Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    224 Mesaje 18 Posters 62.1k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver @chapo
      ultima editare de

      @chapo a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

      ✅️ până la sfârșitul acestei luni, va începe executia pilei centrale apoi se vor monta grinzile aferente pasajului principal peste A1.

      A adaugat Scriosteanu

      Aha, mister elucidat. Multumesc.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • C Deconectat
        chapo
        ultima editare de

        Pentru contractul necesar construcției lotului 3 (21,7 km) al autostrăzii Craiova - Filiași au fost depuse astăzi 5 oferte:

        • Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) - DRUM ASFALT SRL (Ucraina – România)
        • Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider) – CONCELEX SRL – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (România)
        • Asocierea NUROL CONSTRUCTION S.A. (lider) - NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
        • Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) - STRADE BAUUNTERNEHMUNG SRL – INFRAVIS S.R.L. (Turcia – România)
        • WEBUILD SpA (Italia)

        Contractul (finanțat prin Programul Transport 2021-2027), are o valoare maximă de 2,71 miliarde de lei (fără TVA) și prevede construcția acestui nou lot de autostradă în cel mult 34 de luni (10 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție).

        Lotul 3 al autostrăzii Craiova - Filiași se va desfășura între Nodul rutier Beharca, prin care se asigura conexiunea cu DN6 și nord-vestul localității Țânțăreni.
        Pentru asigurarea conexiunii cu DN 6 va fi construit un Nod rutier și în zona localității Răcarii de Sus.
        Contractul mai prevede construcția pe traseul noului lot de autostradă a 21 de structuri, printre care un viaduct peste Râul Frățoștița, CF100 și DN6/E70 (846 m) și un pasaj în zona Nodului Răcarii de Sus, peste CF100 (285 m).

        Acest lot de autostradă va beneficia și de patru parcări de scurtă durată, fiecare dintre acestea dotată cu câte 8 locuri de parcare destinate încărcării rapide a autoturismelor electrice.

        Cristian Pistol

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Deconectat
          mihai
          ultima editare de

          DRUM EXPRES Craiova-Pitesti Dex12 | 16.04.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • M Deconectat
            mihai
            ultima editare de mihai

            [16.04.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot Complet #UMB
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • C Deconectat
              chapo
              ultima editare de

              anunt a6.PNG Captură ecran (32).png

              Anunțuri - Consiliul Județean Mehedinți

              Anunțuri - Consiliul Județean Mehedinți
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • vancouverV Conectat
                vancouver
                ultima editare de

                Deviere trafic pe A1 pentru a construi pilonul central al nodului cu DX12. Traficul va fi inghesuit doar pe cate o banda:

                Anemona Andone  /  apr. 25  /  News

                Ultimul pas: Drumul Expres Craiova - Pitești se leagă de Autostrada A1 București - Pitești. Circulație restricționată începând de luni - Economica.net

                Ultimul pas: Drumul Expres Craiova - Pitești se leagă de Autostrada A1 București - Pitești. Circulație restricționată începând de luni - Economica.net

                Începând de luni, 28 aprilie 2025, traficul rutier va fi închis pe autostrada A1 București - Pitești, Calea 2, pe sensul de deplasare Pitești - București, pe sectorul cuprins între km 104+760 – km 103+980, informează vineri Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Deconectat
                  mike_us @vancouver
                  ultima editare de mike_us

                  @vancouver Intrăm pe ultima sută de metri, probabil încă două luni și sunt gata.
                  Interesant unde vor merge muncitorii de aici: A0, A3, A7?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • C Deconectat
                    chapo
                    ultima editare de

                    ** Astăzi, 09.04.2025, reprezentanți din cadrul Directiei Județene de Mediu Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au efectuat vizita de amplasament în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ”Autostrada Drobeta Turnu Severin- Domasnea”. Procedura se va finaliza prin emiterea acordului de mediu de către Agenția Naționala de Mediu si Arii Protejate.**

                    IMG_0357.jpeg IMG_0358.jpeg IMG_0359.jpeg IMG_0360.jpeg

                    Agentia pentru Protectia Mediului Mehedinti

                    Agentia pentru Protectia Mediului Mehedinti

                    Astăzi, 09.04.2025, reprezentanți din cadrul Directiei Județene de Mediu Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au...

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • C Deconectat
                      chapo
                      ultima editare de

                      ** Astăzi, 18.12.2024 reprezentanți din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au efectuat vizita de amplasament în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ”Autostrada Filiași – Drobeta Turnu Severin”. Procedura se va finaliza prin emiterea acordului de mediu de către Agenția Națională pentru Protecția Mediului.**
                      IMG_0361.jpeg

                      https://www.facebook.com/share/p/1G37trsdU7/?mibextid=wwXIfr
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • P Conectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        [30.04.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot 4 Nefinalizat #UMB
                        De sus cu Vlad

                        [30.04.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot 4 Nefinalizat #UMB
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • vancouverV Conectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          mai 6

                          VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

                          VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

                          Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești, anunță autoritățiile.

                          Cu filmare din zona nodului A1 / DX12:

                          3.6K views · 69 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

                          3.6K views · 69 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

                          Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești! Aproximativ 700 de persoane (muncitori calificați, necalificați, deservenți, șoferi)...

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            mihai
                            ultima editare de mihai

                            S-au apucat in sfarsit de pila centrala. Ceea ce banuiam inca de dimineata pe baza traficului pe A1 in zona nodului

                            Trafic_A1_DX12.png

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de vancouver

                              Da, pe timp de zi se sta 20-30 de minute pentru a trece de santier. Au ingramadit traficul pe cate o singura banda, absolut inadmisibil pentru o autostrada la care exista planuri de largire la 3 benzi pe sens.

                              Aici inclusiv RUSINE UMB, pentru ca le-a trecut prin cap sa ceara asa ceva - ei care vor sa dezvolte infrastructura. Nu mai vorbim de cei care au aprobat.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                dx12.png

                                De la DRDP Craiova: https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1821708151943637

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • I Deconectat
                                  Iulian @vancouver
                                  ultima editare de

                                  @vancouver
                                  Era de așteptat să închidă complet un sens. Riscul prea mare de accident. Și peste o lună închid traficul pe celălalt sens când vor instala grinzile, predalele si pt suprabetonare.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Deconectat
                                    mike_us @mihai
                                    ultima editare de mike_us

                                    @mihai Lățimea unei autostrăzi este de 26 de metri, iar cu spațiile adiacente cred că tot ar trebui să se încadreze sub 40 de metri.
                                    Era chiar necesar să existe și o pilă centrală? Nu se putea face direct cu grinzi de 40 de metri?

                                    I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • I Deconectat
                                      Iulian @mike_us
                                      ultima editare de

                                      Pai acolo a fost luata in calcul latimea viitoare a autostrazii cand va facuta pe 3 benzi. Daca luam latimea de 26 metri (fara zona de elemente de protectie) si mai adaugi inca 3.75 x 2= 7.5 m face 33.5 metri. Mai bagi si zona de elemente de protecte inca 0.5 x 2 = 1 metru face 35 metri. Mai adauga acostament, rigola , sant etc Grinda aia de 40 metri este suportata pe culee iar zona de reazem mai are si ea minim 1 metru de fiecare parte deci raman max 38 metri asta ar aduce culea foarte aproape de calea de rulare, nu?

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • vancouverV Conectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de vancouver

                                        Dupa noile norme de proiectare in UE nu mai este voie cu pila centrala. Dar proiectul aici a fost realizat in 2009-2010 (mai precis SF-ul). Evident mai ieftin cu pila centrala.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • P Conectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de PaulS

                                          archaeus de pe PUM vine cu un update:
                                          Ps8hu9w.jpeg

                                          marius.firtonea :
                                          Dar nu era nevoie de un timp in care pilotii trebuiau sa stea in pamant?
                                          Nu trebuia testati si ei?

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • vancouverV Conectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Nu stiu sa existe vreo norma speciala pentru asta. Dar - ca inginer - nu-mi fac griji pentru rezistenta structurii. Daca s-a intarit betonul pentru mine e suficient, atunci cand vorbim de structuri care nu stau suspendate (o placa sau o grinda stau suspendate, dar un pilot, un radier, o fundatie, un stalp stau mereu peste alt beton, nu au unde sa cada). Cum aici grinzile sunt prefabricate si de mult intarite, in rest nu pot decat sa zic: dati-i bice!

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post