Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    224 Mesaje 18 Posters 62.2k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      mai 6

      VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

      VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

      Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești, anunță autoritățiile.

      Cu filmare din zona nodului A1 / DX12:

      3.6K views · 69 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

      3.6K views · 69 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

      Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești! Aproximativ 700 de persoane (muncitori calificați, necalificați, deservenți, șoferi)...

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de mihai

        S-au apucat in sfarsit de pila centrala. Ceea ce banuiam inca de dimineata pe baza traficului pe A1 in zona nodului

        Trafic_A1_DX12.png

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Conectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Da, pe timp de zi se sta 20-30 de minute pentru a trece de santier. Au ingramadit traficul pe cate o singura banda, absolut inadmisibil pentru o autostrada la care exista planuri de largire la 3 benzi pe sens.

          Aici inclusiv RUSINE UMB, pentru ca le-a trecut prin cap sa ceara asa ceva - ei care vor sa dezvolte infrastructura. Nu mai vorbim de cei care au aprobat.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            dx12.png

            De la DRDP Craiova: https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1821708151943637

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • I Deconectat
              Iulian @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver
              Era de așteptat să închidă complet un sens. Riscul prea mare de accident. Și peste o lună închid traficul pe celălalt sens când vor instala grinzile, predalele si pt suprabetonare.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Deconectat
                mike_us @mihai
                ultima editare de mike_us

                @mihai Lățimea unei autostrăzi este de 26 de metri, iar cu spațiile adiacente cred că tot ar trebui să se încadreze sub 40 de metri.
                Era chiar necesar să existe și o pilă centrală? Nu se putea face direct cu grinzi de 40 de metri?

                I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • I Deconectat
                  Iulian @mike_us
                  ultima editare de

                  Pai acolo a fost luata in calcul latimea viitoare a autostrazii cand va facuta pe 3 benzi. Daca luam latimea de 26 metri (fara zona de elemente de protectie) si mai adaugi inca 3.75 x 2= 7.5 m face 33.5 metri. Mai bagi si zona de elemente de protecte inca 0.5 x 2 = 1 metru face 35 metri. Mai adauga acostament, rigola , sant etc Grinda aia de 40 metri este suportata pe culee iar zona de reazem mai are si ea minim 1 metru de fiecare parte deci raman max 38 metri asta ar aduce culea foarte aproape de calea de rulare, nu?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Dupa noile norme de proiectare in UE nu mai este voie cu pila centrala. Dar proiectul aici a fost realizat in 2009-2010 (mai precis SF-ul). Evident mai ieftin cu pila centrala.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • P Conectat
                      PaulS
                      ultima editare de PaulS

                      archaeus de pe PUM vine cu un update:
                      Ps8hu9w.jpeg

                      marius.firtonea :
                      Dar nu era nevoie de un timp in care pilotii trebuiau sa stea in pamant?
                      Nu trebuia testati si ei?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Nu stiu sa existe vreo norma speciala pentru asta. Dar - ca inginer - nu-mi fac griji pentru rezistenta structurii. Daca s-a intarit betonul pentru mine e suficient, atunci cand vorbim de structuri care nu stau suspendate (o placa sau o grinda stau suspendate, dar un pilot, un radier, o fundatie, un stalp stau mereu peste alt beton, nu au unde sa cada). Cum aici grinzile sunt prefabricate si de mult intarite, in rest nu pot decat sa zic: dati-i bice!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • First post
                          Last post