Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Infrastructura de transport in lume

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    38 Mesaje 6 Posters 2.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • JohnDoeJ Conectat
      JohnDoe @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver a spus în Infrastructura de transport in lume:

      Si evident o gara centrala subterana este o gara de trecere, nu un dead-end, o fundatura cu rebrusari si limitari grave de capacitate. De ex. o gara de trecere cu doar 6 linii la Piata Unirii ar avea o capacitate egala cu cea a Garii de Nord.

      Daca e sa luam exemplul Bruxelles-ului, putem avea Gara de Nord, Gara Gentrala si Gara de Sud toate de tranzit.
      Unde una dintre gari e cea principala, la BXL e cea de sud pentru ca spre Franta merge legatura feroviara principala a tarii.
      P.S. Sa nu uitam ce Belgia are cea mai densa retea de cai ferate din lume, uneori asta e o frana in marirea capacitatii pentru ca electrificarea e pe tensiune 3 kV DC in afara de 25kV pentru TGV

      Calafat - Severin - Lugoj

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Conectat
        vancouver
        ultima editare de

        Near Disaster in Sichuan: Hongqi Bridge Fails After Warning Signs Detected

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • Duta CD Deconectat
          Duta C
          ultima editare de

          Nu-i prima data. Au mai pățit-o chinezii cu poduri nou construite.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • A Deconectat
            Azzl
            ultima editare de Azzl

            Acolo pare o alunecare de teren care a luat si viaductul. Nu cred ca se incadreaza la "chinezarii" acest eveniment. Totusi nu pot sa nu observ inaltimea pilelor.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • daniel22_22D Deconectat
              daniel22_22
              ultima editare de

              Vreun mic geolog local va fi găsit vinovat, va fi transferat în altă parte cu un glonte în ceafă și familia va primi factura pentru glonte. Tovarășii de mai sus nu greșesc niciodată.
              Vorba proverbului: Mai bine să greșești împreună cu partidul decât să ai dreptate în afara lui.

              JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • JohnDoeJ Conectat
                JohnDoe @daniel22_22
                ultima editare de mihai

                Dunavski koridor in Serbia cu un drum expres mult mai periculos decat la noi.
                Banda de urgenta lipsa,
                Acostament maxim 1 metru,
                Sensuri giratorii garamada.

                EKSKLUZIVNO - DUNAVSKI Koridor | Mala Krsna - Požarevac | novootvorena brza saobraćajnica

                Calafat - Severin - Lugoj

                JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • JohnDoeJ Conectat
                  JohnDoe @JohnDoe
                  ultima editare de mihai

                  De la vecinii bulgari, au inceput si continua timid lucrarile la autostrada intre Ruse si Veliko Trnovo.

                  13.11.2025 - Автомагистрала Русе - Велико Търново (обход на Бяла)

                  Calafat - Severin - Lugoj

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • JohnDoeJ Conectat
                    JohnDoe @JohnDoe
                    ultima editare de mihai

                    Trebuie sa recunosc ca la capitolul mari lucrari de infrastructura din Franta sunt cam fraierestean.

                    Uite ce au inceput astia in 2016:

                    Paris Is Building a Subway the Size of a Small Country

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • vancouverV Conectat
                      vancouver
                      ultima editare de vancouver

                      In Germania se redeschide pe 22.12.2025 traficului autostrada A45 in zona Lüdenscheidt, dupa ce a fost inchisa la 02.12.2021 dupa descoperirea unor probleme grave la podul peste valea Ramede (Rahmedetalbrücke). Traficul de camioane a fost complet interzis in zona, facand necesar un ocol de peste 100 km pe zona extrem de ambuteiata Köln. Pentru autoturisme s-a putut folosi drumul federal din zona, dar acesta trece prin localitati si este extrem de virajat si ambuteiajele erau de genul 30-40 de minute pe timp de zi.

                      Podul vechi a fost aruncat in aer in 2023 si acum s-a finalizat jumatate din cel nou si amenajat traficul pe benzi ingustate, cu limitare la 80 km/h.

                      Fiind o ruta de tranzit poate intereseaza si camionagii romani, asadar A45 din nou liber la trafic de pe 22.12.2025. Pentru restul un pod frumos:

                      Rahmedetalbrücke Wahnsinn 9 Tage vor EröffnungTeil 24

                      45.png

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • daniel22_22D Deconectat
                        daniel22_22 @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver Trebuia sa cheme pe UMB. Terminau mai repede. :))

                        Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • Duta CD Deconectat
                          Duta C @daniel22_22
                          ultima editare de

                          @daniel22_22 Campionii viaductelor !

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Conectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Nu cred, nici o sansa. S-au miscat extraordinar de bine, atat cu proiectarea cat si cu executia. E ditai viaductul. O sa avem si noi asa ceva pe A8 montan. Si cam asta a fost ideea postarii mele: sa vedem si noi ca nu se asteapta finalizarea ambelor cai la astfel de viaducte uriase, ci se amenajeaza trafic provizoriu dupa ce prima cale este gata. De ex. pe A8 ar putea fi o posibilitate de a deschide intai jumatate de autostrada pe unde unde sunt viaducte foarte inalte si tuneluri.

                            Mai merita precizat ca in Germania exista de cativa ani un nou standard de autostrada, cu latimea de 29m. Adica fiecare cale are aprox 13m utili (3m sunt pe mijloc). La 13m se poate amenaja traficul provizoriu cu (3,5+2,5) + (2,5+3,5) = 12m si mai ramane un pic de loc pe ambele parti ca acostament si resp pe mijloc pentru un mic parapete. Poate ar trebui adoptat si la noi un astfel de standard, macar pe structurile foarte mari (poduri, viaducte, tuneluri), unde nu se poate interveni usor pentru o mica largire in viitor. La noi din cate stiu standardul este latime totala 26m, cum era si vechiul standard german.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • JohnDoeJ Conectat
                              JohnDoe @vancouver
                              ultima editare de

                              @vancouver cum era vechiul standard german...
                              Deprimant, se pare ca Internetul nu prea ne ajuta ca oricum la conferinte nu ne mai ducem decat am plecat toata primaria in Dubai la conferinta despre "gender studies"

                              Calafat - Severin - Lugoj

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • First post
                                Last post