Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Rutier București - Ilfov

    Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
    21 Mesaje 7 Posters 1.4k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai @vancouver
      ultima editare de mihai

      Poza mai corecta ar fi asa:

      Screenshot 2024-11-06 at 20.35.49.png

      Adica in interiorul Popesti-Leordeni, pentru ca acolo e cea mai mare parte din traseu. Din fericire benzile de acum au ~5m latime pe sens, deci se post scoate relativ usor 12m de carosabil (2 sensuri x 2 benzi x 3m / banda).

      Dar va fi deranj si posibil sa se lase cu ingustari de trotuare si exproprieri de curti.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • daniel22_22D Deconectat
        daniel22_22
        ultima editare de mihai

        Cum va arata noul pasaj rutier de la Balotesti.

        Randare cu viitorul pasaj de la Balotesti.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Ionel Scrioșteanu:𝗗𝗲 𝗹𝗮 𝟭 𝗹𝗮 𝟭𝟬𝟬 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗲 𝗶𝗻 𝗿𝗲𝗴𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗮𝗻𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶-𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃 𝗶𝗻 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝗶𝗶 𝟰 𝗮𝗻𝗶

          De la 1 la 100 de proiecte in Bucuresti si in jurul Bucurestiului.

          Stiu ca multe lume nu il apreciaza prea mult pe Dl. Scriosteanu sau considera inutile diversele vizite pe santiere. Dar pe zona din jurul Bucurestiului chiar s-a implicat masiv nu doar in vizite pe santiere, ci si in gestionarea problemelor si in demararea de noi proiecte.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de mihai

            Redacția  /  mart. 13  /  Infrastructură

            FOTO Trei noi proiecte de infrastructură rutiere în regiunea metropolitană București-Ilfov / Proces câștigat de CNAIR pentru o licitație contestată

            FOTO Trei noi proiecte de infrastructură rutiere în regiunea metropolitană București-Ilfov / Proces câștigat de CNAIR pentru o licitație contestată

            Trei noi proiecte de infrastructură rutiere vor fi pornite în regiunea metropolitană București-Ilfov, anunță secretarul de stat în ministerul

            1. 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗔𝟯 – 𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟭𝗖, 𝗱𝗶𝗻 𝗻𝗼𝗿𝗱𝘂𝗹 𝗷𝘂𝗱𝗲𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, 𝗶𝗻 𝘇𝗼𝗻𝗮 𝗚𝗿𝘂𝗶𝘂-𝗡𝘂𝗰𝗶. (in poza de mai sus)
            2. 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷 𝗽𝗶𝗲𝘁𝗼𝗻𝗮𝗹 𝘀𝘂𝗯𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝘂𝗳𝘁𝗲𝗮 (𝗗𝗡𝟭𝗔).
            3. 𝗦𝗲𝗻𝘀 𝗴𝗶𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝘂 𝗗𝗡𝟮 𝗦̦𝗶𝗻𝗱𝗿𝗶𝗹𝗶𝘁̦𝗮, 𝗚𝗮̆𝗻𝗲𝗮𝘀𝗮

            La proiectul 1 s-a trecut de faza contestatiilor, respinse, se semneaza cu Strabag, este FIDIC ROSU, exista deja AC, se intra direct in executie, 10 luni.
            La proiectele 2 si 3 au fost anuntati castigatorii pentru proiectare si executie. Asa ca mai dureaza un pic pana la miscarea in teren (eventual contestatii, apoi proiectare si abia la final executie).

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Deconectat
              MihaiD
              ultima editare de MihaiD

              Ce soluție ați vedea la Greenfield, în afară de drumul prin pădure? Edit: am postat într-un loc greșit, scuze, dacă se poate muta.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Dupa parerea mea discutia e penibila. Evident ca trebuie facut / largit drumul prin padure. Si daca ne doare de copaci, pentru fiecare copac taiat putem planta 10 - sa zicem in lungul DN2 intre Buzau si Urziceni, unde deseori iarna sunt probleme mari si e necesara o liziera.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  Pasajul Aparatorii Patriei
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Pasaj Basarab recepție:

                    Adrian Bărbulescu  /  iul. 21

                    Începe recepția finală la Pasajul Basarab, după 14 ani de la finalizare

                    Începe recepția finală la Pasajul Basarab, după 14 ani de la finalizare

                    După 14 ani de la finalizarea lucrărilor de construcție, începe recepția finală la Pasajul Basarab din București

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • M Deconectat
                      mihai
                      ultima editare de

                      [27 IUL 2025] PASAJUL APARATORII PATRIEI.
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        mihai
                        ultima editare de

                        [06 AUG 2025] Lucrari Prelungirea Ghencea.
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • ncbN Deconectat
                          ncb
                          ultima editare de

                          07 SEPT 2025 PASAJUL APARATORII PATRIEI!
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            mihai
                            ultima editare de

                            STRADA AMILCAR SANDULESCU GATA DE INAUGURARE!!
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Cristian Negrei  /  sept. 19  /  News

                              Ciucu se laudă că Primăria Sector 6 va construi legătură dintre Pasajul Ciurel și Autostrada A1, dacă PMB îi va ceda proiectul și va ridica restricțiile de expropriere - Economica.net

                              Ciucu se laudă că Primăria Sector 6 va construi legătură dintre Pasajul Ciurel și Autostrada A1, dacă PMB îi va ceda proiectul și va ridica restricțiile de expropriere - Economica.net

                              Primaria Sectorului 6 a anunțat astăzi, într-o postare pe pagina sa de Facebook, că este gata să construiască bulevardul de legătură între Pasajul Ciurel și Autostrada A1, dacă Primări Municipiului București îi va ceda proiectul și va ridica restricțiile pe culoarul de expropriere

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • D Deconectat
                                Duta C
                                ultima editare de

                                Bani de unde? Visează si Ciucu cai verzi pe pereți!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • A Deconectat
                                  Adrianb1
                                  ultima editare de

                                  Nu e vorba doar de bani. Drumul asta era planificat sa fie ca radialele actuale de care se vorbeste, 2 benzi pe sens, pista de biciclete, chiar si un scuar pe mijloc pretabil pe viitor pentru un tren suburban la unele din ele, nu la asta. Din cate stiu s-a construit o gramada intre timp, cand a aparut ideea era mai mult camp gol, acum nu mai e loc decat poate de o strada chinuita si serpuita cu o banda pe sens si trotuare de 50 cm, cum fac primarii prin cartiere, un soi de Amilcar mai sarac.

                                  Si da, e si problema de bani, ca terenul din camp era ieftin ca braga, acum e scump si s-ar putea sa fie nevoie sa demoleze si cateva case de pe drum.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    Pasaj rutier Petricani peste CF 800. Sper sa nu se repete imbecilitatea de la Drajna si Pipera, unde au lasat sa functioneze si vechile bariere sub noile pasaje. Adica sper ca exista macar un neuron undeva care sa gandeasca pro feroviar in creierul oamenilor care fac proiecte pe rutier. Pana acum nu a fost cazul!

                                    A fost aprobat podul peste bariera de la şoseaua Petricani. Va costa 400 de milioane de lei

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • D Deconectat
                                      Duta C @vancouver
                                      ultima editare de

                                      @vancouver Cine să gândească?

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de vancouver

                                        Anemona Andone  /  oct. 22  /  Investiţii

                                        Se construiește un nou drum de ieșire din București. Pentru cine e ideal și cât costă - Economica.net

                                        Se construiește un nou drum de ieșire din București. Pentru cine e ideal și cât costă - Economica.net

                                        Drumul Radial 1 Vest Expres, care va porni de la Bulevardul Timișoara din Capitală și va trece prin localități precum Domnești și Chiajna, va avea o lungime de 9,7 kilometri, potrivit variantei de traseu selectate. Noul drum ar urma să coste mai bine de 44 de milioane de euro/kilometru, conform...

                                        IMG_2959.png

                                        Cred ca este unul din cele mai utile DR-uri. Chiar și numai primul km, cu nodul cu DNCB, și deja ar ajuta mult la descongestionarea Bd. Maniu la ieșirea din București . Apoi evident și mai departe. Eu persoanal nu văd însă prea bună legătura. cu A0. Poate să ducă la unele ore la ambuteiaje pe A0. A0 trebuia să rămână o autostradă dedicată exclusiv tranzitului și nu plimbărilor locale prin Ilfov.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • A Deconectat
                                          Adrianb1 @vancouver
                                          ultima editare de Adrianb1

                                          @vancouver Cred ca intentia e sa descarce A1 in Bucuresti in locul strapungerii spre Virtutii. A1-A0-DR1, cu o posibila ramura A1-A0-DNCB-Prelungirea Ghencea. A1 poate fi foarte aglomerat uneori intre A0 si DNCB, DR1 ofera o valva de suprapresiune. Daca nodurile ar fi bine facute si DNCB largit pana la pasajul Domnesti si Prelungirea Ghencea largita, in acel moment s-ar distribui traficul pe S-V destul de bine, ca prin Bragadiru nu va fi bine prea curand sau vreodata. Nu se rezolva problema la nord de Iuliu Maniu, dar nu ai cu cine...

                                          Depinde si de bucata de DNCB intre A1 si pasajul Domnesti. ca daca blocheaza Bd. Timisoara in intersectia cu Valea Cascadelor nu iese nimic bun si sunt sanse mari sa se blocheze, cel putin pana se largeste Prelungirea Ghencea si se reduce traficul care va exploda cand Bd. Timisoara-Valea Larga va fi o optiune mai buna spre Domnesti dupa largirea de la str. Maracineni la pasaj. Sunt 2 fluxuri care vor avea traseu comun, Bucuresti-Domnesti pentru traficul local de navetisti si Bucuresti-A1 pentru distante mai mari.

                                          Cred ca problema cea mai mare e ca are 6 noduri in 9 km, dintre care unul la doar cateva sute de metri de A0, cu potential de a bloca tot A0 din cauza descarcarii deficitare. Da, e pe 2 benzi, dar am vazut de pilda podul de la Chitila blocat complet de cei care voiau sa iasa de pe DNCB de pe ambele benzi, ca asa se circula pe-acolo. Si intersectia de la Valea Cascadelor, ar trebui si acolo un mic nod, cu DR pe pod peste intersectie, "nodul 0". Sau mutat nodul 1 la Valea Cascadelor, ca nu e nevoie de el acolo unde e propus acum.

                                          Nota: mesajul original a fost editat dupa ce am gasit plansele cu nodurile.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Cu totii suntem de acord ca va descongestiona A1 si va incarca suplimentar A0 - mai mult sau mai putin. 99% din timp cred ca nu vor aparea probleme pe A0 cauzate direct de acest DR1. Si nu-mi fac griji pentru nodul cu DJ 401 A aproape de nodul cu A0 ci doar pentru nodul A0 / A1, care va primi incarcare suplimentara si eventual bucata de A0 intre DR1 si A1, care va fi mai plina decat restul A0.

                                            Dar fara nodul cu A0 toate inconvenientele cu A0 ar disparea, dar functia de a descongestiona A1 tot ar ramane, poate doar usor redusa.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post