Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Infrastructura de transport in lume

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    44 Mesaje 7 Posters 2.6k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • daniel22_22D Conectat
      daniel22_22 @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver Trebuia sa cheme pe UMB. Terminau mai repede. :))

      Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • Duta CD Deconectat
        Duta C @daniel22_22
        ultima editare de

        @daniel22_22 Campionii viaductelor !

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Nu cred, nici o sansa. S-au miscat extraordinar de bine, atat cu proiectarea cat si cu executia. E ditai viaductul. O sa avem si noi asa ceva pe A8 montan. Si cam asta a fost ideea postarii mele: sa vedem si noi ca nu se asteapta finalizarea ambelor cai la astfel de viaducte uriase, ci se amenajeaza trafic provizoriu dupa ce prima cale este gata. De ex. pe A8 ar putea fi o posibilitate de a deschide intai jumatate de autostrada pe unde unde sunt viaducte foarte inalte si tuneluri.

          Mai merita precizat ca in Germania exista de cativa ani un nou standard de autostrada, cu latimea de 29m. Adica fiecare cale are aprox 13m utili (3m sunt pe mijloc). La 13m se poate amenaja traficul provizoriu cu (3,5+2,5) + (2,5+3,5) = 12m si mai ramane un pic de loc pe ambele parti ca acostament si resp pe mijloc pentru un mic parapete. Poate ar trebui adoptat si la noi un astfel de standard, macar pe structurile foarte mari (poduri, viaducte, tuneluri), unde nu se poate interveni usor pentru o mica largire in viitor. La noi din cate stiu standardul este latime totala 26m, cum era si vechiul standard german.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • JohnDoeJ Deconectat
            JohnDoe @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver cum era vechiul standard german...
            Deprimant, se pare ca Internetul nu prea ne ajuta ca oricum la conferinte nu ne mai ducem decat am plecat toata primaria in Dubai la conferinta despre "gender studies"

            Calafat - Severin - Lugoj

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Deconectat
              mihai
              ultima editare de

              Chiar daca dupa multi ani de intarziere, Stuttgart 21 se apropie de final. Iar tehnologiile folosite sunt impresionante.

              Stuttgart 21: In der Bahnsteighalle werden die Gleise gefräst
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Foarte tare tehnologia si asigura o glisare perfecta a rotilor pe sinele noi, cu minim de vibratii si zgomot. Bravo. Asa ceva ne trebuie si noua pe "coridoreli".

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • Duta CD Deconectat
                  Duta C
                  ultima editare de

                  Meserie nemțălăii!!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Secțiunea de 34 de kilometri a M4 dintre Törökszentmiklós și Kisújszállás a fost predată

                    /szerzo/kovacs-pal  /  dec. 22  /  Gazdaság

                    Átadták a M4-es 34 kilométeres szakaszát Törökszentmiklós és Kisújszállás között

                    Átadták a M4-es 34 kilométeres szakaszát Törökszentmiklós és Kisújszállás között

                    A szakasz építése 170 milliárdba került.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Deconectat
                      mihai @vancouver
                      ultima editare de mihai

                      @vancouver Incet-incet se apropie de Romania. Inteleg ca inaugurarea vine cu vreo 3 luni ai devreme fata de termenul contractual.

                      Prin in 2032 ar urma sa fie finalizat intreaga autostrada M4 pana la Nod M4/M35 de la Berettyóújfalu. Adica practic noua legatura la profil de autostrada dintre Romania si Budapesta, mai scurta cu ~45km fata de actuala legatura prin M35-M3 pe la Debretin.

                      Andor Attila  /  dec. 12

                      Karácsony előtt átadják Magyarország új autópályáját és máris építik tovább: így ér el a román határhoz - Lázár János elárulta a dátumokat - Világgazdaság

                      Karácsony előtt átadják Magyarország új autópályáját és máris építik tovább: így ér el a román határhoz - Lázár János elárulta a dátumokat - Világgazdaság

                      A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • F Deconectat
                        Flo87 @mihai
                        ultima editare de Flo87

                        Între timp în China s-a inaugurat unul din cele mai lungi tunelurile rutiere din lume cu profil de autostradă/DEx 22,13km

                        Before you continue to YouTube
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post