia grinzi de coronament la portalul 2- dinspre Pitesti;
                                            ✅️a început realizarea acceselor in vederea construiri ecoductului peste Râul Olt, DN7 și CF;
                                            ✅️ la Viaducte 23, 28, 29, 30, 31 se executa: piloti forati, radiere, elevatii, bancheta cuzineți;
                                            ✅️ Ziduri de sprijin: piloti forati, radiere;
                                            ✅️ Lucrari de drum: pregatire teren fundare, saltea de balast, umpluturi in terasamente.
                                            Pe acest lot, constructorul va realiza cantități impresionante de lucrări, printre care:
                                            🔹️ Excavații: 6,3 milioane mc
                                            🔹️ Umpluturi în terasamente: 2,5 milioane mc
                                            🔹️ Umpluturi de balast: 1,2 milioane mc
                                            🔹️ Beton: 980,000 mc
                                            🔹️ Armătură: 100.000 tone
                                            🔹️ Tabliere metalice: 46.000 tone
                                            🔹️ Piloți forați: 150.000 ml
                                            🔹️ Grinzi prefabricate: 1916 bucăți
                                            Şi va construi următoarele elemente principale:
                                            🔹️ 37,4 km lungime traseu autostradă
                                            🔹️ 54 structuri, care însumează un total de 14,5 km
                                            🔹️tunelul Poiana de 1,78Km
                                            🔹️ noduri rutiere:

                                            1. Nod Rutier Cornetu conexiune cu DN7 prin DJ703M (km 44+895)
                                            2. Nod Rutier Văleni conexiune cu DJ703M (km 74+229)
                                              🔹️ Spații de servicii tip S1 (stânga/dreapta) la km 62+300
                                              🔹️ Spații de servicii tip S3 km 78+000 dreapta şi km 80+000 (stânga)
                                              🔹️ Centru de Întreținere și Coordonare (CIC)

                                            Irinel Ionel Scriosteanu

                                            Irinel Ionel Scriosteanu

                                            𝗦𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗽𝗲 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗹 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 -𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗶𝗻𝘇𝗶- “𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒄𝒖 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺” Am fost prezent la decofrarea și verificarea primelor 2 grinzi din beton produse pe...

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post