Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. Azzl
    3. Subiecte
    A
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 3
    • Mesaje 210
    • Grupuri 0

    Subiecte

    • A

      Botosani

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII LOCALE
      1
      1
      2 Votes
      1 Mesaje
      68 Vizualizări
      Nu a răspuns nimeni
    • A

      DX-Suceava-Botosani

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
      9
      1
      1 Votes
      9 Mesaje
      526 Vizualizări
      A
      @Adrianb1 distanta dintre viitorul nod dintre A7 cu centura Suceava si nodul A14 cu centura suceava este relativ mica. Cam 7 km de mers pe centura. Este aproape de giratoriul cu DN 17. Nu e capat de tara. Spun asta acum cand stiu doar de principiu unde o sa fie nodul cu A 14z nu este desenat nici la nivel de AMC 1. Licitatie anulata momentan. Legat de gura humorului acolo e complicat. A inceput CJ SUCEAVA pe vremea lui Flutur o asociere cu CNAIR. Facuta de fapt. O asiciere de realizare a centurii Gura Humorului la nivel de autostrada, parte din A 14. A iesit un cost fenomenal. 500 milioane euro ptr 10 km si cateva legaturi. A venit alt sef la CJ Gheorghe Soldan. A facut ceea ce trebuie si s-a modificat solutia la nivel d DN.( half profile). S-a terminat SF. S-a aprobat indicatori prin HG. 150 mil euro: Domnul Bolojan a spus deocamdata nu si ar fi cerut sa se mai ruleze odata devizul. V-a continua
    • A

      DX14+A14 - Autostrada Nordului Satu Mare - Baia Mare – Dej - Suceava

      Watching Ignoring Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
      36
      1
      0 Votes
      36 Mesaje
      2k Vizualizări
      A
      https://www.newsbucovina.ro/actualitate/425200/gheorghe-soldan-proiectul-variantei-ocolitoare-de-la-gura-humorului-merge-inainte-am-ales-sa-fac-eu-pasul-care-sa-deblocheze-situatia-pentrui-ca-e-un-proiect-care-nu-mai-poate-fi-amanat De la devizul uriaș de 540 de milioane de euro, lăsat de fosta administrație, am găsit singura soluție realistă: realizarea variantei ocolitoare în două etape, în half-profile. Prima etapă ar costa în jur de 160 de milioane de euro, cu tot cu TVA. Asta a făcut posibilă finanțarea acestei investiții și a scos-o din „sertarul cu desene”. Deși mare parte din finanțare e acoperită de fonduri europene, Consiliul Județean Suceava vine cu o contribuție proprie de 20% din valoarea totală a investiției, aceeași sumă care trebuie susținută din fonduri guvernamentale”, a mai declarat Șoldan. Aparent a iesit fum alb la 160 milioane.