Rutier București - Ilfov
-
Pasaj Basarab recepție:
-
-
-
-
-
-
Bani de unde? Visează si Ciucu cai verzi pe pereți!
-
Nu e vorba doar de bani. Drumul asta era planificat sa fie ca radialele actuale de care se vorbeste, 2 benzi pe sens, pista de biciclete, chiar si un scuar pe mijloc pretabil pe viitor pentru un tren suburban la unele din ele, nu la asta. Din cate stiu s-a construit o gramada intre timp, cand a aparut ideea era mai mult camp gol, acum nu mai e loc decat poate de o strada chinuita si serpuita cu o banda pe sens si trotuare de 50 cm, cum fac primarii prin cartiere, un soi de Amilcar mai sarac.
Si da, e si problema de bani, ca terenul din camp era ieftin ca braga, acum e scump si s-ar putea sa fie nevoie sa demoleze si cateva case de pe drum.
-
Pasaj rutier Petricani peste CF 800. Sper sa nu se repete imbecilitatea de la Drajna si Pipera, unde au lasat sa functioneze si vechile bariere sub noile pasaje. Adica sper ca exista macar un neuron undeva care sa gandeasca pro feroviar in creierul oamenilor care fac proiecte pe rutier. Pana acum nu a fost cazul!
-
@vancouver Cine să gândească?
-
-
@mihai Aici sunt 3 segmente cu 2 constructori, dar toate 3 aproape ca nu au nici un progres. Cel putin intre Margineni si pasaj trebuia initial sa fie gata in decembrie, parca noul termen e la vara, dar in ritmul actul va fi la vara in alt an, dar nu in 2026. Pana si chinezii de la Zalau par a munci mai cu spor.
Are cineva idee ce se intampla? Pe mine situatia ma depaseste, nu o inteleg.
-
Reabilitare la pasajul Obor, pasajul Lujerului si pod Baneasa (presupun podul peste CF 800 de pe Bd. Aerogarii, pe care circula si tramvaiul 5 - din articol nu rezulta care pod Baneasa; ca altfel podul Baneasa in mod normal se refera la podul feroviar Baneasa de pe M800 peste lacul Herastrau).
Începe recepția finală la Pasajul Basarab, după 14 ani de la finalizare