A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
Deci încă de ieri 17 dec avem predale pe secțiunea din mijloc și armare pe prima.
Or fi ridicat azi 18 dec ultima secțiune? -
@PaulS încă nu ... în jur de 15 ianuarie vor ajunge.
-
Ștef
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Filmare Integrală, NUROL + MAKYOL [16.12.2024]
-
A7 Pl-Bz lot 2 Coni-Trace km 26, de azi 19.12.2024:
-
A7 Pl-Bz lot 2 km 33 DJ 103R Gageni - Vintileanca:
-
Sa mai avem de 2 lei speranta?
-
Pt anul aceasta, nu. Poate in Februarie.
-
A8 se preconizeaza a fi A7 reloaded.
-
Asa cum lotul 3 din PiSi e cel mai important si singur ar duce la o reducere masiva a timpilor (chiar si fara lot 1,2,4 si 5), asa aici pe A8 cel mai important lot este acesta 2A. Pentru ca el nu dubleaza un DN existent, ci leaga 2 zone cu o artera practic inexistenta acum. Sunt 38km care se vor parcurge in 20 de minute, fata de peste 1 ora acum. Pur si simplu, doar acest lot si ar schimba radical transportul intre Moldova si Transilvania. Iar impreuna cu lotul super usor 1D, care este o scurtatura, timpul s-ar reduce cu aprox. 1 ora.
In rest, toate loturile sunt dublate de un DN de calitate buna sau foarte buna si pot fi astfel parcurse si in lipsa autostrazii intr-un timp rezonabil.
-
@daniel22_22 a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Autostrada „Unirii” A8: O singură ofertă, de la constructorul băcăuan UMB, pentru lotul Ditrău – Grințieș de pe secțiunea Târgu Mureș – Târgu Neamț
Ce se întâmplă dacă există o singură ofertă? Se reia licitația sau se atribuie contractul singurului ofertant, în acest caz UMB?
-
@mike_us
Mapa&Cengiz au depus singura oferta pe A1 PiSi Sectiunea 2.
Deci daca oferta e conforma, se poate adjudeca.
Nu in ultimul rand: cele doua comparabile, par a avea ceva in comun: sunt cele mai dificile loturi de pe arterele lor.
Asta explica de ce nu a fost inghesuiala mare -
Mă îndoiesc că oferta UMB va fi declarată neconforma și se va ajunge la descalificare. Pe de altă parte, dacă UMB se încarcă cu astea două loturi, care îi vin mănușă după 2027, rămâne lotul Meses pentru alții. Umb mai are de licitat în zona Moldovei, unde nu ar fi rău să ia ceva și asocierea Danlin Intertranscom.
-
@casio Nu e înghesuială mare, pentru că e documentația de rahat. Nu pentru că e greu.
-
@MihaiD
Subiectul este totusi infrastructura tarii, nu viitorul uneia sau a alteia dintre companiile constructii.