Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 41 Posters 505.0k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      Nu știu. Vremea ar fi bună sapt viitoare, ar putea lucra de marți. Cel puțin pe A7 și A0.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Deconectat
        mike_us @vancouver
        ultima editare de mike_us

        @vancouver
        Cred că opinia ta are o valoare mai mare, deoarece poți compara cu autostrăzile din vestul Europei.
        Anul trecut, după ce API a început să spună că A0 Nord e un "calorifer", i-am rugat pe câțiva prieteni din București să-mi spună cum li se pare. Oamenii au spus că, din punctul lor de vedere, calitatea este foarte bună. Chiar acum, pe API, se pune din nou accent pe aceeași idee, cum că loturile A7 construite de UMB ar fi inferioare calitativ, iar "monarhul" amenință pe cineva care susține că a circulat pe ele și le consideră OK.
        Adăugând și opinia ta, concluzionez că e vorba, din nou, de o pistă falsă. Mulțumesc.

        Sper că, după ce UMB își reia activitatea, fie că va fi săptămâna viitoare sau mai târziu, una dintre prioritățile lor va fi și podul de la Buzău.

        F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • D Deconectat
          daniel22_22 @vancouver
          ultima editare de

          Citisem pe undeva, nu mai stiu pe unde, ca ar reveni de pe 13 Ianuarie.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • F Deconectat
            FMFM @mike_us
            ultima editare de FMFM

            @mike_us De curand am folosit A0N2 (in urma cu 3 saptamani) cu un autovehicul accesibil, comun (VW Touran), iar pe langa marcajele caii de rulare, care personal le consider o gluma, absolut invizibile , rosturile de dilatare slab realizate, calea de rulare propriu zisa, da, este calorifer in comparatie cu anumite loturi de autostrada executate de catre companii mult hulite (pe buna dreptate), aici ma refer la A10-Aktor

            Opiniile intradevar pot fi subiective, iar aici conteaza mult nivelul de exigenta pe care il avem de la o lucrare noua.

            Putem fi entuziasmati ca avem /se contruiesc autostrazi , dar sa le construim la o calitate echivalenta maldarului de bani platiti pentru ele.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • vancouverV Conectat
              vancouver
              ultima editare de

              Am revenit de la Focsani la Bucuresti pe A7 + A3. Sunt nevoit sa revizuiesc nota UMB pe lotul 3 Bz-Fcs de la 10 la 9. Explic:

              Pe sensul Buzau spre Focsani lotul 3 mi s-a parut excelent. Am oscilat intre 9 si 10, dar consider ca nu trebuie sa fie perfect, pentru ca o autostrada nu este pista de formula 1 sa fie perfect, asa ca am dat 10. La intoarcere insa a fost semnificativ mai rau, chiar intre 8 si 9, cu momente in care acele ”valuri” care genereaza efectul de calorifer erau efectiv vizibile sub forma unei nuante usor mai inchise a asfaltului (sau un luciu diferit) la distante de 10-20 m intre ele, oblice pe drum. Probabil dupa cum au mers in tandem compactoarele, care se opreau decalat unul de celalalt. Efectul generat era in directia de barca, dar foarte greu de sesizat pentru cineva neatent sau atent la trafic, daca ar fi fost trafic (cand am mers eu era insa liber liber). In plus si ceva denivelari cu ”lungime de unda” mai mica, adica frecventa mai mare, observabila, deranjanta. Nu peste tot.

              Diferenta este - asa cum au mai remarcat si altii - ca sensul spre Bacau a fost asfaltat in mare parte vara, iar cel spre Bucuresti in graba in noiembrie si decembrie. Posibil si de alta echipa de asfaltangii.

              In schimb lotul Pizza ramane de 10 si pe sensul spre Bucuresti, este ireprosabil, cu minime exceptii, iar o singura trambulina ceva mai pronuntata la un pod nu poate afecta rezultatul general (mult sub niste trambuline pe care le iau zilnic in Germania, si de care acolo se pare ca nu se sinchiseste nimeni).

              Concluzie:

              • lot 1 Pizza Pl-Bz = nota 10
              • lot 2+3 UMB Bz-Fcs = nota 9

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • M Deconectat
                MihaiD @vancouver
                ultima editare de

                @vancouver având în vedere experiența ta directă, cum apreciezi caracterizarea calității drept "îndoielnică", termen folosit cred că și oficial de știm noi cine?

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • vancouverV Conectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  "marele" economist Nouriel Roubini, "profetul crizei din 2008", anunta in fiecare an ca vine o mare criza. O data la 20-30 de ani o nimerste si devine profet.

                  Cam asa si cu calitatea indoielnica. In constructii in general exista neconformitati, ca lucrezi cu muncitori, adica deh, oameni cu 8-9-10-11 clase, rar mai e cate unul cu bacul luat. Ca daca ii ducea capul mai mult se faceau medici sau economisti sau IT-isti. Exista un adevarat management al neconformitatilor, iar la constructii mari gen un aeroport (sa zicem noul aeroport din Berlin - acolo au fost zeci de mii de neconformitati, iar una din cele mai grave, folosirea unor dibluri neconforme cu normele anti-foc, a dus la refacerea completa a instalatiilor prinse cu dibluri si o intarziere de 3-4 ani. - si un cost de cateva miliarde de euro in plus suportat de contribuabilii germani, ca e clar ca o firma care a facut comanda gresita de dibluri sau care a montat ce a primit fara sa faca prea multe verificari nu va fi niciodata capabila sa suporte asa o dandana).

                  Deci daca vrei neaparat sa gasesti neconformitati in constructii - nenica e ca si cand ai cauta pesti in ocean!

                  Important este sa le repari pe toate sau macar pe toate care sunt esentiale pentru functionarea in siguranta si conform proiectului si sa te incadrezi in tolerantele admisibile din constructii.

                  Daca ceva depaseste tolerantele admisibile atunci sunt primul care voi sari sa cer remedierea, iar daca nu, atunci evident nu e nimic de facut.

                  Exista norme pentru planeitatea suprafetei de rulare, asta in caz ca cineva nu este multumit.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                  • M Deconectat
                    MihaiD @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver mulțumesc. N-am văzut încă recepție în care un membru al comisiei să nu aibă ceva de zis, dar asta e cu totul altceva decât calitate îndoielnică.

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de

                      Drum Expres Focsani-Braila-Constanta
                      🛣️🚦 Autostrada A7 Ploiești-Buzău
                      🧭Lot3 Ploiești-Buzău
                      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0BpFEfsHf2oFVFckGLSoWy3zZLSJzEoaR519dP2EJ6cJJwKtjF3uv3tu7A2KCh3oDl&id=100068876783332&rdid=HTvHKVytV7d1B6EY

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        mike_us @MihaiD
                        ultima editare de

                        @MihaiD Eu aș menționa că parcă avem și 10 ani garanție. Cel puțin eu mă simt mai încrezător ca garanția să fie oferită de o firmă puternică (fără risc de faliment) din România.
                        Până la urmă, se mai pot reasfalta anumite porțiuni sau remedia alte probleme.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • M Deconectat
                          mike_us
                          ultima editare de mike_us

                          Drum Expres Focșani – Brăila: Cinci oferte pentru cel mai lung drum scos la licitație într-un singur contract

                          Ar fi grozav să se semneze și anul acesta. Sunt cinci ofertanți.
                          Văd că UMB a licitat împreună cu o altă firmă românească specializată în construcția de poduri și tuneluri.

                          Anemona Andone  /  ian. 8  /  Companii

                          Drum Expres Focșani - Brăila: Cinci oferte pentru cel mai lung drum scos la licitație într-un singur contract - Economica.net

                          Drum Expres Focșani - Brăila: Cinci oferte pentru cel mai lung drum scos la licitație într-un singur contract - Economica.net

                          Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a deschis azi ofertele la licitația pentru Drumul Expres Focșani - Brăila, lung de 73 de kilometri. În total, au fost depuse cinci oferte, de la constructori din România, Italia și Bulgaria. Ca element de noutate, grupul UMB participă la licitație în...

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • D Deconectat
                            daniel22_22
                            ultima editare de

                            Redactia  /  ian. 11

                            Când se va deschide și lotul Mizil - Buzău – Buzoienii.ro

                            Când se va deschide și lotul Mizil - Buzău – Buzoienii.ro

                            Sunt ultimele informații primite de reporterul buzoienii.ro de pe lotul A7 Mizil – Stâlpu. „Sudura e varză” Problemele de pe

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • D Deconectat
                              daniel22_22
                              ultima editare de

                              Săptămâna viitoare este 15 ianuarie. Ar trebui să vină tablierul de la pasajul Fulga.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Conectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                de la CNIR, legat de A8:

                                A 8 Lot 1 D Simulare Traseu

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • vancouverV Conectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  Nu-mi plac aceste noduri faraonice, cu adevarate drumuri de legatura. Asta inseamna si pentru toti participantii la trafic un ocol mai mare sau mai mic.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • P Deconectat
                                    PaulS
                                    ultima editare de

                                    Raducu P Drum
                                    AUTOSTRADA A7 Focsani- Bacau lot 2 Pasaj peste DN2 si CF | LIVE

                                    AUTOSTRADA A7 Focsani- Bacau lot 2 Pasaj peste DN2 si CF | LIVE
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • vancouverV Conectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Ar fi frumos sa termine Focsani - Adjud pana in toamna. Dar mult mai important ar fi sa termine in martie podul de la Buzau. Si drumul de legatura Focsani Nord - DN2D.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • vancouverV Conectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de vancouver

                                        Mădălina Podaru  /  ian. 16  /  Rutier

                                        Primul șantier PNRR pe Autostrada Unirii se deschide pe 1 februarie. A fost emisă autorizația de construcție pentru segmentul Leghin – Moțca

                                        Primul șantier PNRR pe Autostrada Unirii se deschide pe 1 februarie. A fost emisă autorizația de construcție pentru segmentul Leghin – Moțca

                                        Primul șantier finanțat din PNRR de pe Autostrada Unirii A8 se va deschide pe data de 1 februarie 2025, a anunțat joi fostul deputat de Iași Vasile Toma.

                                        UMB se poate apuca de treaba

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Conectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          A7 Mizil - nod A3. Vedem in filmare ca Pizza-Retter au revenit la treaba si se ocupa de sferturile de con:

                                          A7 MIZIL SENS SPRE BUCURESTI PANA LA A3 16.01.2025.

                                          Fimare: Mihai Mateescu.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • C Deconectat
                                            chapo @chapo
                                            ultima editare de

                                            @chapo a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                                            Informatii de la Urtoi facebook

                                            Nurol a terminat proiectarea , UMB are ordin de incepere lucrari pe 1 Februarie.

                                            .

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post