Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A13 Sibiu-Brașov-Bacău

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    88 Mesaje 17 Posters 11.2k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      pablo @mike_us
      ultima editare de

      @mike_us nu prea pot să înțeleg cum ajută un astfel de comentariu. Așa sunt unii cu capra vecinului. Și-a spus omul ce avea pe suflet.

      Mai pe informații obiective. A8 a ajuns în licitație până la Tg Frumos și va ajunge în câteva luni la Letcani. La Brașov oameni ăia așteaptă de 20 de ani mult promisa A3. Acordul de mediu e la început va dura intre 3 luni și un an. Așa ca da obiectiv Brașovul e fără autostradă și va rămâne încă 5-10 ani.

      Nici măcar nu sunt din Brașov, dar m-a enervat comentariul ăsta cu cât de năpăstuiți sunt cei din Iași în timp ce se face A7 și curând A8.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Tunel 400-600m langa Brasov pe A13:

        ARENA Constructiilor  /  mart. 27

        Autostrada A13 Brasov – Bacau: Un tunel intr-o zona protejata ar putea face proiectul si mai dificil – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

        Autostrada A13 Brasov – Bacau: Un tunel intr-o zona protejata ar putea face proiectul si mai dificil – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

        Autostrada A13 Brasov – Bacau: Un tunel intr-o zona protejata ar putea face proiectul si mai dificil

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          Autostrada A13 - Sibiu-Brașov - Lot 1 - Boita - Avrig - 30.03.2025 - Organizare Șantier Turnu Roșu
          **Proiecte la Înălțime **
          https://www.youtube.com/watch?v=vyanh6_UcGE

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • P Conectat
            PaulS
            ultima editare de

            Irinel Ionel Scriosteanu :
            𝗜̂𝗻𝗰𝗮̆ 𝘂𝗻 𝘀̦𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮̆
            Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a emis Autorizația de Construire necesară începerii lucrărilor unui nou șantier de autostradă, respectiv 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚) – 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭) al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗙𝗮̆𝗴𝗮̆𝗿𝗮𝘀̦ #𝗔𝟭𝟯.
            Acesta va fi cel de-al doilea lot din 4 pe care se va lucra, iar la acest moment:
            ✅️ a fost finalizată organizarea de șantier;
            ✅️ au fost finalizate drumurile tehnologice de acces;
            ✅️ au fost instalate stațiile pentru producerea betonului;
            ✅️ au fost realizate depozite de agregate în șantier pentru a avea un stoc pentru începerea lucrările.
            Data ordinului de începere a lucrărilor este 𝟬𝟳 𝗺𝗮𝗶 𝟮𝟬𝟮𝟱, iar durata execuției lucrărilor este de 36 luni.
            Principalele lucrări prevăzute sunt:
            🔹️19,9 km lungime
            🔹️ 25 structuri
            🔹️ 1 nod rutier la Avrig-Mârșa
            Valoarea contractului este de 1,54 miliarde lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin cadrul Programului Transport 2021-2027.
            ℹ️ Autostrada Sibiu-Făgăraș #A13 are o lungime totală de 68 km împărțiti în 4 loturi, toate fiind câștigate de constructorul turc Makyol.
            📍 Obiectivul de investiții face parte din autostrada A13 Sibiu-Fagaras-Brașov-Bacău, traseul acestui tronson pornind din dreptul localității Boița și terminându-se în apropierea Municipiului Făgăraș.

            Irinel Ionel Scriosteanu

            Irinel Ionel Scriosteanu

            𝗜̂𝗻𝗰𝗮̆ 𝘂𝗻 𝘀̦𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮̆ Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a emis Autorizația de Construire necesară începerii lucrărilor unui nou șantier de autostradă, respectiv 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮...

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Randare cu lotul 2 din Sibiu - Fagaras:

              Autostrada Sibiu – Făgăraș (Lot 2), KM 14+253 - KM 34+175

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Si lotul 1 Sibiu-Fagaras, inclusiv nod Boita:

                Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș (Lot 1, KM 0+000 - KM 14+253)

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Conectat
                  mihai @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver nu e acelasi video postat the CNAIR acum vreo 5-6 luni?

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver @mihai
                    ultima editare de

                    @mihai Nu știu , posibil. Dar eu partea cu nodul Boita nu am mai văzut-o vreodată. Parcă atunci era numai lotul 3.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de vancouver

                      Facebook CNIR:

                      Compania Națională de Investiții Rutiere

                      Compania Națională de Investiții Rutiere

                      𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀 𝟏𝟑 𝐁𝐫𝐚𝐬̦𝐨𝐯-𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮 : 𝐟𝐨𝐫𝐚𝐣𝐞𝐥𝐞 𝐠𝐞𝐨𝐭𝐞𝐡𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐮 𝐚𝐣𝐮𝐧𝐬 𝐥𝐚 𝟑𝟎 % (𝟗𝟎𝟖𝟖 𝐦𝐥)/𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐬𝐭𝐢𝐠𝐚𝐭̦𝐢𝐢𝐥𝐞 𝐬̦𝐢 𝐢̂𝐧 𝐣𝐮𝐝𝐞𝐭̦𝐮𝐥 𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮 ❗️Forajele necesare studiului geotehnic pentru Studiul de...

                      5.jpg

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Conectat
                        mihai @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver uite-l aici, de la DRDP Brasov, postat acum 5 luni.

                        http://forum.construim-romania.ro/post/897

                        Nu prea-mi plac conturile de Youtube care reposteaza video-urile altora fara sa indice sursa. Urat.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • P Conectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Autostrada A13 Sibiu - Fagaras | 01.06.2025 | Filmare completa Lot 3
                          FlyAbove

                          Autostrada A13 Sibiu - Fagaras | 01.06.2025 | Filmare completa Lot 3
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • ncbN Conectat
                            ncb
                            ultima editare de ncb

                            𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀𝟏𝟑 𝐁𝐫𝐚𝐬̦𝐨𝐯-𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮 : 𝐩𝐞𝐬𝐭𝐞 𝟏𝟎 𝟑𝟎𝟎 𝐦𝐞𝐭𝐫𝐢 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐚𝐫𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐚𝐭̦𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐮𝐥 𝐠𝐞𝐨𝐭𝐞𝐡𝐧𝐢𝐜
                            ✅Forajele geotehnice din contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii A13 Brașov-Bacău au ajuns la o treime din totalul estimat, cu 𝟏𝟎𝟑𝟖𝟑 metri liniari forați în județele Brașov, Covasna și Bacău.
                            ➡ Echipa Companiei Naționale de Investiții Rutiere a verificat joi, lucrările pentru realizarea investigațiilor geotehnice :
                            • 𝟏𝟎𝟑𝟖𝟑 𝐦𝐥 𝐟𝐨𝐫𝐚𝐭̦𝐢, 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬 𝐝𝐞 𝟏𝟑𝟎𝟎 𝐦𝐥 față de raportarea anterioară, din luna mai;
                            • Prestatorul este mobilizat corespunzător cu 𝟔 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐚𝐣;
                            • Investigațiile geotehnice se desfășoară pe raza UAT Bogdănești, Târgu Trotuș, Onești, Gura Văii și Parava.
                            ✅Studiul de fezabilitate este necesar pentru stabilirea traseului final al viitoarei autostrăzi și a costului estimat pentru etapa de proiectare și execuție.
                            Sectorul Brașov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraș-Brașov printr-un nod de mare viteză în zona localității Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei -A 7.
                            Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate are o valoare de 81 milioane lei, iar durata este de 24 luni.
                            Ilustrație : verificarea forajelor geotehnice 19.06.2025!

                            509364072_650034988065247_4086009058933803974_n.jpg

                            Sursa: Facebook - CNIR

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • C Deconectat
                              chapo
                              ultima editare de

                              Incredibil ce repede merg cu forajele aici.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • M Conectat
                                mihai @ncb
                                ultima editare de

                                Trebuie sa recunosc ca nici eu nu pricep, asa cum parca si @vancouver a mai spus in trecut, ce logica are ca traseul dintre Onesti si A7 sa treaca sinuos peste dealuri pana la Racaciuni, cand ar fi putut fi drept, la profil de campie, pe valea Trotusului pana la Adjud.

                                Stie cineva motivul pentru alegerea acestui traseu bizar, mult mai dificil si, evident, mult mai scump?

                                R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • R Deconectat
                                  rradu20 @mihai
                                  ultima editare de

                                  @mihai a spus în A13 Sibiu-Brașov-Bacău:

                                  a nici eu nu pricep, asa cum parca si @vancouver a mai spus in trecut, ce logica are ca traseul dintre Onesti si A7 sa treaca sinuos peste dealuri pana la Racaciuni, cand ar fi putut fi drept, la profil de campie, pe valea Trotusului pana la Adjud.

                                  Stie cineva motivul pentru alegerea acestui traseu bizar, mult mai dificil si, evident, mult mai scump?

                                  E cel mai scurt traseu de la Onesti la DN2/A7 si acopera ambele variante de deplasare: Brasov - Bacau/Iasi si Brasov - Focsani/Galati

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • M Deconectat
                                    MihaiD
                                    ultima editare de

                                    Era prea mult ca, odată numită Bacău - Brașov, s-o ducă chiar la Adjud. Cred că într-o varianta anterioară se înțepa chiar în zona actualei centuri de vest a Bacăului, făcută de UMB când cu A7; nu am la îndemână, dar parca țin minte un tunel mare în capătul dinspre Bacău. Pe actualul traseu, o să cam dubleze o sumă de DJ uri pe care le modernizează acum Danlin pe POR între Onești și Parava.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • R Deconectat
                                      rockband
                                      ultima editare de rockband

                                      Problema variantei actuale este ca la un moment tot va fi nevoie sa se faca ceva intre Adjud si Onesti. Nu poate sa ramana drumul actual pe termen lung. O sa existe atat trafic local, cat si trafic adus chiar de autostrada pe relatia Brasov spre: Focsani, Braila, Galati, Tulcea, Barlad, Tecuci, Reni, etc.

                                      La final o sa existe 2 drumuri rapide care pleaca din acelasi punct (Onesti) si dau in A7, la ca. 30km unul de altul. Un drum prin vale si unul peste dealuri!

                                      Culmea ca si cu ocol, camioanele s-ar putea sa-l prefere pe cel din vale, care nu urca in mod absurd 300m si apoi coboara 400! Ocolul va fi de ca. 40km.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • D Deconectat
                                        daniel22_22
                                        ultima editare de daniel22_22

                                        Subscriu: Varianta prin Racaciuni a fost gândită în timpul perechii Ponta-Șova când ni se explica ca A13 este mai potrivită decât A8 și ca se va face doar una dintre ele. Racaciuni ar fi colectat trafic venit pe A7 de la nord de Bacău (dinspre Iași) cât și de la sud (Vaslui, Galați).
                                        În contextul în care se face A8, nimic dinspre Iași-Roman nu va folosi A13 ca să continuie pe A1 spre vest. A13 va fi destinată traficului dinspre Galați (pe DX Brăila-Focșani) + dinspre Vaslui-Bârlad (pe DX Albita-Tisita).
                                        Traseul normal ar fi paralel cu Trotusul (pe malul stâng, cu un nod cu A7 la sud de Adjud + pod peste Trotuș) fara cățărarea de la Parava urmată de coborârea spre Onești.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Virtual Press:

                                          ȘANTIER Autostrada A13 Sibiu - Făgăraș, la Avrig

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • ncbN Conectat
                                            ncb
                                            ultima editare de

                                            𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐚𝐣𝐞𝐥𝐞 𝐠𝐞𝐨𝐭𝐞𝐡𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐢̂𝐧 𝐳𝐨𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧𝐚̆ 𝐚 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟏𝟑 𝐁𝐫𝐚𝐬̦𝐨𝐯-𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮
                                            ℹ️ Forajele geotehnice pentru Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A13 Brașov-Bacău au început, săptămâna aceasta, și în zona montană (km 92- km 124).
                                            ✅️ Prestatorul este mobilizat în teren cu 6 instalații de foraj și a ajuns la aprox. 11 000 metri liniari, realizând o treime din totalul estimat.
                                            Echipa CNIR a fost pe teren și săptămâna aceasta, rezultatul verificărilor fiind următorul :
                                            • au fost forați aprox. 11000 metri liniari în județele Brașov, Covasna și Bacău;
                                            • mobilizarea este corespunzătoare cu 6 instalații de foraj din care un echipament în zona localității Brețcu (jud. Covasna) și alte cinci instalații de foraj în zona localităților Poiana Sărată, Hârja, Nicorești, Bogdănești și Dumbrava;
                                            Sectorul Brașov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraș-Brașov printr-un nod de mare viteză în zona localității Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei -A 7. Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate are o valoare de 81 milioane lei, iar durata este de 24 luni.

                                            513841527_655812117487534_4033558718106951834_n.jpg

                                            CNIR

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post