A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
-
@vancouver
A mai apărut un pod cu probleme la suduri. Ar fi al treilea. La ce nivel de mobilizare au bulgarii par că se iau la întrecere cu vecinii lor din sud, aducă Aktor . -
@Iulian nu e cel de la km38?
-
@Iulian sunt 3 poduri cu probleme pe sectorul Trace: km20 si km26 pe DJ-uri peste autostrada, plus km38 in corpul autostrazii. Ma rog, la km38 tehnic sunt 2 poduri, cate unul pe fiecare fir.
Vrei sa spui ca mai este inca un pod cu probleme in afara de cele trei de mai sus?
-
@mihai
Km 38 peste râul Sărata.
-
@Iulian Asta chiar ar fi o veste proastă.
Dacă mai durează încă trei luni, ajung să termine aproape în același timp cu Focșani–Adjud. -
E podul de care ne-a spus @vancouver acum 1 luna. Abia acum au aflat si ziaristii.
-
Pentru cine urmareste acest forum nu e nici o noutate. Am scris inca de acum 27 de zile, aici:
https://forum.construim-romania.ro/topic/5/a7-ploiești-bacău-suceava/805?_=1746774021013
Cititi ce scrie acolo si postarile urmatoare.
Intre timp vineri pe 25.04 a venit dispozitia de la proiectantul Consitrans pentru eclisare la km38. Aprobata si de Via Design (consultantul). Cum spuneam de mai demult, tabla este deja comandata, la fel si suruburile, dar dureaza pana vin.
Toata lumea este enervata pe situatia, si CNAIR, ci proiectantul si Trace si Coni. Toata lumea face eforturi sa se rezolve cat mai repede. Vinovat este Trace (un subantreprenor sârb de fapt) si ei platesc tot, nu se da nici un ban in plus de la stat. Nu exista nici un interes din partea nimanui sa mai amane deschiderea - e o prostie totala o astfel de teorie de "oameni inteligenti" pe care am mai vazut-o in comentarii pe youtube sau pe alte forumuri. Daca apar astfel de aberatii aici, o sa sterg postarile, pentru ca nu suntem la birt. Constructorii pierd la imagine pentru orice intarziere, pierd bani prin penalitati de intarziere, pierd timp la garantie, care nu incepe inca sa curga - si ca atare vor plati mai mult timp la scrisorile de garantie bancara. CNAIR e observator la treaba asta, dar s-au implicat ca sa convinga proiectantul sa grabeasca gasirea solutiei si sa vina aprobarea solutiei de la consultant.
Pur si simplu nimeni dar absolut nimeni nu castiga nimic din aceasta intarziere si toata lumea vrea sa scape din situatia penibila cat mai repede. Inclusiv echipele de eclisare sunt deja contractate. Sunt de la 3 firme, ca sa lucreze concomitent si cat mai rapid. Cum vine materialul, cum se apuca de treaba.
Legat de subantreprenorul sârb pe care l-au avut si care a dat bulelile: este o firma cu care Trace lucreaza de mult, care le face sudurile in uzina din Serbia. Au crezut ca daca au sudori buni si fac treaba buna in uzina, o sa faca si pe teren - dar nu a fost asa. Aceasta firma subantreprenoare evident nu mai calca pe nicaieri pentru Trace.
Legat de Coni, ei sunt spectatori pe moment. Nici unul din cele 3 pasaje nu le apartin in cadrul asocierii cu Trace. Partea Coni este finalizata 100%.
-
A aparut un interviu cu Alin Serbanescu purtator de cuvant CNAIR. Vorbeste insa peste moderator si moderatorul peste el si nu prea se intelege, asa ca pe pum imediat au aparut speculatii. Ca sa clarificam:
km 38 - podul de la Valea Sarata: nu s-a schimbat solutia, ramane eclisare. Dureaza. Minim o luna de cand se apuca de lucru pentru un sens. Inca nu s-au apucat, dar au verde. Asteapta materialele, sunt contractate.
km 33 - da, exista si aici o structura cu probleme la suduri, dar numai punctual la cateva si nu in adancime, doar la suprafata. Pe pod se circula si nu se impune oprirea traficului. Se refac sudurile punctual.
km 26 - s-a terminat cu eclisarea (desi si in articolul din Buzoienii, si Alin Serbanescu spun ca nu). Liber la continuat lucrari la pasajul peste autostrada, predale, etc (3-4 saptamani sa termine)
km 20 - nu au fost niciodata probleme cu sudurile si nu sunt. Aici e doar situatia cu structura metalica intarziata. Se lucreaza, sapt. viitoare probabil se suprabetoneaza tot podul, apoi izolatie, asfalt etc.. final de mai ar trebui sa deschida iar circulatia pana aici (adica partea inchisa din lotul 1)
-
Revin cu o mica nuantare la km38, da, au verde de la Consitrans, dar Tecnic (profesorul Dima de care zice Barbier in videoclip) vrea neaparat eclisare la toate sudurile, chiar si cele care sunt conforme. Si aici a mai aparut un mic meci de moment. De aia mai intarzie ... Fiecare in fine cu pasarica lui si orgoliul lui. Mai trebuie spus ca pasajul asta de la km38 se stia de mai demult ca nu e ok cu sudurile si initial Consitrans (Hanganu) avand si ei orgoliul lor, au refuzat sa vina cu solutia de eclisare. Nu si nu, ca sudura lor e buna. Iar prof. Dima de la consultant nu si nu la randul lui, ca trebuie eclisare! Deci asta e cercul pe care cei din CNAIR si MT incearca sa-l rezolve. Adica firma bulgara e cea care a dat-o in gard, dar si orgoliile romanesti sunt la inaltime, sa zic asa (fiecare cu dreptatea lui).
-
DRDP Iasi, lucrari pe A7: