Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    191 Mesaje 10 Posters 36.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Simeria - Arad complet by ”Road Runner 1821”:

      https://www.youtube.com/watch?v=3lHQEnuBFAM

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Conectat
        mihai
        ultima editare de

        https://www.youtube.com/watch?v=c0ieLAUFmPI&ab_channel=frameDFuturePRODUCTIONS

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Adisan
          [M200] Tunelurie de la Sălciva, lot AKTOR, 7 ianuarie 2025
          https://www.youtube.com/watch?v=NS06ToSwMco

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Conectat
            mihai
            ultima editare de

            https://www.youtube.com/watch?v=SjcW2FVFmlM&ab_channel=Trains%26MachineryLDEGMTrainspotter

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Adisan
              [M200] ILIA (HD) Pasajul peste CF, relocare DJ706A si GARA in 07.01.2025 |
              https://www.youtube.com/watch?v=2OflyvUTXKA

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                ian. 14  /  Economie

                CFR Infrastructură a anunțat ce companii vor moderniza calea ferată București - Comana - Giurgiu, lucrare de 2,2 miliarde lei - HotNews.ro

                CFR Infrastructură a anunțat ce companii vor moderniza calea ferată București - Comana - Giurgiu, lucrare de 2,2 miliarde lei - HotNews.ro

                CFR Infrastructură a anunțat desemnarea ofertei câștigătoare pentru modernizarea căii ferate București - Comana - Giurgiu, linia urmând să fie electrificată

                " Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că pe 14 ianuarie 2025, a fost desemnată Asocierea Railworks formată din Arcada Company (lider asociere) și S.C. Alstom Transport S.A. (asociat), câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a infrastructurii de cale ferată dintre staţiile CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră – Lot 2.

                Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 36 de luni, dintre care 6 luni proiectare și 30 de luni execuție.

                Valoarea totală estimată a achiziției publice pentru proiectare și execuție este de 2.259.457.149,97 lei, fără TVA.

                Modernizarea liniei de cale ferată pe traseul Bucureşti Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră (Lotul 2), în lungime de 93,45 km (fără intervalul Vidra – Comana, inclus în Lotul 1), cuprinde inclusiv (...) ERTMS.
                (...)
                Ofertant unic FCC CONSTRUCCION S.A.;
                Asocierea: ARCADA COMPANY (Leader),S.C. Alstom Transport S.A.; (câstigator)
                Asocierea: PORR CONSTRUCT (Leader), IMSAT;
                Asocierea: ZUE (Leader),CON-A OPERATIONS, UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
                ."

                Linia va fi pastrata simpla. Va fi electrificata, inclusiv tronsonul deja modernizat de Porr cu podul peste Arges. La final vor putea circula si trenuri grele. Acum acest lucru nu este posibil din cauza unei alunecari de teren aproape de Giurgiu, rezolvata provizoriu pentru ramele usoare Desiro.

                Linia Bucuresti - Giurgiu reprezinta ultimul tronson de cale ferata neelectrificat intre Istanbul si Paris.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Conectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  https://www.youtube.com/watch?v=qE0cc1Ik3ws

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Ceva informatii despre stadiul unor proiecte feroviare:

                    progres.png
                    click pe tabel pentru dimensiune mai mare

                    Sursa CFR SA: https://cfr.ro/monitorizare-proiecte-fonduri-ue/

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • M Deconectat
                      MihaiD @vancouver
                      ultima editare de

                      Tabelul ăsta îmi arată că, în materie de echilibru regional, pe feroviar suntem acolo unde eram pe rutier (autostrăzi și DX) acum 20 ani - în Moldova, nimic.

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Adisan
                        [M200] Gara Simeria si pasarela 22.01.2025, jud. Hunedoara |
                        https://www.youtube.com/watch?v=7Ecy1HXZpuA

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver @MihaiD
                          ultima editare de

                          @MihaiD Da, corecta observatie. Logica insa e evidenta: intai trebuie facut coridorul IV, coridorul principal Constanta-Bucuresti-Budapesta. Pana la urma e normal sa te gandesti intai sa legi sigurul mare port de capitala si capitala de 2-3 milioane de locuitori de urmatoarea capitala spre care privim si cu care avem legaturi, adica Budapesta (ca hub catre restul Europei de Vest catre care exportam sau din care importam). Dupa ce coridorul asta are asigurata finantarea si demarate proiectele e normal sa ne uitam mai departe dreapta stanga.

                          Ori daca ne uitam dreapta stanga ce vedem: Ardealul mai dezvoltat unde apar ambuteiaje si deci e mega urgent sa se faca ceva (A3 resp. Teius-Cluj-Oradea pe feroviar). Altfel daca bagi bani unde traficul e fluent (DN2 / M500 in Moldova), atunci efectiv gâtui dezvoltarea Ardealului.

                          Dar vine si vremea Moldovei. Pe rutier deja s-a intrat tare, pe feroviar proiecarea pe M500 e gata, suntem pe ultima suta inainte de lansarea licitatiilor de "coridoreala". Inclusiv pe Pascani-Iasi.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • M Deconectat
                            MihaiD @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver eu țin minte cum Chimcomplex, acum mai bine de zece ani, se plângea cât fac trenurile până la Arad și mai departe până în Germania. Pe vremea aia parcă spuneau de trei zile până la Arad și că pierd foarte mult din cauza asta. Cred că e un operator economic care merită băgat în seamă. Care e părerea ta, când ai timp, despre ce poate fi făcut pe relația Adjud - Miercurea Ciuc - Coridorul IV? Și în contextul ăsta https://www.grampet.ro/ro/comunicate-de-presa/compania-roserv-oil-parte-a-grupului-grampet-preia-platforma-industriala-a-rafinariei-rafo-onesti-intr-o-tranzactie-coordonata-in-insolventa-de-citr

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              Adisan
                              [M200] Gara din Deva si Pasaj peste CF, 22.01.2025, jud. Hunedoara |
                              https://www.youtube.com/watch?v=J6LpZ80T20Q

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • C Deconectat
                                chapo
                                ultima editare de

                                Club Feroviar a postat ca s a anulat licitatia pentru Lotul 3 din Craiova-Caransebes, cel cu tunelul Balota de 6 km , DIN NOU.
                                De data asta macar nu e vina celor de la CFR, Kolin si FCC aparent nu stiu sa faca niste oferte

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de vancouver

                                  https://www.youtube.com/watch?v=CbaWokISXzU

                                  Ce mai freamat ce mai zbucium.

                                  De n-or reusit nici acum sa faca receptia pe aici (Radna-km 614) si sa dea drumul la 160. Doar 150 cu capu spart (de ex. trenul asta IR74 din care filmeaza Patrick merge cu max 120) si fara ERTMS - da bine ca ne cramponam sa dam bani pe ERTMS-ul vietii, desi stim ca nu-l va folosi nimeni.

                                  Nu suntem in stare nici sa facem ceva curse cadentate in mm. Avem de ex. Curtici - Arad gata. Se ia una bucata rama electrica scurta. Se trimite de la Arad la Curtici. La ora 6:00. Face 15'-18'. La 6:30 lejer poate sa plece inapoi. La 7:00 iara de la Arad si tot asa. Ce-o fi asa de greu. O rama, atat! Si ai unit civilizat un orasel de orasul mare.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de vancouver

                                    Tunel Bata intre Arad si Deva:

                                    21K views · 198 reactions | 📢 Modernizarea subtronsonului 2b Bârzava...

                                    21K views · 198 reactions | 📢 Modernizarea subtronsonului 2b Bârzava...

                                    📢 Modernizarea subtronsonului 2b Bârzava Nouă – Ilteu km 569+288 la 533+246 – lucrări de reabilitare a liniei CF Frontieră – Curtici – Simeria parte...

                                    2025-01 - tunel Bata.png

                                    2025-01 - tunel Bata 2.png

                                    Stadiul lucrărilor pe subsectorul 2B: 93,18% cf. acestei postari CFR SA.
                                    Daca ne uitam mai sus in tabelul pus de mine, progresul in decembrie era raportat ca fiind 93,41%.

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Conectat
                                      mihai
                                      ultima editare de

                                      https://www.youtube.com/watch?v=IaoJLMIalVw

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • F Deconectat
                                        fulgernc
                                        ultima editare de

                                        Noutăți electrificare ⚡💖🚂 Oradea Est-Pod feroviar Strada Clujului -03.02.2025
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • M Conectat
                                          mihai
                                          ultima editare de

                                          https://www.youtube.com/watch?v=4ALbE53eWVI&ab_channel=KreativeWheelsRO

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de vancouver

                                            Cireasa Doru  /  feb. 5

                                            FOTO. Peste doi kilometri de tunel forați pe Brașov - Sighișoara

                                            FOTO. Peste doi kilometri de tunel forați pe Brașov - Sighișoara

                                            Toate cele patru mașini de forat ale Aktor au intrat în munte, lângă Racoș, acestea realizând cele patru tuneluri de pe traseul viitoarei căi ferate Brașov – Sighișoara. În total cele patru utilaje au săpat peste doi kilometri de tuneluri.

                                            20250205-AKTOR-tuneluri-progres-TBM-foto-3-1152x1536.jpeg

                                            Eleni 1,15 km (pornit primavara 24)
                                            Varvara 0,76km (pornit primavara 24)
                                            Alexandra 123m (pornit in oct. 24)
                                            Konstantina 201 (pornit in dec. 24)

                                            Tunelurile vor avea 6,9km (Eleni, Varvara) si 5,1km (Alexandra, Konstantina). Adica un total de forat de 24km. Pana acum 2,2 km / 24 = 9% progres.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post