Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Infrastructura de transport in lume

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    43 Mesaje 6 Posters 2.6k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      In Germania se redeschide pe 22.12.2025 traficului autostrada A45 in zona Lüdenscheidt, dupa ce a fost inchisa la 02.12.2021 dupa descoperirea unor probleme grave la podul peste valea Ramede (Rahmedetalbrücke). Traficul de camioane a fost complet interzis in zona, facand necesar un ocol de peste 100 km pe zona extrem de ambuteiata Köln. Pentru autoturisme s-a putut folosi drumul federal din zona, dar acesta trece prin localitati si este extrem de virajat si ambuteiajele erau de genul 30-40 de minute pe timp de zi.

      Podul vechi a fost aruncat in aer in 2023 si acum s-a finalizat jumatate din cel nou si amenajat traficul pe benzi ingustate, cu limitare la 80 km/h.

      Fiind o ruta de tranzit poate intereseaza si camionagii romani, asadar A45 din nou liber la trafic de pe 22.12.2025. Pentru restul un pod frumos:

      Rahmedetalbrücke Wahnsinn 9 Tage vor EröffnungTeil 24

      45.png

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • daniel22_22D Deconectat
        daniel22_22 @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver Trebuia sa cheme pe UMB. Terminau mai repede. :))

        Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • Duta CD Deconectat
          Duta C @daniel22_22
          ultima editare de

          @daniel22_22 Campionii viaductelor !

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Nu cred, nici o sansa. S-au miscat extraordinar de bine, atat cu proiectarea cat si cu executia. E ditai viaductul. O sa avem si noi asa ceva pe A8 montan. Si cam asta a fost ideea postarii mele: sa vedem si noi ca nu se asteapta finalizarea ambelor cai la astfel de viaducte uriase, ci se amenajeaza trafic provizoriu dupa ce prima cale este gata. De ex. pe A8 ar putea fi o posibilitate de a deschide intai jumatate de autostrada pe unde unde sunt viaducte foarte inalte si tuneluri.

            Mai merita precizat ca in Germania exista de cativa ani un nou standard de autostrada, cu latimea de 29m. Adica fiecare cale are aprox 13m utili (3m sunt pe mijloc). La 13m se poate amenaja traficul provizoriu cu (3,5+2,5) + (2,5+3,5) = 12m si mai ramane un pic de loc pe ambele parti ca acostament si resp pe mijloc pentru un mic parapete. Poate ar trebui adoptat si la noi un astfel de standard, macar pe structurile foarte mari (poduri, viaducte, tuneluri), unde nu se poate interveni usor pentru o mica largire in viitor. La noi din cate stiu standardul este latime totala 26m, cum era si vechiul standard german.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • JohnDoeJ Conectat
              JohnDoe @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver cum era vechiul standard german...
              Deprimant, se pare ca Internetul nu prea ne ajuta ca oricum la conferinte nu ne mai ducem decat am plecat toata primaria in Dubai la conferinta despre "gender studies"

              Calafat - Severin - Lugoj

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • M Conectat
                mihai
                ultima editare de

                Chiar daca dupa multi ani de intarziere, Stuttgart 21 se apropie de final. Iar tehnologiile folosite sunt impresionante.

                Stuttgart 21: In der Bahnsteighalle werden die Gleise gefräst
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Foarte tare tehnologia si asigura o glisare perfecta a rotilor pe sinele noi, cu minim de vibratii si zgomot. Bravo. Asa ceva ne trebuie si noua pe "coridoreli".

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • Duta CD Deconectat
                    Duta C
                    ultima editare de

                    Meserie nemțălăii!!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Secțiunea de 34 de kilometri a M4 dintre Törökszentmiklós și Kisújszállás a fost predată

                      /szerzo/kovacs-pal  /  dec. 22  /  Gazdaság

                      Átadták a M4-es 34 kilométeres szakaszát Törökszentmiklós és Kisújszállás között

                      Átadták a M4-es 34 kilométeres szakaszát Törökszentmiklós és Kisújszállás között

                      A szakasz építése 170 milliárdba került.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Conectat
                        mihai @vancouver
                        ultima editare de mihai

                        @vancouver Incet-incet se apropie de Romania. Inteleg ca inaugurarea vine cu vreo 3 luni ai devreme fata de termenul contractual.

                        Prin in 2032 ar urma sa fie finalizat intreaga autostrada M4 pana la Nod M4/M35 de la Berettyóújfalu. Adica practic noua legatura la profil de autostrada dintre Romania si Budapesta, mai scurta cu ~45km fata de actuala legatura prin M35-M3 pe la Debretin.

                        Andor Attila  /  dec. 12

                        Karácsony előtt átadják Magyarország új autópályáját és máris építik tovább: így ér el a román határhoz - Lázár János elárulta a dátumokat - Világgazdaság

                        Karácsony előtt átadják Magyarország új autópályáját és máris építik tovább: így ér el a román határhoz - Lázár János elárulta a dátumokat - Világgazdaság

                        A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post