Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    224 Mesaje 18 Posters 62.2k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us @vancouver
      ultima editare de mike_us

      @vancouver Intrăm pe ultima sută de metri, probabil încă două luni și sunt gata.
      Interesant unde vor merge muncitorii de aici: A0, A3, A7?

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • C Deconectat
        chapo
        ultima editare de

        ** Astăzi, 09.04.2025, reprezentanți din cadrul Directiei Județene de Mediu Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au efectuat vizita de amplasament în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ”Autostrada Drobeta Turnu Severin- Domasnea”. Procedura se va finaliza prin emiterea acordului de mediu de către Agenția Naționala de Mediu si Arii Protejate.**

        IMG_0357.jpeg IMG_0358.jpeg IMG_0359.jpeg IMG_0360.jpeg

        Agentia pentru Protectia Mediului Mehedinti

        Agentia pentru Protectia Mediului Mehedinti

        Astăzi, 09.04.2025, reprezentanți din cadrul Directiei Județene de Mediu Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au...

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • C Deconectat
          chapo
          ultima editare de

          ** Astăzi, 18.12.2024 reprezentanți din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au efectuat vizita de amplasament în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ”Autostrada Filiași – Drobeta Turnu Severin”. Procedura se va finaliza prin emiterea acordului de mediu de către Agenția Națională pentru Protecția Mediului.**
          IMG_0361.jpeg

          https://www.facebook.com/share/p/1G37trsdU7/?mibextid=wwXIfr
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            [30.04.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot 4 Nefinalizat #UMB
            De sus cu Vlad

            [30.04.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot 4 Nefinalizat #UMB
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • vancouverV Conectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              mai 6

              VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

              VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

              Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești, anunță autoritățiile.

              Cu filmare din zona nodului A1 / DX12:

              3.6K views · 69 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

              3.6K views · 69 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

              Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești! Aproximativ 700 de persoane (muncitori calificați, necalificați, deservenți, șoferi)...

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Deconectat
                mihai
                ultima editare de mihai

                S-au apucat in sfarsit de pila centrala. Ceea ce banuiam inca de dimineata pe baza traficului pe A1 in zona nodului

                Trafic_A1_DX12.png

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Conectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Da, pe timp de zi se sta 20-30 de minute pentru a trece de santier. Au ingramadit traficul pe cate o singura banda, absolut inadmisibil pentru o autostrada la care exista planuri de largire la 3 benzi pe sens.

                  Aici inclusiv RUSINE UMB, pentru ca le-a trecut prin cap sa ceara asa ceva - ei care vor sa dezvolte infrastructura. Nu mai vorbim de cei care au aprobat.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    dx12.png

                    De la DRDP Craiova: https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1821708151943637

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • I Deconectat
                      Iulian @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver
                      Era de așteptat să închidă complet un sens. Riscul prea mare de accident. Și peste o lună închid traficul pe celălalt sens când vor instala grinzile, predalele si pt suprabetonare.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        mike_us @mihai
                        ultima editare de mike_us

                        @mihai Lățimea unei autostrăzi este de 26 de metri, iar cu spațiile adiacente cred că tot ar trebui să se încadreze sub 40 de metri.
                        Era chiar necesar să existe și o pilă centrală? Nu se putea face direct cu grinzi de 40 de metri?

                        I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • I Deconectat
                          Iulian @mike_us
                          ultima editare de

                          Pai acolo a fost luata in calcul latimea viitoare a autostrazii cand va facuta pe 3 benzi. Daca luam latimea de 26 metri (fara zona de elemente de protectie) si mai adaugi inca 3.75 x 2= 7.5 m face 33.5 metri. Mai bagi si zona de elemente de protecte inca 0.5 x 2 = 1 metru face 35 metri. Mai adauga acostament, rigola , sant etc Grinda aia de 40 metri este suportata pe culee iar zona de reazem mai are si ea minim 1 metru de fiecare parte deci raman max 38 metri asta ar aduce culea foarte aproape de calea de rulare, nu?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • vancouverV Conectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            Dupa noile norme de proiectare in UE nu mai este voie cu pila centrala. Dar proiectul aici a fost realizat in 2009-2010 (mai precis SF-ul). Evident mai ieftin cu pila centrala.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de PaulS

                              archaeus de pe PUM vine cu un update:
                              Ps8hu9w.jpeg

                              marius.firtonea :
                              Dar nu era nevoie de un timp in care pilotii trebuiau sa stea in pamant?
                              Nu trebuia testati si ei?

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                Nu stiu sa existe vreo norma speciala pentru asta. Dar - ca inginer - nu-mi fac griji pentru rezistenta structurii. Daca s-a intarit betonul pentru mine e suficient, atunci cand vorbim de structuri care nu stau suspendate (o placa sau o grinda stau suspendate, dar un pilot, un radier, o fundatie, un stalp stau mereu peste alt beton, nu au unde sa cada). Cum aici grinzile sunt prefabricate si de mult intarite, in rest nu pot decat sa zic: dati-i bice!

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                • First post
                                  Last post