Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Naval

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    8 Mesaje 5 Posters 453 Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Constructii de nave in Romania la nivel WOW:

      https://www.youtube.com/watch?v=KbHSMDj9WQY

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Daca urmariti reportajul pana la capat o sa vedeti cum STATUL a distrus inca o data santierul de la Mangalia.

        Cei care au facut reportajul nu spun asta explicit. Desi explica in detaliu ce s-a intamplat, cum statul a preluat santierul de la Damen ca asa am vrut noi, sa avem 51%, sa fim majoritari si patrioti - nu are puterea sa traga concluzia: acesta este motivul clacarii. A mers bine cata vreme Damen le-a adus comenzi. Pentru ca altfel, fara Damen, SN Mangalia este un nume egal cu zero pe harta mondiala. Pe cand Damen este ceva care inspira incredere, prin seriozitatea specifica unei firma PRIVATE cu traditie.

        Mai spune undeva in reportaj ca SIDEX Galati nu trebuie privatizat. Da, daca nu era privatizat, nici atat nu supravietuia pana anul trecut, era mort de 20 de ani.

        Desi am stat 45 de ani in bezna comunista, in saracie crunta venita ca urmare a economiei de stat, fara privat. Desi de 30 de ani tot crestem si suntem aproape la fel de bogati intre timp ca si tarile vestice (ne despart ca. 20%, adica nimic). Desi mai mereu mai apare cate o poveste din asta care arata cum 7 santiere navale private DUDUIE si nu fac fata la comenzi, dar unul singur de stat e in faliment. DESI DESI DESI.... PARCA SUNTEM IMBECILI. Tot mai apare cate unul care vrea sa alungam strainii, statul sa preia din nou... sa pedepsim firmele private ca suntem sclavii lor (adica daca muncim pe bune la privat suntem sclavi, aha... la stat unde stam si frecam menta e ok... inteleg...). Pur si simplu eu faza asta nu o inteleg.

        Inclusiv reporterul are si el acelasi mod de a vedea lucrurile, gen "de ce statul nu se implica?", "de ce statul nu face". Ce mama naibii sa se implice statul la Mangalia? ALOOOOO. Santierul ESTE AL STATULUI! Santierul cu statul ca actionar atat poate: sa dea faliment!

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          Amenajare Dane RO-RO Port Bazinul Nou Galați | RO-RO Berths in Galați New Basin Port
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • F Deconectat
            fulgernc
            ultima editare de

            APDM - PROIECTE GALATI 2025
            JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • JohnDoeJ Deconectat
              JohnDoe @fulgernc
              ultima editare de

              Nu sunt la curent cu politica Romaniei fata de transportul naval pe Dunare, dar vad ca o tara vecina, in situatie dificila, are activitate pe Dunare.

              Linz-Constanța: pe Dunăre cu marinarii ucrainieni | ARTE.tv Documentare

              P.S. Dumnezeu iti da, dar nu iti baga in traista.

              Calafat - Severin - Lugoj

              G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • G Deconectat
                gruia88 @JohnDoe
                ultima editare de

                @JohnDoe Am avut ocazia sa stau cateva zile langa Dunare si sa vad multe barje trecand , multe sunt pavilion Bulgar , Sarb , Unguresc dar si Romanesti mai sunt ceva ceva .
                Vase de croaziera sub pavilion Bulgaresc ce m-a surprins , dar bulgarii au bine pus la punct transportul pe Dunare si turismul - vasele de Croaziera acosteaza in Vidin si de acolo ii duc pe turisti cu autocarele in Romania sa viziteze la noi .

                La noi porturile turistice pe Dunare nu sunt folosite si nu exista nimic in aceasta directie cu toate ca sunt multe vase de Croaziera care trec , avem porturi la Corabia , Calafat , Cetate , Severin , Moldova Nou , etc , doar cateva care ar putea fi folosite .

                Sa nu mai vorbesc despre trecerile cu Bac-ul peste Dunare care la Bechet si cred ca si in alte zone este efectuat doar de catre Bulgari pentru ca Romanii au falimentat si vandut bac-urile .

                JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • JohnDoeJ Deconectat
                  JohnDoe @gruia88
                  ultima editare de

                  @gruia88 sigur ai dreptate, caut de ceva vreme o excursie din Regensburg (sau de pe langa Passau) si pana la Galati sau Braila, pe Dunare. Chiar cu evitarea debarcarii la Beograd.
                  Majoritatea merg pana la Budapesta si de acolo cu autocarul pana la Brasov.

                  Mi-e ciuda ca ai nostri nu vor de nicio culoare macar sa coopereze cu turoperatorii.
                  Mi-ar place sa dau o raita prin Severin si nu numai, ca turist debarcat de pe un vas de croaziera.

                  P.S. atunci cand merg vasele de croaziera, e semn ca totul e pus la punct, dupa mine.

                  Calafat - Severin - Lugoj

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • Duta CD Conectat
                    Duta C @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver e corect ......unde e statul e incompetenta și corupție grămadă

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • First post
                      Last post