A0 și DNCB, centuri București
-
In sfarsit o filmare cu tot lotul
-
Chinezii mai au cel putin un an la acest lot in ritmul actual. Nu sunt sigur ca termina anul asta nici macar podul peste calea ferata. Si in plus mai au si pasajul DN3 peste A7 din Pantelimon, de care nici macar nu s-au apucat.
Pana si la pasajul A7 peste DN2 au grinzile ridicate de vreo doua luni si abia lucreaza la antretoaze. Nici macar o singura predala ridicata!
-
-
-
Zici ca inca-s vii si misca...
-
@vancouver a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:
La A0 mai au de lucru bine, pana la finalul anului. Nu sunt convins ca termina anul asta, desi posibil este.
Eu cred ca daca UMB ar ramane concentrati pe A0 L4, l-ar termina pana prin septembrie-octombrie. Dar tare mi-e ca or sa reduca motoarele pentru ca A0 L4 e intr-o situatie precum A7 Pod Buzau sau A3 Nadaselu - Zimbor,: degeaba termina UMB la timp, pentru ca autostrada este "spre nicaieri".
Asa ca e posibil ca UMB sa se concentreze pe A7 si sa revina pe A0 L4 la anul, ca sa termine odata cu CCCC.
-
@vancouver a spus în A0 și DNCB, centuri București:
Zici ca inca-s vii si misca...
Mișcă, mișcă, ca ochii în capul mortului.
-
E timpul sa fim realisti: sunt ZERO sanse de inaugurat A0 Sud L3 in iunie!
In santier practic nu se lucreaza.
La marcaje singurul progres fata de acum o saptamana e de inca vreo 2km de marcaj media. In rest echipa a disparut din santier.
La fel au fost retrase echipele si utiliajele de asfaltare, desi mai sunt mai multe asfaltari necesare pentru deschiderea DN0 - A1 sub pasajele Teghes, Darvari si in nodul cu A1.
La rosturi se lucreaza in continuare cu o singura echipa, care are un progres anemic.
-
@mihai spunea Secretarul intr-o postare acum mai mult timp ca o sa facă descarcare temporara în DN3, dar nu prea vad unde, având în vedere ca chinezii nici nu s-au apucat de foraje pentru pasaj..
-
Un amarat de giratoriu din bidoane se poate face.
-
@daniel22_22 problema giratoriului cu bidoane este ca e in situatia actuala ar fi in calea finalizarii corpului autostrazii. Daca chinezii ar finaliza corpul autostrazii in zona si devita DN3 peste el, atunci da, ar merge un astfel de giratoriu.
Pana atunci singura optiune este o descarcare provizorie prin afara corpului autostrazii, care insa costa si trebuie corect evaluata vs. costul de astepta finalizarea urmatorului tronson.
Pentru ca uite cum s-a intamplat pe A7 Ploiesti - Buzau Lot 2: au finalizat descarcarea provizorie la Stalpu, dar din cauza problemelor tehnice de la pasaje au intarziat deschiderea atat de mult incat Makiol termina racordarea A7 in DN2 la Buzau. Deci descarcarea de la Stalpu in final a fost un cost semnificativ inutil. Pentru ca nu se poate folosi ca iesire de autostrada, neavand parameteri tehnici necesari.
Cu alte cuvinte, in cazul A0 N4, posibil ca cea mai rezonabila solutie sa fie asteptarea finalizarii A0 N3, daca diferenta in timp e de doar 4-6 luni.
-
Nu cred ca diferenta de termen de livrare va fi doar de 6 luni. Mai degraba de minim 12 luni. UMB termina in Octombrie 2025, chinezii (de fapt subcontractorii romani, ca nu e nici un chinez pe acolo) termina cel mai devreme in Q4 2026. Se poate giratoriul cu bidoane pe corpul DN3 si mutat "mai colea" cand sapa chinezii (prin primavara lui 2026) si interzis >3.5 tone pe lotul UMB cum e acum pe Lotul 2.
-
Nu aș mai face descărcare provizorie aici. Cu banii ăia mai ducem apa într-o comună, mai eficientizăm energetic câteva școli.
-
Stadiul lucrarilor A0 Lot 3 pe 28 mai 2025 - viteză normală
Presshouse