Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    925 Mesaje 28 Posters 149.2k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      daniel22_22
      ultima editare de

      E podul de care ne-a spus @vancouver acum 1 luna. Abia acum au aflat si ziaristii.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        Pentru cine urmareste acest forum nu e nici o noutate. Am scris inca de acum 27 de zile, aici:

        https://forum.construim-romania.ro/topic/5/a7-ploiești-bacău-suceava/805?_=1746774021013

        Cititi ce scrie acolo si postarile urmatoare.

        Intre timp vineri pe 25.04 a venit dispozitia de la proiectantul Consitrans pentru eclisare la km38. Aprobata si de Via Design (consultantul). Cum spuneam de mai demult, tabla este deja comandata, la fel si suruburile, dar dureaza pana vin.

        Toata lumea este enervata pe situatia, si CNAIR, ci proiectantul si Trace si Coni. Toata lumea face eforturi sa se rezolve cat mai repede. Vinovat este Trace (un subantreprenor sârb de fapt) si ei platesc tot, nu se da nici un ban in plus de la stat. Nu exista nici un interes din partea nimanui sa mai amane deschiderea - e o prostie totala o astfel de teorie de "oameni inteligenti" pe care am mai vazut-o in comentarii pe youtube sau pe alte forumuri. Daca apar astfel de aberatii aici, o sa sterg postarile, pentru ca nu suntem la birt. Constructorii pierd la imagine pentru orice intarziere, pierd bani prin penalitati de intarziere, pierd timp la garantie, care nu incepe inca sa curga - si ca atare vor plati mai mult timp la scrisorile de garantie bancara. CNAIR e observator la treaba asta, dar s-au implicat ca sa convinga proiectantul sa grabeasca gasirea solutiei si sa vina aprobarea solutiei de la consultant.

        Pur si simplu nimeni dar absolut nimeni nu castiga nimic din aceasta intarziere si toata lumea vrea sa scape din situatia penibila cat mai repede. Inclusiv echipele de eclisare sunt deja contractate. Sunt de la 3 firme, ca sa lucreze concomitent si cat mai rapid. Cum vine materialul, cum se apuca de treaba.

        Legat de subantreprenorul sârb pe care l-au avut si care a dat bulelile: este o firma cu care Trace lucreaza de mult, care le face sudurile in uzina din Serbia. Au crezut ca daca au sudori buni si fac treaba buna in uzina, o sa faca si pe teren - dar nu a fost asa. Aceasta firma subantreprenoare evident nu mai calca pe nicaieri pentru Trace.

        Legat de Coni, ei sunt spectatori pe moment. Nici unul din cele 3 pasaje nu le apartin in cadrul asocierii cu Trace. Partea Coni este finalizata 100%.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          A aparut un interviu cu Alin Serbanescu purtator de cuvant CNAIR. Vorbeste insa peste moderator si moderatorul peste el si nu prea se intelege, asa ca pe pum imediat au aparut speculatii. Ca sa clarificam:

          km 38 - podul de la Valea Sarata: nu s-a schimbat solutia, ramane eclisare. Dureaza. Minim o luna de cand se apuca de lucru pentru un sens. Inca nu s-au apucat, dar au verde. Asteapta materialele, sunt contractate.

          km 33 - da, exista si aici o structura cu probleme la suduri, dar numai punctual la cateva si nu in adancime, doar la suprafata. Pe pod se circula si nu se impune oprirea traficului. Se refac sudurile punctual.

          km 26 - s-a terminat cu eclisarea (desi si in articolul din Buzoienii, si Alin Serbanescu spun ca nu). Liber la continuat lucrari la pasajul peste autostrada, predale, etc (3-4 saptamani sa termine)

          km 20 - nu au fost niciodata probleme cu sudurile si nu sunt. Aici e doar situatia cu structura metalica intarziata. Se lucreaza, sapt. viitoare probabil se suprabetoneaza tot podul, apoi izolatie, asfalt etc.. final de mai ar trebui sa deschida iar circulatia pana aici (adica partea inchisa din lotul 1)

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Revin cu o mica nuantare la km38, da, au verde de la Consitrans, dar Tecnic (profesorul Dima de care zice Barbier in videoclip) vrea neaparat eclisare la toate sudurile, chiar si cele care sunt conforme. Si aici a mai aparut un mic meci de moment. De aia mai intarzie ... Fiecare in fine cu pasarica lui si orgoliul lui. Mai trebuie spus ca pasajul asta de la km38 se stia de mai demult ca nu e ok cu sudurile si initial Consitrans (Hanganu) avand si ei orgoliul lor, au refuzat sa vina cu solutia de eclisare. Nu si nu, ca sudura lor e buna. Iar prof. Dima de la consultant nu si nu la randul lui, ca trebuie eclisare! Deci asta e cercul pe care cei din CNAIR si MT incearca sa-l rezolve. Adica firma bulgara e cea care a dat-o in gard, dar si orgoliile romanesti sunt la inaltime, sa zic asa (fiecare cu dreptatea lui).

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              DRDP Iasi, lucrari pe A7:

              DRDP Iași: Imagini aeriene de pe șantierul Autostrăzii A7 Bacău–Pașcani, Lot 2, Trifești-Gherăești
              DRDP Iași: Imagini aeriene de pe șantierul Autostrăzii A7 Bacău – Pașcani, Lot 3, Mircești - Pașcani

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Daca la inceput, in 2010-2011 A3 Bucuresti - Ploiesti era goala, acum s-a schimbat radical peisajul. Daca nu erau 3 benzi in prima parte, era jale.

                Postez aici la A7, fiind si A7 prima portiune.

                A3 SI A7 SPRE BUZAU

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Conectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  Da, A3 chiar se blocheaza in zona Bucurestiului la orele de varf.

                  In rest absolut groaznic de scurta ramificatia A3-A7. Ai practi 50m sa te inscrii pe banda de viraj pe A7. Deocamdata pare ca in Romania habar n-avem sa configuram noduri de autostrazi. E aceeasi problema peste tot.

                  Spre deosebire de iesirile spre drumuri secundare, la nodurile de autostrazi separatiile trebuie sa fie lungi de minim 500m, cu zona de incadrare pe banda de minim 250m. Dar sunt frecvente separatiile de 1.5 - 3km la nodurile mari de autostrazi, cu zona de incadrare pe banda de 1-2km si multiple presemnalizari.

                  Nodurile de autostrazi care se construiesc in Romania sunt retete de tragedii cand traficul va creste.

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver @mihai
                    ultima editare de vancouver

                    @mihai In sine e bine facut, ai 500m pentru selectare. Doar marcajul intrerupt e tâmp rau de tot, facut / proiectat de o nulitate. Daca ar fi punctat tot marcajul continuu, atunci ar fi ok.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • D Deconectat
                      daniel22_22 @vancouver
                      ultima editare de daniel22_22

                      @vancouver : Ne apuca Septembrie pe lotul Trace.

                      S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Autostrada A7 Mizil-Spătaru (Buzău Vest) - 10.05.2025
                        Asociația Pro Infrastructură :

                        Autostrada A7 Mizil-Spătaru (Buzău Vest) - 10.05.2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • S Deconectat
                          SwatKat @daniel22_22
                          ultima editare de

                          @daniel22_22 : posibil, insa pana atunci citesc ca Unb opreste lucrul mai peste tot…

                          P M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                          • P Deconectat
                            PaulS @SwatKat
                            ultima editare de PaulS

                            @SwatKat E posibil sa fie adevarat dar, luati in calcul ca suntem in perioada alegerilor si unele lucruri pot fi spuse pentru a influenta votul. Cei de la UMB au mai facut o greva acum 2 ani cred, cand au cerut ajustarea preturilor.

                            Horatiu a scris pe PUM :
                            "Scriu și aici. Anul ăsta UMB e de departe cel mai bine plătit constructor. Peste 2 miliarde de lei încasate. Are facturi emise și încă neplătite de 500 de milioane, dar sunt toate în termen, cea mai veche e din 14 aprilie, nu există vreo factură restantă. Spre exemplu, anul trecut erau momente când aveau facturi emise și neplătite de 1 miliard de lei, deci acum e chiar ok. Nu există deocamdată motive obiective să părăsească vreun șantier."

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • R Deconectat
                              rockband
                              ultima editare de

                              Ma intreb daca pe lotul Coni-Trace nu s-ar putea deschide fara eclisarea facuta la Valea Sarata, dar cu traficul restrans la o singura banda pe sens, viteza limitata la 80 km/h si interzis accesul vehiculelor peste 7,5 tone, cu control permanent de politie la nodul Baba Ana, sa nu treaca camioane.

                              In felul asta nu sta lotul complet nefolosit si pot lucra sub trafic la eclisare, circulatia fiind deviata pe cealalta parte decat lucreaza.

                              Asta se poate face la 31.05, dupa ce pun predalele la km26 si toarna placa de suprabetonare.

                              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver @rockband
                                ultima editare de

                                @rockband de acord

                                In alta ordine de idei, s-a deschis centura Focsani nord-vest, parte din contractul UMB pentru lot 4 Buzau-Focsani:

                                1.8K views · 53 reactions | Circulați fraților! Centura Focșani...

                                1.8K views · 53 reactions | Circulați fraților! Centura Focșani...

                                Circulați fraților! Centura Focșani deschisa fără restricții 💙💛❤️🇪🇺.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • M Conectat
                                  mike_us @SwatKat
                                  ultima editare de mike_us

                                  @SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                  @daniel22_22 : posibil, insa pana atunci citesc ca Unb opreste lucrul mai peste tot…

                                  Poți să furnizezi un link către o sursă credibilă? Întreb pentru că, din păcate, suntem campioni la dezinformare și circ.

                                  @vancover Deci, pe Buzău–Focșani au mai rămas doar podul și câțiva kilometri de finalizat, care probabil vor fi gata undeva prin iunie?

                                  S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • R Deconectat
                                    rockband
                                    ultima editare de

                                    @mike_us pe Buzau - Focsani a ramas strict podul Buzau de finalizat. Desigur si primii cate 100-200m de o parte si de alta a podului. Restul este finalizat 100%.

                                    Probabil la final de mai, inceput de iunie se va circula pe pod. Asta inseamna aprox. 4km de autostrada in plus si o economie de timp de 2-4 minute. Nu mai mult deocamdata, cata vreme lotul 2 Ploiesti - Buzau nu este gata si traficul vine pe DN2B, adica oarecum pe la nord de Buzau, si are de ocolit spre sud. Posibil in prima faza sa fie din nou mai rentabil (ca timp) de mers pe DN2 de la Buzau la Bucuresti pentru cei care vor trece podul Buzau pe A7 si vor iesi apoi automat la Spataru in DN2. Chiar si cine vrea sa mearga de la Bacau - Focsani la aeroport Otopeni, drumul mai bun va fi via Urziceni pe DN2, cu 5 minute mai rapid (fara trafic) decat via Mizil in actuala configuratie cu lotul 2 inchis. Evident ajuta faptul ca A0 ajunge pana la DN2.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                    • R Deconectat
                                      rockband
                                      ultima editare de

                                      Legat de oprirea lucrarilor la UMB. Nu exista deocamdata nici o sursa serioasa. Mai mult, au facturile platite la zi, nu pot invoca asa ceva, sunt chiar obligati sa plateasca.

                                      Ce pot specula: sapt. de dupa alegeri va fi saptamana libera la UMB. Cu ocazia asta patronul o sa vada cum se limpezesc apele si va lua decizii. Dar de oprit (inca) nu poate opri lucrarile. In general pe A7 ar fi cam absurd sa le opreasca, pentru ca sunt finantate 50% din PNRR (rambursabil ce-i drept, deci 100% intra la deficit) - dar imprumutul PNRR este cu dobanzi la care altfel statul poate doar sa viseze in conjunctura actuala.

                                      Cauza principala a situatiei tensionate in care ne aflam este risipa de bani din 2024, mai ales cresterea nesabuita a pensiilor si a unor salarii la stat (trebuiau facute, dar treptat). Cauza secundara poate fi alegerea unui presedinte care s-a luat deja de firmele straine si o face deocamdata voalat, dar ura in randul votantilor lui si a celor care-l sustin e mare. Cu idei gen nationalizarea unor investitori straini ii sperii pe acestia si orice om normal se gandeste ca nu o sa-si mai vada banii vreodata daca da cu imprumut Romaniei. Ca atare nema imprumuturi - trebuie sa ne descurcam doar cu ce incasam la buget. Asta inseamna ca aprox. o cincime din cheltuielile statului vor fi in aer. (7%-8% din PIB deficit bugetar la un buget de cheltuieli de 36-38% din PIB). In cifre cei 7-8% deficit inseamna 25-27 miliarde de euro !!! Atat ne imprumutam noi IN PLUS pe an. La autostrazi merg 6-7 miliarde euro pe an. La cai ferate sub 1 miliard, ca grosul ce se face e PNRR sau PT, care sunt 40-50% cu grant de la UE, adica noi platim doar jumate si firmele merg si lent, de aceea doar cam 1 miliard.

                                      Deci cum o iei, cum o intorci, dincolo de orice discutii legate de cauze, trebuie sa intram la slabit si la facut economie. Daca nu speriem investitorii, atunci mai moderat, daca-i speriem e groasa.

                                      De aici pana la a trage concluzia ca UMB opreste lucrarile e doar un pas.

                                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • S Deconectat
                                        SwatKat @mike_us
                                        ultima editare de

                                        @mike_us Doar ce a citit pe PUM si pe Libertatea. Stiu ca poate nu sunt surse credibile, insa da, parca "mi-e teama", ca sa-l parafrazez pe gazetarul CTP acum cativa ani... sau poate imi doresc sa se termine odata macar A7 si sa pot merge relaxat acasa, scapand de DN2...

                                        P 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                                        • P Deconectat
                                          PaulS @SwatKat
                                          ultima editare de PaulS

                                          @SwatKat Totul a pornit de la o discutie a unor soferi cu o persoana care detine o pagina de facebook dedicata infrastructurii din Focsani-Braila-Constanta. Ceva jurnalista de la Libertatea a preluat stirea si acum vad ca e rostogolita de multa lume pe facebook.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Conectat
                                            mike_us @rockband
                                            ultima editare de mike_us

                                            @rockband a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                            trebuie sa intram la slabit si la facut economie

                                            Cred că, de anul trecut, au mai rămas vreo 3 kilometri din cei 4 pentru lotul 1 al UMB, deoarece o parte s-a deschis odată cu drumul de legătură. Acești kilometri erau la nivel de asfalt de luni bune. Iar după cum arată șantierul, suntem de acord că UMB termină podul în 2-4 săptămâni.
                                            Întrebarea mea era mai degrabă dacă au mai rămas lucrări în jurul autostrăzii – parcări, alte amenajări – sau dacă va fi 100% gata în iunie, să zicem.

                                            Fără să caut prea mult, bănuiam că NU există nicio sursă serioasă. Sunt destul de bătrân și am trăit în comunism, așa că știu ce înseamnă propaganda.
                                            Timp de doi ani, pe un anumit forum și pe multe canale de YouTube, am avut parte de o isterie constantă: că totul se duce de râpă dacă un anumit partid nu e la putere.
                                            De două zile, pe aceleași canale de YouTube, cam aceiași useri ne anunță apocalipsa.
                                            Minte-mă o dată – să-ți fie rușine; minte-mă de două ori – să-mi fie rușine.

                                            Sunt de acord că „trebuie să intrăm la slăbit și la făcut economie”, dar asta nu e o problemă de un an, ci de ani de zile? Dar cum rămâne cu poveștile care ni se spuneau? Că România e în cel mai bun moment al ei și că o să curgă laptele și mierea? Nu cumva aceiași politicieni care ne-au condus în ultimii 10 ani (aș zice chiar mai mult) și care acum ne anunță apocalipsa, ne spuneau cu totul altceva doar acum câteva luni?

                                            @SwatKat Eu aș paria cu tine că nu se oprește nimic pe A7. Poate că unele lucrări vor fi prioritizate în defavoarea altora, dar nu se va opri nimic. O să vedem în câteva luni cine are dreptate.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post