DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
-
De retinut ca eu nu am spus ca nu o sa apara probleme pe partea de structura. Doar ca argumentele pe care iti bazezi tu afirmatiile nu sunt corecte, ca eu sunt insider si cunosc domeniul si nu este acelasi management la partea de structura cu sa zicem montatul de covoare intr-o cladire de birouri sau in cazul nostru parapete. De aceea generalizarea ta nu este corecta.
Dar, in ciuda unui mod de lucru riguros si diferit decat la parapete, probleme tot pot sa apara. Si avem si caz concret in Romania, la podul hobanat peste canal DMN de la Agigea in 2012 s-a dorit doar o refacere a tablierului, dar constructorul a constatat deteriorari ale cablurilor si ca era iminenta o cedare in cativa ani. Pod construit in 1987 cu management inexistent si experienta redusa pe poduri hobanate, plus intretinere spre zero timp de 25 de ani. Si atunci s-a restrictionat traficul si s-au schimbat toate hobanele pana prin 2014-2015.
De asemenea acum cateva saptamani s-a prabusit un pod in Dresda, Germania, din fericire noaptea si fara victime. Ultimul tramvai trecuse cu 17 minute mai devreme! Iar ziua era ticsit de masini. Se stia de probleme, dar nimeni nu credea ca erau asa de grave.
Deci inca o data, nu am spus ca in constructii nu exista failure si ca nu trebuie "belit ochii" de 15 ori daca vrem sa nu se intâmple. Si nu pot sa garantez ca nu o sa fie probleme cu structura. Depinde mult si de intretinere. Dar nu problemele de la parapete si asfalt pot fi luat ca reper.
-
-
@mihai
Nu e nevoie să fii așa formal.Să vedem cum rezistă asfaltul nou. Am văzut că au decopertat și rampa dinspre Brăila , unde e acea trambulină pronunțata. Au ras complet asfaltul . Probabil vor reface acea parte a fundației.
Să sperăm că e de bun augur aceasta revenire a We build asupra actitudinii legate de acest proiect. Și poate dau drumul și podului peste CF. Care e așteptata de localnici.Legat de structura , sunt de acord cu @vancouver . Să vedem întreținerea în timp. Ptr că sunt structuri complexe ce necesită întreținere ca la carte.
-
-
-
-
-
Super ca au deschis ambele sensuri. Dar ce se mai aude cu drumul de Jijila? Cand il deschid?
-
Nu știu. Dar cel mai probabil când vor face recepția finală ptr tot proiectul. Acum , că au rezolvat mare parte din probleme , poate avem parte de vreo surpriză.
-
-
-
Charly
Drum express Brăila - Galaţi
-
-
Marius Papadopol
DEx6 - drum expres Braila-Galati - update lucrari 02.01.2025 #umb
-
Cele cinci oferte primite de la asocieri și constructori din România, Bulgaria și Italia:
- Ofertant unic WEBUILD SPA-MILANO (Italia)
- Asocierea TRACE Group Hold (Lider, Bulgaria) – Tancrad – Citadina 98, Add Global Design, Creative Road Design Primacons Group SRL-Drum Asfalt – Olroad Construct
- Asocierea SA&PE Construct (Lider, România) – Spedition UMB – Tehnostrade SRL – Arcada Company
- Asocierea CONI (Lider, România) – Pimk – TQM Management
- Asocierea DANLIN XXL (Lider, România) – Intertranscom Impex SRL – Groma Hold LTD.
-
Aici va fi o lupta stransa. Nu vad cum s-ar putea semna contractul in mai putin de 18 luni. Mai ales ca sunt si criteriile alea ciudate cu emisii. Toata lumea va trebui sa aduca hartii cu ce emisii are fiecare utilaj sau cat CO2 a fost produs cand s-a facut cutare material.
-
I tâmpenie acele criterii. Culmea ar fi ca fix pe baza lor să vină contestațiile. Cu cat mai multe criterii , cu atât mai multe puncte de atac în instanță. În Germania există un singur criteriu: prețul. Punct. Evident se face întâi evaluarea tehnică și cine nu corespunde este eliminat. Dar între cei care se califică tehnic doar prețul contează. Astfel evaluarea criteriilor durează fix 1 secundă. Dar noi vrem neapărat să ne afundăm în birocrație. Nici nu e de mirare ca lumea s-a săturat de actuala clasa politică și caută alternative la cei care promit să sară etape, deși asta ar duce iremediabil la corupție. Dar pe oameni nu-i mai interesează !
-
Mă întreb dacă asocierea de aici prefigureaza viitoare asocieri Arcada UMB pe feroviar.
-
@MihaiD Cred ca doar mai multi oameni la structuri. Daca UMB se baga tare pe A8 mai e nevoie de un fel de BASCON pentru alte zone.
-
Întreb pentru că, parcă la Drajna la pasaj, Tehnostrade a fost terț pentru Arcada, deci pare o colaborare mai de substanță. Nu știu să mai fi dat UMB vreo susținere cuiva, așa, în ultimii 15 ani. Sau poate că e reversul monedei, UMB dovedește capacitatea de a lucra la structuri prin aportul Arcada.