Rutier București - Ilfov
-
Largire DN4 in Popesti:
-
Poza mai corecta ar fi asa:

Adica in interiorul Popesti-Leordeni, pentru ca acolo e cea mai mare parte din traseu. Din fericire benzile de acum au ~5m latime pe sens, deci se post scoate relativ usor 12m de carosabil (2 sensuri x 2 benzi x 3m / banda).
Dar va fi deranj si posibil sa se lase cu ingustari de trotuare si exproprieri de curti.
-
Randare cu viitorul pasaj de la Balotesti.
-
Ionel Scrioșteanu:𝗗𝗲 𝗹𝗮 𝟭 𝗹𝗮 𝟭𝟬𝟬 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗲 𝗶𝗻 𝗿𝗲𝗴𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗮𝗻𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶-𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃 𝗶𝗻 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝗶𝗶 𝟰 𝗮𝗻𝗶
De la 1 la 100 de proiecte in Bucuresti si in jurul Bucurestiului.
Stiu ca multe lume nu il apreciaza prea mult pe Dl. Scriosteanu sau considera inutile diversele vizite pe santiere. Dar pe zona din jurul Bucurestiului chiar s-a implicat masiv nu doar in vizite pe santiere, ci si in gestionarea problemelor si in demararea de noi proiecte.
-
- 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗔𝟯 – 𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟭𝗖, 𝗱𝗶𝗻 𝗻𝗼𝗿𝗱𝘂𝗹 𝗷𝘂𝗱𝗲𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, 𝗶𝗻 𝘇𝗼𝗻𝗮 𝗚𝗿𝘂𝗶𝘂-𝗡𝘂𝗰𝗶. (in poza de mai sus)
- 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷 𝗽𝗶𝗲𝘁𝗼𝗻𝗮𝗹 𝘀𝘂𝗯𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝘂𝗳𝘁𝗲𝗮 (𝗗𝗡𝟭𝗔).
- 𝗦𝗲𝗻𝘀 𝗴𝗶𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝘂 𝗗𝗡𝟮 𝗦̦𝗶𝗻𝗱𝗿𝗶𝗹𝗶𝘁̦𝗮, 𝗚𝗮̆𝗻𝗲𝗮𝘀𝗮
La proiectul 1 s-a trecut de faza contestatiilor, respinse, se semneaza cu Strabag, este FIDIC ROSU, exista deja AC, se intra direct in executie, 10 luni.
La proiectele 2 si 3 au fost anuntati castigatorii pentru proiectare si executie. Asa ca mai dureaza un pic pana la miscarea in teren (eventual contestatii, apoi proiectare si abia la final executie). -
Ce soluție ați vedea la Greenfield, în afară de drumul prin pădure? Edit: am postat într-un loc greșit, scuze, dacă se poate muta.
-
Dupa parerea mea discutia e penibila. Evident ca trebuie facut / largit drumul prin padure. Si daca ne doare de copaci, pentru fiecare copac taiat putem planta 10 - sa zicem in lungul DN2 intre Buzau si Urziceni, unde deseori iarna sunt probleme mari si e necesara o liziera.
-
-
Pasaj Basarab recepție:
-
-
-
-
-
-
Bani de unde? Visează si Ciucu cai verzi pe pereți!
-
Nu e vorba doar de bani. Drumul asta era planificat sa fie ca radialele actuale de care se vorbeste, 2 benzi pe sens, pista de biciclete, chiar si un scuar pe mijloc pretabil pe viitor pentru un tren suburban la unele din ele, nu la asta. Din cate stiu s-a construit o gramada intre timp, cand a aparut ideea era mai mult camp gol, acum nu mai e loc decat poate de o strada chinuita si serpuita cu o banda pe sens si trotuare de 50 cm, cum fac primarii prin cartiere, un soi de Amilcar mai sarac.
Si da, e si problema de bani, ca terenul din camp era ieftin ca braga, acum e scump si s-ar putea sa fie nevoie sa demoleze si cateva case de pe drum.
-
Pasaj rutier Petricani peste CF 800. Sper sa nu se repete imbecilitatea de la Drajna si Pipera, unde au lasat sa functioneze si vechile bariere sub noile pasaje. Adica sper ca exista macar un neuron undeva care sa gandeasca pro feroviar in creierul oamenilor care fac proiecte pe rutier. Pana acum nu a fost cazul!
-
@vancouver Cine să gândească?
-

Cred ca este unul din cele mai utile DR-uri. Chiar și numai primul km, cu nodul cu DNCB, și deja ar ajuta mult la descongestionarea Bd. Maniu la ieșirea din București . Apoi evident și mai departe. Eu persoanal nu văd însă prea bună legătura. cu A0. Poate să ducă la unele ore la ambuteiaje pe A0. A0 trebuia să rămână o autostradă dedicată exclusiv tranzitului și nu plimbărilor locale prin Ilfov.
-
@vancouver Cred ca intentia e sa descarce A1 in Bucuresti in locul strapungerii spre Virtutii. A1-A0-DR1, cu o posibila ramura A1-A0-DNCB-Prelungirea Ghencea. A1 poate fi foarte aglomerat uneori intre A0 si DNCB, DR1 ofera o valva de suprapresiune. Daca nodurile ar fi bine facute si DNCB largit pana la pasajul Domnesti si Prelungirea Ghencea largita, in acel moment s-ar distribui traficul pe S-V destul de bine, ca prin Bragadiru nu va fi bine prea curand sau vreodata. Nu se rezolva problema la nord de Iuliu Maniu, dar nu ai cu cine...
Depinde si de bucata de DNCB intre A1 si pasajul Domnesti. ca daca blocheaza Bd. Timisoara in intersectia cu Valea Cascadelor nu iese nimic bun si sunt sanse mari sa se blocheze, cel putin pana se largeste Prelungirea Ghencea si se reduce traficul care va exploda cand Bd. Timisoara-Valea Larga va fi o optiune mai buna spre Domnesti dupa largirea de la str. Maracineni la pasaj. Sunt 2 fluxuri care vor avea traseu comun, Bucuresti-Domnesti pentru traficul local de navetisti si Bucuresti-A1 pentru distante mai mari.
Cred ca problema cea mai mare e ca are 6 noduri in 9 km, dintre care unul la doar cateva sute de metri de A0, cu potential de a bloca tot A0 din cauza descarcarii deficitare. Da, e pe 2 benzi, dar am vazut de pilda podul de la Chitila blocat complet de cei care voiau sa iasa de pe DNCB de pe ambele benzi, ca asa se circula pe-acolo. Si intersectia de la Valea Cascadelor, ar trebui si acolo un mic nod, cu DR pe pod peste intersectie, "nodul 0". Sau mutat nodul 1 la Valea Cascadelor, ca nu e nevoie de el acolo unde e propus acum.
Nota: mesajul original a fost editat dupa ce am gasit plansele cu nodurile.
Începe recepția finală la Pasajul Basarab, după 14 ani de la finalizare