Pare ca aici sunt oameni care se pricep la constructii si intreb si eu. Lucratul la infrastructura nu se face doar in anumite conditii de vreme? Adica daca ei toarna beton pe 1-2 grade si noaptea sunt -10, betonul ala se usuca cum trebuie? daca ei toarna beton si peste 2 ore ploua, mai e betonul ala cum trebuie?
Bucatile de fier din structura. Presupun ca se indoaie sau taie intr-un fel de -10 grade si altfel la 35, nu?
Pamantul de umplutura se compacteaza intr-un fel cand sunt 25 de grade si uscat de 3 saptamani si altfel cand a plouat acum 2 zile? Nu trebuie sa fie doar intr-un fel pamantul ala?
Eu intreb pentru ca am invatat diverse informatii si termeni doar din stiri, filmari din drona si comentarii in ultimii 3-4 ani de cand urmaresc proiectele de infrastructura mare.
Best posts made by razvantu
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: Statistică rutieră
@vancouver Scuze, nu m-am exprimat destul de clar. Lipsa spiritului legii prezent pe strazi. Radare fixe puse peste tot. Sisteme care fac media de viteza. Totul automatizat. Sunt total de acord ca folosirea politistilor pe strazi pentru a sta la panda e o metoda total nefolositoare.
Am vorbit cu oameni din UK, Olanda si Spania. Nu merg cu viteza si conduc ca o batranica fix pentru ca stiu ca vor primi amenda. Nu exista scapare, nu ai cum sa incalci regulile de circulatie si sa scapi. La noi poti sa faci asta ani de zile, sa pui viata a mii de oameni in pericol si cel mult sa ramai odata fara permis. Cred ca un sistem de camere fixe +infrastructura informatica este o metoda relativ ieftina pentru a reduce semnificativ mortii de pe sosele.
Clar autostrazile, centurile ocolitoare si sa nu se poata intalni vreodata trenul cu masina sunt metode prin care preintampini crearea situatiei de risc de accident, dar sunt mult mai scumpe si dureaza mult mai mult sa le faci. Statistic mai am vreo 50 de ani de trait si nu cred ca in decursul vietii mele voi vedea 90% din trecerile cu calea ferata sa fie cu pasaje sau tuneluri.
Latest posts made by razvantu
-
RE: Statistică rutieră
@vancouver Scuze, nu m-am exprimat destul de clar. Lipsa spiritului legii prezent pe strazi. Radare fixe puse peste tot. Sisteme care fac media de viteza. Totul automatizat. Sunt total de acord ca folosirea politistilor pe strazi pentru a sta la panda e o metoda total nefolositoare.
Am vorbit cu oameni din UK, Olanda si Spania. Nu merg cu viteza si conduc ca o batranica fix pentru ca stiu ca vor primi amenda. Nu exista scapare, nu ai cum sa incalci regulile de circulatie si sa scapi. La noi poti sa faci asta ani de zile, sa pui viata a mii de oameni in pericol si cel mult sa ramai odata fara permis. Cred ca un sistem de camere fixe +infrastructura informatica este o metoda relativ ieftina pentru a reduce semnificativ mortii de pe sosele.
Clar autostrazile, centurile ocolitoare si sa nu se poata intalni vreodata trenul cu masina sunt metode prin care preintampini crearea situatiei de risc de accident, dar sunt mult mai scumpe si dureaza mult mai mult sa le faci. Statistic mai am vreo 50 de ani de trait si nu cred ca in decursul vietii mele voi vedea 90% din trecerile cu calea ferata sa fie cu pasaje sau tuneluri. -
RE: Statistică rutieră
@vancouver Eu cred ca cel mai important factor este lipsa politiei de pe strazi. Sunt foarte putine camere de viteza, sunt inexistente camerele in orase care sa amendeze direct trecerile pe rosu. Daca ai avea un sistem automat care pedepsete soferii periculosi ar scadea mult si accidentele. La finalul acestui an ar trebuie sa avem ceva mai multe autostrazi legate cap coada si noul sistem de camere. Sa vedem statisticile in aprilie 2025.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Pare ca aici sunt oameni care se pricep la constructii si intreb si eu. Lucratul la infrastructura nu se face doar in anumite conditii de vreme? Adica daca ei toarna beton pe 1-2 grade si noaptea sunt -10, betonul ala se usuca cum trebuie? daca ei toarna beton si peste 2 ore ploua, mai e betonul ala cum trebuie?
Bucatile de fier din structura. Presupun ca se indoaie sau taie intr-un fel de -10 grade si altfel la 35, nu?
Pamantul de umplutura se compacteaza intr-un fel cand sunt 25 de grade si uscat de 3 saptamani si altfel cand a plouat acum 2 zile? Nu trebuie sa fie doar intr-un fel pamantul ala?
Eu intreb pentru ca am invatat diverse informatii si termeni doar din stiri, filmari din drona si comentarii in ultimii 3-4 ani de cand urmaresc proiectele de infrastructura mare.